Spring naar inhoud

- - - - -

Problemen met buggy

• Log in om te reageren
16 reacties op dit onderwerp
dorien_951
dorien_951
  • 2.365 berichten
  • 3 katten

#1 Geplaatst 19 februari 2011 - 14:31

Eindelijk kan ik fatsoenlijk een berichtje typen zonder al te veel erover te moeten vloeken. :x

Het onderstel van mijne buggy, maxicosi is stuk. Ik heb mijn alles in één (maxicosi, reismand, buggy, onderstel, zonnecape, regencape, luiertas, echt alles dus) gekregen van mijn broer. Dat grap'ke koste zo'n 800 euro'kes. :scared:

Ik heb al niets dan miserie met die buggy gehad. Eerst was het de remschijf vooraan die haperde, ik was precies altijd met een vierkant wielen onderweg en Victor zat in een boemeltreintje. Mijn pa heeft dat gelukkig kunnen herstellen. :louche:

Nu haperde de rem achteraan ook... Heel vervelend want dat maakte zo een rrr rrr rrr rrr rrr rrr geluid. :lachen: Nu is het zo dat ondertussen de rem gewoon helemaal geblokkeerd is. pfff MIZERIE want ik ga kei graag wandelen met mijne bambino

Gelukkig mag ik mijne buggy terug naar de winkel brengen en wordt deze hersteld of ik krijg een nieuwe. Eerst naar de leverancier dat gaat waarschijnlijk zo'n 5 weken duren als ik daar al mee toe kom,...
Het probleem is echter dat ik alles, dus elke toebehoren, moet meegeven, inclussief maxicosi die we wel nodig hebben als autostoel.

Nu willen we dus zo een autostoel kopen die we ook kunnen kantelen maar Victor is daar eigenlijk nog te klein voor. Hij kan nog niet zelfstandig zitten, en weeg nog maar 7 kg. Nu ben ik eigenlijk genoodzaakt om voor enkele weken een andere maxicosi te kopen. :evil:

lola'tje
lola'tje
  • 1.366 berichten
  • 2 katten

#2 Geplaatst 19 februari 2011 - 14:40

:LOL: ik heb nog een maxi cosi staan als je wilt mag je hem hebben..

nathalinde
nathalinde
  • 947 berichten
  • 2 katten

#3 Geplaatst 19 februari 2011 - 14:42

Wil net zeggen ... nu al stuk???
Normaal is hij waarschijnlijk nog in garantie en kan je hem nog binnen doen om te repareren.

sandra25
sandra25
  • 1.950 berichten
  • 1 katten

#4 Geplaatst 19 februari 2011 - 18:17

Ja,leen dan voor even eentje.Dat zijn anders toch zotte kosten,natuurlijk ;)
Geplaatste afbeelding

Fleterna's evita
Fleterna's evita
  • 2.980 berichten
  • 5 katten

#5 Geplaatst 19 februari 2011 - 18:25

Hey Dorien, ik heb de maxi-cosi van ons Kiara hier normaal gezien ook nog op zolder staan hoor, als je wil mag je hem lenen hoor, als ik je hiermee uit de nood kan helpen, graag hoor. :d

*mikkeke*
*mikkeke*
  • 4.843 berichten

#6 Geplaatst 19 februari 2011 - 19:27

sorry hoor maar dit vind ik echt belachelijk. Ik heb 2x problemen met mijn bugaboo gehad en dat werd elke keer direct vervangen. Volledig vernieuwd ookal was er geen garantie meer.
hoe kunnen ze je nu alles afnemen, dan kan je niet wandelen en niet met de auto.... kunnen ze je niet een vervang product geven of direct heel je onderstel vervangen??

dorien_951
dorien_951
  • 2.365 berichten
  • 3 katten

#7 Geplaatst 19 februari 2011 - 19:57

*mikkeke* zei:

hoe kunnen ze je nu alles afnemen, dan kan je niet wandelen en niet met de auto....

:lachen: Wandelen is al opgelost... Ik heb zo een snelle buggy gekocht en die kan even dienst doen als wandelbuggy :) En ik heb mijn draagdoek ook nog

*mikkeke*
*mikkeke*
  • 4.843 berichten

#8 Geplaatst 19 februari 2011 - 20:22

dorien_951 zei:

:lachen: Wandelen is al opgelost... Ik heb zo een snelle buggy gekocht en die kan even dienst doen als wandelbuggy :) En ik heb mijn draagdoek ook nog

tuurlijk kun je wel een oplossing vinden maar dat moeten hun toch niet weten :ha . Laten ze niet zolang hun tijd nemen maar gewoon vevangen die handel, dit is geen goede reclame zou ik zeggen :wi

Lieveke85
Lieveke85
  • 2.566 berichten
  • 8 katten

#9 Geplaatst 20 februari 2011 - 08:28

ik heb ook eens last gehad met het onderstel van mijn buggy, ik had ook zo ne alles in 1 en heb enkel het onderstel moeten meegeven, de maxi-cosy mocht ik bijhouden.

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#10 Geplaatst 23 februari 2011 - 10:22

hier ook nog een MC op overschot als je wil.... :)
Geplaatste afbeelding

Malou
Malou
  • 968 berichten
  • 4 katten

#11 Geplaatst 23 februari 2011 - 10:37

Kan je er niet tijdelijk eentje huren bij je ziekenfonds?

dorien_951
dorien_951
  • 2.365 berichten
  • 3 katten

#12 Geplaatst 23 februari 2011 - 18:41

Ondertussen heb ik ook al een maxicosi van iemand kunnen lenen. Toevallig van hetzelfde merk als ik heb dus mijn echtgenoot gaat geen problemen vinden bij het plaatsen in de auto.

Maar inderdaad ik snap ook niet dat ik alles moet meegeven tenzij volgende week daar een spiksplinter nieuwe buggy voor me aankomt. En liefst want mijn snelle buggy is ook niet ideaal voor uren met te wandelen.

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#13 Geplaatst 24 februari 2011 - 06:21

dorien_951 zei:

Ondertussen heb ik ook al een maxicosi van iemand kunnen lenen. Toevallig van hetzelfde merk als ik heb dus mijn echtgenoot gaat geen problemen vinden bij het plaatsen in de auto.

Maar inderdaad ik snap ook niet dat ik alles moet meegeven tenzij volgende week daar een spiksplinter nieuwe buggy voor me aankomt. En liefst want mijn snelle buggy is ook niet ideaal voor uren met te wandelen.

Een koets heb ik ook nog op overschot als je wil :ha , geen klapbuggy, een echte grote. Als je langer zou moeten wachten mag je die rustig lenen, staat bij mijn ouders. Ene van bebejou denk ik, dat merk met het olifantjeslogo.

Geplaatste afbeelding

Lisje
Lisje
  • 7.796 berichten
  • 2 katten

#14 Geplaatst 24 februari 2011 - 11:14

Jess zei:

Een koets heb ik ook nog op overschot als je wil :ha , geen klapbuggy, een echte grote. Als je langer zou moeten wachten mag je die rustig lenen, staat bij mijn ouders. Ene van bebejou denk ik, dat merk met het olifantjeslogo.

Bébé Confort ;) !

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#15 Geplaatst 24 februari 2011 - 15:15

Lisje zei:

Bébé Confort ;) !

Juist! Bebejou is dat andere merk van babybadspulletjes enzo :)

Geplaatste afbeelding