Spring naar inhoud

- - - - -

Niet te doen

• Log in om te reageren
19 reacties op dit onderwerp
Choeke
Choeke
  • 7.104 berichten
  • 5 katten

#16 Geplaatst 22 februari 2011 - 16:33

Hanne ,weeral aan de taart?????????

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#17 Geplaatst 23 februari 2011 - 09:15

Smitten Kitten zei:

Allez, gelukkig is het binnenkort Choppie Doppie zijn verjaardagsfeestje en ben ik uitgenodigd om taart te eten. Zal die twee dan wel samen op de foto proberen te zetten he :ha
:h :proost: :proost: :cheer: :cheer:
taart, of bavarois, of tompouske, of,.......
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

Nashota
Nashota
  • 17.932 berichten
  • 4 katten

#18 Geplaatst 23 februari 2011 - 12:56

:LOL: :LOL: Het ging niet van harte aan de foto te zien
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

Gorecki
Gorecki
  • 2.064 berichten
  • 2 katten

#19 Geplaatst 27 februari 2011 - 22:59

Kathleen vreemde vraag mss maar hoe in godsnaam krijg jij die haren zo mooi???? Fiere eet mij half op als ik haar kammen wil, ik heb al alles geprobeerd om het haar aan te leren zodat ze het mooi vindt. Gebruik jij een speciale kam of shampoo? Ze ziet er prachtig uit!!

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#20 Geplaatst 28 februari 2011 - 11:16

Gorecki zei:

Kathleen vreemde vraag mss maar hoe in godsnaam krijg jij die haren zo mooi???? Fiere eet mij half op als ik haar kammen wil, ik heb al alles geprobeerd om het haar aan te leren zodat ze het mooi vindt. Gebruik jij een speciale kam of shampoo? Ze ziet er prachtig uit!!
Ik heb verschillende soorten borstels en kammen. En de borstel waar ze zich het liefst mee laat borstelen is een gewone haarborstel. (de bruine op de foto) Ik borstel ze alle dagen even. Ik heb ook nog een andere gewone haarborstel. (niet op de foto)En af en toe met de furminator. Nu dat ze meer klitjes heeft gebruik ik wel meer die met de metalen tandjes (vindt ze niet zo leuk)
Ik gebruik ook af en toe een spray tegen de statische electriciteit, maar dat vindt ze helemaal niet leuk :x

Bijgevoegde thumbnails

• CIMG2022 - kopie.JPG

Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk