Spring naar inhoud

- - - - -

Buikpijn van Deense prijzen + haarbal probleem.

• Log in om te reageren
18 reacties op dit onderwerp
Zwerver
Zwerver
  • 1.363 berichten
  • 2 katten

#16 Geplaatst 18 februari 2011 - 19:41

PeggyJ zei:

Zeg er wel bij dat het de pure vaseline moet zijn hé, ongeparfumeerd, want met mannen weet je nooit ;)

Ik: U have Vaseline?

Jesp: No, why?

Ik: You can put it in the wetfood so the hairball will go out.

Hij zegt net: I won't do THAT!

Ik zeg: geezzz :p

Hij zegt dat ik me geen zorgen moet maken en dat hij speciale haarbal voedsel gekocht heeft van Hill's. Waarop ik antwoordde: Maar dat is omdat ie verkoper van de dierenwinkel geld wilt verdienen, commerciele praatjes!

Zegt ie: Maar dat is alleen in NL en niet in DK waar alles om geld draait...

:trance: :trance: :trance:

OMFG! Hij is net zo'n miep als ik! :o

English Rose zei:

Nee, kittenvoer en voer voor volwassen, daar is wel een verschil in :) dat klopt wel. Dus je kan best overschakelen naar volwassen voer. Maar zo'n voer speciaal voor gesteriliseerde katten is niet nodig bedoelde ik en ook niet bepaald voor het ras. Maar neem gewoon iets waar jij en vooral je katten je goed bij voelen ;)

Als je ze kippenfilet wil geven, kook die dan een paar minuutjes gewoon in wat water. Da's beter voor je katten en zo krijgt er niemand salmonella ;)

Hij heeft nu deze zak gekocht. Nu mengt ie het met ie 6 maanden voedsel. Maar deze is vanaf 1 jaar. (katten zijn bijna 8 maanden). Geplaatste afbeelding

Bewerkt door Zwerver, 18 februari 2011 - 19:47.

Geplaatste afbeelding

Nashota
Nashota
  • 17.996 berichten
  • 2 katten

#17 Geplaatst 18 februari 2011 - 20:02

De leeftijd maakt niks uit hoor, de katjes hoeven echt geen kittenvoer meer eten, daar hoef je je geen zorgen over maken :)
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

Tinne
Tinne
  • 9.443 berichten
  • 2 katten

#18 Geplaatst 20 februari 2011 - 19:45

Snoopy krijgt hier ook natvoer van Bozita. De 'Tetra Recarts' voorlopig, aangezien die zo handig af te sluiten zijn. Eens alle 4 de poezels weer bij elkaar zijn dan bestel ik waarschijnlijk de blikken ipv de Tetra Recarts, die zijn dan toch binnen 1-2 dagen leeg. Daar zit geen varkensvlees in. Ik geef ook af en toe anti-haarbal pasta en dat helpt goed :) Zit er in RC geen graan? Dat is dus iets waar Snoopy absoluut niet tegen kan. Daar gaat hij echt van stinken en met als gevolg een welriekende kattenbak... :misselijk:
Geplaatste afbeelding
Vandaag is morgen gisteren.

Zwerver
Zwerver
  • 1.363 berichten
  • 2 katten

#19 Geplaatst 28 maart 2011 - 14:40

English Rose zei:

Ik geef Royal Canin droog en Almo Nature als natvoer. Dat vinden zij het lekkerste. Soms meng ik RC met een goedkoper merk om wat uit te sparen.
Van Iams ben ik ook geen voorstander. Ik geloof trouwens TOTAAL NIET in al die soorten. Is trouwens bewezen dat het dikke zever is, of je nu eten koopt voor een binnen of buitenkat of zelfs eten voor een bepaald ras. Dat maakt echt niks uit, is gewoon marketingstunt van de bedrijven. Dus als je katten het goed deden op Royal Canin, maar je bent enkel gestopt omdat het er niet is voor gesteriliseerde katten, dan zou ik er toch mee doorgaan hoor.

Okay! Ik ben het beu met Felix. Het is goedkope rommel maar mijn katten eten het graag. Ik wil overstappen naar Almo Nature. Iemand een link waar ik een hele partij kan kopen?

Want ik word gek van de Deense prijzen! Echt, met mijn Nederlandse salarisje en mijn spaarrekening wordt steeds minder en minder...

Maar ik heb nog nooit Almo Nature gezien in de dierenspeciaalzaak. Ik zie in zooplus tientallen almo nature natvoer maar welke is de beste?

AUB geen blikken want die zijn te zwaar om te vervoeren naar DK. Ik koop het via internet, verzend het naar mijn ouders ofzo en neem het mee.

Ik word helemaal kribbig van de felix verhalen dat de katjes gauw ziek worden sniff.
Geplaatste afbeelding