Spring naar inhoud

- - - - -

Nieuwe map met onderwerpen

• Dit onderwerp is gesloten Dit onderwerp is gesloten
13 reacties op dit onderwerp
De Stoffel
De Stoffel
  • 47 berichten
  • 2 katten

#1 Geplaatst 19 februari 2011 - 23:19

Heb eigelijk wel een voorstelletje ivm het dagelijkse leven van de poes.
Ikzelf heb ook een forum wel van cross dus totaal hier ni mee te maken.
Misschien kunnen de leden hier op reageren of ze dit een goed voorstel vinden of niet.
Het kan altijd leuk zijn als je op de hoogte word gebracht van leuke dingen die een kat doet of gedaan heeft, hoe de kitten groot word of wanneer er iets funny of erg gebeurd is of dat de poes een operatie moet ondergaan en de situatie ervan is zoals vb onze poes een slangetje van ikea 50cent terwijl ze daar zot van word en van dure speeltjes links laat liggen. En zoals ze volgende week woensdag binnenmoet voor stereliseren.... .
En als elk persoon in die map profiel aanmaakt met de naam van de poes als titel en geboortejaar ofzo en daar dan gegevens van de kat als eerste bericht in zet met een foto dusnoots.
Pak nu als er 40 berichten in staat en het jouwe staat onderaan en je post iets nieuw in ja dan komt dit naar mijn weten toch bovenaan te staan dus kunnen de mensen onmiddelijk ook zien da er iets is gebeurd.
Het is maar een voorstel dus ik zou zeggen mod's bekijk dit eens en leden laat het stemmen maar beginnen he :d .
Jullie kiezen,
Grtjes Stoffel onze kat Roxy zei me dak dit moest posten :d

Bewerkt door De Stoffel, 19 februari 2011 - 23:22.

MZ_forever
MZ_forever
  • 8.572 berichten
  • 2 katten

#2 Geplaatst 19 februari 2011 - 23:36

snap het niet goed :oops:

Geplaatste afbeelding

YvVanRoyen
YvVanRoyen
  • 5.666 berichten

#3 Geplaatst 19 februari 2011 - 23:41

:trance: ik ook niet :trance:
Geplaatste afbeelding

Pixel
Pixel
  • 17.017 berichten

#4 Geplaatst 19 februari 2011 - 23:42

Aha, dan ben ik niet alleen. :catnoknow

De Stoffel
De Stoffel
  • 47 berichten
  • 2 katten

#5 Geplaatst 19 februari 2011 - 23:43

Heel kort gezegt een persoonlijk topic van de kat maken maar dan regelmatig updates op plaatsen telkens als er iets is gebeurd heb je filmpje van de kat wat grappig is of leuke foto of is de kat binnen voor een operatie ofzo dan kan je de mensen hier altijd op de hoogte houden van de dingen die gebeuren .
Maar als drie mensen het al niet snappen ga ik aan de mod's vragen dit topic te deleten
grts

MZ_forever
MZ_forever
  • 8.572 berichten
  • 2 katten

#6 Geplaatst 19 februari 2011 - 23:44

Zoiets als een blog?

Geplaatste afbeelding

ginnie
ginnie
  • Admin
  • 12.780 berichten
  • 13 katten

#7 Geplaatst 19 februari 2011 - 23:45

ik snap het ook niet helemaal.

wat ik eruit haal is dat je alle informatie in 1 topic wil gieten? en dan steeds bijwerken in het zelfde bericht als je eerste bericht?

als ik dat goed begrijp dan vind ik het niks eerlijk gezegd.
Want het hele forum is er nou net op gebaseerd dat je aparte topics kunt maken

En een profiel voor de katjes is er al, kun je al maken.

Als dit niet is wat je bedoeld, dan snap ik het dus duidelijk niet hihi

Geplaatste afbeelding
Groetjes van Wendy en de poezenbende

Pixel
Pixel
  • 17.017 berichten

#8 Geplaatst 19 februari 2011 - 23:45

Ik geloof dat er overlaatst al eens iemand afkwam met het idee van per kat 1 topic te maken waarin alles van die kat dan komt te staan. Maar dat werkt toch helemaal niet praktisch. :catnoknow

YvVanRoyen
YvVanRoyen
  • 5.666 berichten

#9 Geplaatst 19 februari 2011 - 23:47

De Stoffel zei:

Heel kort gezegt een persoonlijk topic van de kat maken maar dan regelmatig updates op plaatsen telkens als er iets is gebeurd heb je filmpje van de kat wat grappig is of leuke foto of is de kat binnen voor een operatie ofzo dan kan je de mensen hier altijd op de hoogte houden van de dingen die gebeuren .
Maar als drie mensen het al niet snappen ga ik aan de mod's vragen dit topic te deleten
grts

je kan de leden toch volgen via hun profiel, en alles wat zij lanceren of reageren ? of zou je dat per poes zien ? want dan zitten wij wel met een beetje werk aan de winkel ... lol ;)
Geplaatste afbeelding

MZ_forever
MZ_forever
  • 8.572 berichten
  • 2 katten

#10 Geplaatst 19 februari 2011 - 23:49

YvVanRoyen zei:

je kan de leden toch volgen via hun profiel, en alles wat zij lanceren of reageren ? of zou je dat per poes zien ? want dan zitten wij wel met een beetje werk aan de winkel ... lol ;)

:lachen: :lachen: :lachen:

Geplaatste afbeelding

De Stoffel
De Stoffel
  • 47 berichten
  • 2 katten

#11 Geplaatst 19 februari 2011 - 23:52

Klopt per kat een topic da de mensen ook in kunnen reageren dan en niet het bericht aanpassen maar gewoon het topic updaten met een nieuwe post als er iets nieuw gebeurd is.
En dan kunnen de mensen ook reageren natuurlijk en iedere maakt zijn eigen topic aan dan met vb naam en geborte datum als titel.
Maar was maar een voorstel he mensen niet panikeren he ale ik panikeerde eigelijk effe wel dacht da ik aliense taal klapte :d
Zoals nu ook we hebben roxy en zoeken dan binnekort een 2de erbij te pakken dan kan je die eraan toevoegen en heb je een topic over u 2katten
grts

Bewerkt door De Stoffel, 19 februari 2011 - 23:53.

MZ_forever
MZ_forever
  • 8.572 berichten
  • 2 katten

#12 Geplaatst 19 februari 2011 - 23:53

aah, maar sommige doen dat al hoor, kijk maar eens bij miauw ik ben...

Geplaatste afbeelding

De Stoffel
De Stoffel
  • 47 berichten
  • 2 katten

#13 Geplaatst 19 februari 2011 - 23:57

MZ_forever zei:

aah, maar sommige doen dat al hoor, kijk maar eens bij miauw ik ben...

A ok dit posten daar dan regelmattig de nieuwe gebeurtenissen in ja sorry da had ik ni gezien ik had snel wa nagezien of er al zoiets bestond ma zag toch ni direct dermee.
Cancelen mijn handel dan ;-)
Grts

Aldhissla
Aldhissla
  • 7.106 berichten
  • 6 katten

#14 Geplaatst 20 februari 2011 - 00:12

YvVanRoyen zei:

:ha :ha :ha

Veel succes :ha :ha

Geplaatste afbeelding