Spring naar inhoud

- - - - -

iemand info over peri anale fistels bij hond?

• Log in om te reageren
20 reacties op dit onderwerp
Nele
Nele
  • 4.789 berichten
  • 8 katten

#16 Geplaatst 22 februari 2011 - 22:06

Jeannine zei:

Was het door de volle anaalkliertjes dat het abces gekomen is? Hoe dan ook, wens je schat, dat het achterwerkje snel terug in orde is.

ja, blijkbaar... vind het supererg dat ik dat niet heb gemerkt, maar heb hem niet zien schuren met zijn poepje over de grond ofzo, ook niet verdacht veel zien likken (voor het abces dan). tjah, blijkbaar tonen ze het niet altijd! khoop gewoon dat het snel geneest!!! kzal het hem zeggen, dat iedereen hier inzit met zijn achterwerk! :d
Geplaatste afbeelding

Jeannine
Jeannine
  • 1.595 berichten

#17 Geplaatst 22 februari 2011 - 22:21

Meestal doen ze het wel, maar veralgemenen en zeggen dat ze het allemaal doen kan je ook niet hé.
Zou het in gedachte houden om ze leeg te laten maken(indien je het zelf niet ziet zitten dat te doen)als je bij de jaarlijkse inentingen bij de dierenarts bent. De ervaring leert me dat ze het uit eigen beweging niet doen.
Met de verzorging nu, zal je schatje zijn gatje wel vlug genezen zijn.
Geplaatste afbeelding

lathyrus
lathyrus
  • 3 katten

#18 Geplaatst 22 februari 2011 - 23:09

Nele, hier schuurden ze ook niet met hun poep over de grond en ze likten er ook niet meer aan dan anders hoor, ze stonden wel te piepen op de bak als ze grote boodschap moesten doen en daardoor viel het me dan op dat er iets aan de hand was.
Je niet schuldig voelen joh, het is opgelost.
Hopelijk doet de medicatie nu ook snel zijn werk voor die abces.
En is lowietje snel genezen

Nele
Nele
  • 4.789 berichten
  • 8 katten

#19 Geplaatst 23 februari 2011 - 00:21

nu ik weet dat hij daar 'problemen' mee heeft, zal ik dierenarts idd geregeld es laten kijken, of hem es laten tonen hoe je het moet doen (want nu kon ik niet echt goed opletten, aangezien ik bijna heel de tijd bijna flauwviel! :oops: )  heb daar geen problemen mee om het zelf te doen, nu weet ik dat ik dat in de gaten meot houden hé!
Geplaatste afbeelding

karolien1985
karolien1985
  • 1.576 berichten
  • 2 katten

#20 Geplaatst 23 februari 2011 - 03:15

spoedig herstel :geluk:
Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#21 Geplaatst 23 februari 2011 - 11:15

Bij ons Bo zei de DA ook dat het kan terug komen, maar ze heeft het nooit meer gehad.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag