Spring naar inhoud

- - - - -

Roxy geboren in Augustus 2010

• Log in om te reageren
22 reacties op dit onderwerp
Guest_De Stoffel_*
Guest_De Stoffel_*

#1 Geplaatst 20 februari 2011 - 16:35

Hallo,
Onze poes Roxy had geen naam ze was van de maand 08/2010 en hebben ze geadopteerd in 11/2010.
De avond dat we daar kwamen waren er nog 2kittens Roxy en haar zusje was wel moeilijk maar eentje mee te nemen maar moesten zien of het wel lukte in het app.
Nu is ze al veel gewend, haar weg vind ze al goed en weet hoe ze onze aandacht moet krijgen :d .
Vooral snachts krijgt ze de deur van slaapkamer zelf open wat niet goed is en komt ze stiekem bij ons liggen :d . elke nacht om 3.30u staat ze er.
Ondertussen zijn er al enkele foto's genomen die zo meteen worden gepost en ook een filmpje van haar zotte kuren wat hier al ergens zal staan maar zal nog eens posten in haar profiel hier.
We wouden eigelijk omdat we 3maart naar New York vertrekken een poesje bij halen voor haar te vergezellen als we weg zijn maar nu woensdag 23/02/2011 word onze roxy gestereliseerd dus zal dit een slecht idee zijn na enkele navragen te doen op forum's.
Dus zodra wij terug zijn van New York zal er een nieuwe bewoner en vriendje aan te pas komen voor Roxy.
Hieronder enkele foto's en filmpje van haar en meerdere gebeuren volgen zeker.
Grtjes
Filmpje misschien al gezien maar zo vult haar profiel aan me alles van haar:

Fotokes:
(8).jpg

(9).jpg

(14).jpg

Bijgevoegde thumbnails

• (6).jpg
  • (12).jpg

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#2 Geplaatst 20 februari 2011 - 17:36

Wat een mooi tijgertje :love: Ze zal zeker blij zijn met een vriendje om mee te spelen.

Guest_De Stoffel_*
Guest_De Stoffel_*

#3 Geplaatst 20 februari 2011 - 18:16

Hoop ik natuurlijk ook enkel eerst uitkijken hoe ik ze zal kunnen laten overeen komen want weet ni goe hoe aanpakken ma komt wel goe ;-).
Ik ben op zoek naar een gevlekte me ros wit en grijs ofzo in had een mooitje gevonden in het asiel ma is al weg spijtig genoeg verder op zoek dan :d
grtjes

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#4 Geplaatst 20 februari 2011 - 18:40

:love3: :love3:
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#5 Geplaatst 20 februari 2011 - 18:51

:ha Zo grappig! :thumb:

Maranweke
Maranweke
  • 9.602 berichten
  • 2 katten

#6 Geplaatst 20 februari 2011 - 19:30

:heart: :love3: Roxy zal blij zijn als ze een nieuw vriendje krijgt :)
Vele knuffels van Wolf, Curly & Skye!

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#7 Geplaatst 21 februari 2011 - 13:42

:LOL: :LOL: :heart: :heart: :heart: , kei leuk filmpje :lachen:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#8 Geplaatst 21 februari 2011 - 13:47

Wat een geweldig filmpje :ha :ha

Nashota
Nashota
  • 17.996 berichten
  • 2 katten

#9 Geplaatst 21 februari 2011 - 14:25

Super filmpje, mooi poesje is Roxy :love3: :love3: :love3:
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

Selmo
Selmo
  • 718 berichten
  • 4 katten

#10 Geplaatst 23 februari 2011 - 14:53

Stoffel, ik zou ze toch is moeten zien ze ulle Roxy :LOL: ;)

Guest_Elfonia_*
Guest_Elfonia_*

#11 Geplaatst 23 februari 2011 - 15:37

mss eens nancytje contacteren :) Zij heeft een nestje kittens waaronder tijdertjes met een beetje ros, als ik me niet vergis

Guest_De Stoffel_*
Guest_De Stoffel_*

#12 Geplaatst 23 februari 2011 - 23:08

@Selmo je springt maar is binnen he ;-)
@elfonia da kan ik zeker is doen.
En voor de rest Roxy is deze morgen binnengedaan voor stereliseren om 8 u en sinds 18u hebben we ze terug helemaal suf.
Wij staan met de late dus pas sinds 22u gedaan me werken en we kwamen thuis en jaja ze ziet er suf uit en precies magerder aan de bekken.
Nu heeft ze 3 of 4 draadjes en dierenarts zei da we moesten opvolgen da die er wel in blijven en da ze die er niet uithaalt.
Nu ja morgen en vrijdag nog werken dus ja :s hopelijk prutst ze er niet aan terwijl we slapen of werken zijn.
Springen mag ze ook ni echt doen probleem is ze springt in en uit de zetel en ja wij hebben duplex app dus ze volgt mee de trap op en das ni echt goed denk ik of ben ik wa overbezorgt?
Iemand wa tips wat we zowa kunnen doen en ik zou ze misschien in de kamer willen leggen deze nacht bij ons ma dan moet ze voor kattebak de trap af he.
Bezorgde :d groetjes

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#13 Geplaatst 24 februari 2011 - 12:15

trappen doen kan geen kwaad hoor, en ook uit de zetel springen is niet zo erg. Het is vooral belangrijk dat ze geen grote hoogtes opzoekt terwijl ze nog wat suf is omdat ze dan naar beneden kan vallen.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_De Stoffel_*
Guest_De Stoffel_*

#14 Geplaatst 24 februari 2011 - 12:24

Perfect we volgen ze wel zo goe mogelijk op hoor .
En voorlopig prutst ze enkel nog wa aan de draadjes ma ja we zien wel .
Voor de rest is ze er ondertussen al bovenop.
Enkel nog veel slapen ma voor de rest loopt ze precies niet meer met 10 promile in haar lichaam :d .
Grtjes

Guest_De Stoffel_*
Guest_De Stoffel_*

#15 Geplaatst 26 februari 2011 - 20:17

Voila hier een updateje :d vandaag naar asieltje gaan zien voor een verse en moeten toch nog effe wachten ook dus ja.
Maar voor Roxy dan vandaag ook 3 nieuwe speeltjes gaan halen 1tje waar ze graag mee speelt is die crazy cirkel met balletje in,
dan een zo een plaat fun board genaamd voor snoepjes in te leggen precies indernissenparkoer voor de poes :d voor helft van prijs,
en dan waar ze zot van word en wat ik precies vele mensen aanraad genaamd catnip heb gewoon schrik voor het af te nemen :d .
Maar door haar draadjes nog in de buik moest ik wel :d hieronder even een filmpje samengestoken van al 2 speeltjes.
Die catnip is een kruid da je in een muisje moet steken voor mensen die het ni moesten kennen.
Het speelbord moet ik eerst nog eens afwassen en dan is uittesten niet alles in ene keer he :d .
Hieronder het filmpje veel plezier ;-).
Grtjes Stoffel