Spring naar inhoud

- - - - -

Overreden poes

• Log in om te reageren
18 reacties op dit onderwerp
Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#16 Geplaatst 23 februari 2011 - 18:43

Heel goed wat je gedaan hebt :hug:
Als mensen nu hun poes terugvinden valt het nog een klein beetje mee... want als ze op de weg bleef liggen, zo wil je je kat niet vinden. Precies 5 jaar geleden vond ik die van mij zo :( alle buren hadden hem zien liggen en niemand had hem aan de kant gelegd of is ons komen waarschuwen :( :evil: :(

Daarom een dikke knuffel voor jou, je hebt echt al geholpen met wat je deed :hug:

eve
eve
  • 1.368 berichten
  • 2 katten

#17 Geplaatst 23 februari 2011 - 19:10

Superlief van je en heel knap, want dat is toch best eng en verdrietig om te zien!! :rub:
Ik heb alleen wel zelf een idee... hier in nederland zou ik de dierenambulance bellen of het diertje zelf bij de dierenarts op een chip laten scannen... je weet maar nooit tenslotte.....

:geluk:

Bewerkt door eve, 23 februari 2011 - 19:10.

Geplaatste afbeelding

Jessie_A&A
Jessie_A&A
  • 2.940 berichten
  • 4 katten

#18 Geplaatst 02 maart 2011 - 12:37

Ik zag deze morgen een wagen met 4 pînkers op staan in het midden van de baan, dacht in panne...maar nee er lag een aangereden katje voor zijn auto, ik zag hem aanlopen met een schup in zijn handen, denk dat hij het beestje dan in het gras ging leggen ,het zag er toch niet levend meer uit :s

Dan belde ik naar mijn vriend en het lag er een uur daarvoor ook al, dus is het een vriendelijke meneer geweest die het beestje toch van de weg heeft gehaald...

Ben er daarna altijd ff van aangedaan :onzeker:

Guest_Vanessa_*
Guest_Vanessa_*

#19 Geplaatst 02 maart 2011 - 13:55

Ja het is altijd spijtig als je er eentje ziet liggen en ik zal ze zeker nooit op de weg laten liggen. Na nog een rondvraag bij de buren wist niemand echt van niks.
Samen met een diervriendelijke buurvrouw ( die heeft nen halve boerderij :LOL: ) hebben we hem begraven bij haar op een rustig plekje onder de struiken.
Maar het zicht en de gedachte bij dit arme poezeltje blijft toch een tijdje hangen.