Spring naar inhoud

- - - - -

Ons Cayenne is vanmorgen ziek geworden!

• Log in om te reageren
63 reacties op dit onderwerp
Guest_Fleterna's evita_*
Guest_Fleterna's evita_*

#31 Geplaatst 19 februari 2011 - 20:59

Dank jullie wel allemaal voor de steun. :hug:

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#32 Geplaatst 19 februari 2011 - 22:07

Mag je nog verder primperan toedienen van de da? :hug:

Geplaatste afbeelding

Trolleke
Trolleke
  • 698 berichten
  • 9 katten

#33 Geplaatst 20 februari 2011 - 01:25

Hey Wendy
Niet dadelijk het ergste denken hé - maar ik begrijp het - ik ben hier ook altijd overbezorgd als er iets met een van de poezen of hondjes scheelt.

Is de koorts intussen weg ?  Gaat het intussen wat beter met haar?

Dikke knuffel voor Cayenne en 'probeer' je niet op voorhand te veel zorgen te maken :hug:  Je weet dat het geen zwaargewichten zijn hé.  Jimell slaapt hier ook erg veel hoor en je hoorde vorige week nog dat hij ook veel te tenger is voor zijn leeftijd en zijn gewicht ook te laag was.  Hij heeft ook meer last van diarree dan de andere poezen maar hij eet dan ook alles wat hij tegenkomt (zijn eigen kitteneten, het eten van de grote poezen, de honden duwt hij gewoon opzij als ze eten krijgen of hij komt tussen hun voorpoten mee eten. Ik wil gewoon zeggen kop op hé.
Geplaatste afbeelding
Linda en de poezenbende

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#34 Geplaatst 20 februari 2011 - 02:59

veel sterkte toegewenst, ik hoop dat cayenne snel terug de oude is.
Kittens slapen sowieso toch heel veel?
Ik was indertijd ook heel bezorgd omdat onze yoshi en diddl zoveel sliepen en onze dierenarts zei dat katten nu eenmaal enorme tamzakken zijn die heel veel slapen, toch zo een 16 uur op een dag en sommigen zelfs nog meer, dat is niet abnormaal.
Ik snap heel goed dat je bezorgd bent maar ik hoop van ganser harte dat je bezorgdheid ongegrond is ivm die FIP
Ik duim in ieder geval heel hard voor jullie

Guest_trio_*
Guest_trio_*

#35 Geplaatst 20 februari 2011 - 09:26

Hoe gaat het met Cayenne vandaag ?

Guest_Veerle_*
Guest_Veerle_*

#36 Geplaatst 20 februari 2011 - 09:41

veel beterschap voor Cayenne - wellicht een of ander virus en niet het vreselijke 3-letter woord.

dacht dat ze enkel met zekerheid kunnen zeggen dat het FIP nadat er een lijkschouwing is gedaan. Dus hoe betrouwbaar is dan zo'n FIP-test?

gr.

veerle

Guest_Elfonia_*
Guest_Elfonia_*

#37 Geplaatst 20 februari 2011 - 10:51

:hug:

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#38 Geplaatst 20 februari 2011 - 11:02

Hoe gaat het vandaag met Cayenne?

ginnie
ginnie
  • 12.877 berichten
  • 13 katten

#39 Geplaatst 20 februari 2011 - 11:07

Veerle zei:

veel beterschap voor Cayenne - wellicht een of ander virus en niet het vreselijke 3-letter woord.

dacht dat ze enkel met zekerheid kunnen zeggen dat het FIP nadat er een lijkschouwing is gedaan. Dus hoe betrouwbaar is dan zo'n FIP-test?

gr.

veerle

er bestaat geen fip test, helaas. en fip is inderdaad pas echt vast te stellen na sectie. En soms zelfs dan niet met volle zekerheid

Hopelijk gaat het snel beter met Cayenne, dat vele slapen kan echt van alles betekenen. fip ga je pas aan denken als al het andere is uitgesloten en het katje niet reageert op medicijnen. Een bloedtest alleen zegt dan ook niet zo heel veel.

Hoe gaat het vandaag met Cayenne?

Geplaatste afbeelding
Groetjes van Wendy en de poezenbende

Guest_Fleterna's evita_*
Guest_Fleterna's evita_*

#40 Geplaatst 20 februari 2011 - 11:27

Cayenne heeft vandaag toch wel weer recovery gegeten en dat gaat er vlot in, natuurlijk geven we haar nog niet te grote hoeveelheden hè, voor haar maagje hè. In de ren hebben we wel weer een klein beetje braaksel gevonden maar we zijn er niet zeker van of het wel van ons meisje zou zijn, het is niet makkelijk als je hier nog 4 andere poezen hebt rondlopen hè. Voor de rest rust ze heel veel en ze is nog aanhankelijker als anders nu ze zich niet goed voelt. Maar ik ben al zo blij hè dat ze de recovery binnen houdt. :)

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#41 Geplaatst 20 februari 2011 - 12:05

Dat is toch al een beetje goed nieuws he, ik blijf duimen! :thumb: :geluk:

eve
eve
  • 1.368 berichten
  • 2 katten

#42 Geplaatst 20 februari 2011 - 12:17

Heel veel succes en sterkte! :rub: :rub: :rub: :rub:
Geplaatste afbeelding

Guest_trio_*
Guest_trio_*

#43 Geplaatst 20 februari 2011 - 12:44

:geluk:

Jessie_A&A
Jessie_A&A
  • 2.940 berichten
  • 4 katten

#44 Geplaatst 21 februari 2011 - 12:23

Niet direct het ergste denken hoor!!!  Azarro heeft eergisteren ook diarree gehad en s'avonds veel moeten overgeven, gisteren en vandaag was er niks meer aan de hand.

Kan gewoon een virusje zijn, zoals wij ook wel eens buikgriep hebben. :)

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#45 Geplaatst 21 februari 2011 - 15:06

O nee Wendy! Ik lees het nu pas :s
Wat moet dat vreselijk zijn. Ik duim met iedereen mee dat het snel beter gaat met Cayenne :hug: :hug: :hug: