Spring naar inhoud

- - - - -

Ikke verbannen van een forum???

• Log in om te reageren
56 reacties op dit onderwerp
saparapah
saparapah
  • 1.324 berichten
  • 3 katten

#1 Geplaatst 18 februari 2011 - 21:05

Kom ik toch wel iets heel raars tegen zeker? Ik was iets aan het zoeken via google en klik op een link. Kom ik op de website van Kattengespin.be. En er staat 'je bent permanent verbannen van dit forum' 'contacteer de beheerder voor meer info' :o . Ik versta er niets van. Bij mijn weten ben ik nog nooit op die site geweest, laat staan aangemeld. En zeker geen rare dingen gezegd of boel gezocht, daar ben ik veel te braaf voor :catangel .

Nee, serieus nu. Ik ben er echt niet goed van :8 . Ik heb dus een mail gestuurd naar die beheerder met de vraag of het kan liggen aan het feit dat ik lid ben van kattensite of zo. Je weet nooit dat die gasten iedereen die ook lid zijn van dit forum verbannen hebben :catcurs . Wat ik wel raar vond is dat het mailadres van die beheerder 'ikkestefan@ikbengenaaid.com is, en dat komt mij heel bekend voor van iemand die hier eens een topic gestart is over bedrogen zijn bij een kattenkoop of zoiets, maar ik vind het topic niet terug.

Heeft iemand van jullie dit ook al eens voorgehad?
Geplaatste afbeelding
Groetjes en poezekopjes, Sarah

Aldhissla
Aldhissla
  • 7.106 berichten
  • 5 katten

#2 Geplaatst 18 februari 2011 - 21:07

klinkt verdacht :louche:

Geplaatste afbeelding

Guest_Sarah en Erik_*
Guest_Sarah en Erik_*

#3 Geplaatst 18 februari 2011 - 21:08

Ik ben juist eens gaan kijken op de site en ik krijg ook zo'n melding. Ik denk eerder dat er iets fout is met de site zelf ;) Je moet je geen zorgen maken hoor ;)

Aldhissla
Aldhissla
  • 7.106 berichten
  • 5 katten

#4 Geplaatst 18 februari 2011 - 21:08

Ik ben ook verbannen... :/ en ik heb nog nooit een internetvoet gezet op dat forum :louche:

Je bent permanent verbannen van dit forum.

Neem contact op met de forumbeheerder voor meer informatie.

Een verbanning is gegeven op jouw gebruikersnaam.

Geplaatste afbeelding

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#5 Geplaatst 18 februari 2011 - 21:09

Ikke heb  effe voor je gekeken en ik heb blijkbaar ook zo'n ban :ha .
Zal wel een foutje zijn zeker :)

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#6 Geplaatst 18 februari 2011 - 21:09

Zo zit ik op een site voor shih tzu hondjes, en onlangs wou ik terug op het forum gaan en kreeg ook als antwoord u bent voor altijd gebannen voor deze site. :o
Mail de beheerder. Die kan ik dus niet mailen want ik kan niet inloggen dus ook zijn mail adres niet hebben. Vraag me af wat ik mis gedaan heb, niks bij mijn weten want ging niet vaak op de site.
Van het forum waar u het over heeft krijg ik ook mails ben er wel lid maar ga er nooit op. Heb het al druk genoeg met ks en het brittenforum. ;)

karolien1985
karolien1985
  • 1.576 berichten
  • 2 katten

#7 Geplaatst 18 februari 2011 - 21:09

Zeer raar e-mailadres van de beheerder :o
Ik heb het nog nooit voor gehad maar met zo'n vreemd e-mailadres zou ik het al niet meer vertrouwen.
Geplaatste afbeelding

ginnie
ginnie
  • 12.877 berichten
  • 13 katten

#8 Geplaatst 18 februari 2011 - 21:13

ik ben ook even nieuwsgierig geweest en ik krijg de melding ook. Wist niet eens dat het bestond daar haha
De ban is gegeven op gebruikersnaam zegt ie. Grappig, want ik had niet ingelogd, dus hoe weet die site nu welke gebruikersnaam ik heb?

Als ik dan wil aanmelden krijg ik wel een aanmeldscherm trouwens :)

Geplaatste afbeelding
Groetjes van Wendy en de poezenbende

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#9 Geplaatst 18 februari 2011 - 21:14

Mss is de site gehackt????

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#10 Geplaatst 18 februari 2011 - 21:16

Ik denk wel dat het zoiets zou zijn, ben je hier lid van ks dan mag je daar zeker geen lid zijn! :roll:

Guest_MZ_forever_*
Guest_MZ_forever_*

#11 Geplaatst 18 februari 2011 - 21:19

Ik geraak er wel op, en ben er al even lid maar zit er nooit op, is een heel gedoe met dat forum, denk dat 2 leden van ks daar ook al zijn geband enzo kan niet meer zo goed volgen :ha

saparapah
saparapah
  • 1.324 berichten
  • 3 katten

#12 Geplaatst 18 februari 2011 - 21:20

Solotje zei:

Ik denk wel dat het zoiets zou zijn, ben je hier lid van ks dan mag je daar zeker geen lid zijn! :roll:

Jezus zeg, wat een kleuters :gek: .

By the way Solotje, moet Sala niet al gauw bevallen? Hoe is't met haar? We zullen het wel kunnen lezen in 'kittentijd' zeker? Maar ben zo nieuwsgierig, ik heb nog nooit baby siameesjes gezien :heart: .
Geplaatste afbeelding
Groetjes en poezekopjes, Sarah

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#13 Geplaatst 18 februari 2011 - 21:24

Solotje zei:

Ik denk ook zoiets! Echt belachelijk. Die ikkestefan heeft hier eens onzinnige spam gestuurd, daar ken ik zijn adres van.
Bij de Admins of de Modjes zou deze naam toch zeker een belletje moeten doen rinkelen. Ineens waren we van zijn gezever verlost :thumb: , vandaar dus dat je dat topic niet meer kan terugvinden ;) hij is zelf geband

Bewerkt door Spanishke, 18 februari 2011 - 21:25.

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Guest_MZ_forever_*
Guest_MZ_forever_*

#14 Geplaatst 18 februari 2011 - 21:25

Heb me eens uitgelogd om te kijken en kan me al niet meer inloggen tsss :lachen:

Bewerkt door MZ_forever, 18 februari 2011 - 21:25.

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#15 Geplaatst 18 februari 2011 - 21:30

saparapah zei:

Jezus zeg, wat een kleuters :gek: .

By the way Solotje, moet Sala niet al gauw bevallen? Hoe is't met haar? We zullen het wel kunnen lezen in 'kittentijd' zeker? Maar ben zo nieuwsgierig, ik heb nog nooit baby siameesjes gezien :heart: .
Alles is nog steeds rustig hier en ja je kan alles volgen in het topic van Sala! ;)