Spring naar inhoud

- - - - -

Babbelkonten ....

• Log in om te reageren
11 reacties op dit onderwerp
Malou
Malou
  • 965 berichten
  • 4 katten

#1 Geplaatst 21 februari 2011 - 16:59

Als onze meneerkes wakker worden en zich vervelen, gaan ze rondlopen en roepen ze de andere op om ook tevoorschijn te komen. Ze hebben elk hun eigen 'piewke' zodat we meteen weten wie er aan het zoeken is. Tegen ons miauwen ze ook als ze aandacht zoeken... Zijn jullie katten ook zo'n babbelkonten?

papaver
papaver
  • 3.440 berichten
  • 2 katten

#2 Geplaatst 21 februari 2011 - 17:19

Ons Roosje maakt vooral grappige geluidjes tegen de vogeltjes terwijl Frodo geregeld iets komt vertellen. Als ik te lang in bed lig, krijg ik het al gauw te horen :) en geregeld als ik op toilet zit, doet hij een heel verhaal aan de andere kant van de deur waar ik dan op reageer :d .

Bewerkt door papaver, 21 februari 2011 - 17:20.

Annelore
Annelore
  • 1.187 berichten

#3 Geplaatst 21 februari 2011 - 22:12

Petrol heeft al altijd een geluidje dat hij maakt bij elke beweging dat hij maakt, dan doet hij "prrrrrrt", of als ik in de zetel zit, en hij komt bij me dan is het ook zo'n prrrrt maar op een ander toontje.

Maar nu Roxy erbij gekomen is dan loopt Petrol constant te miauwen, loopt hij het ganse huis door aan het miauwen... Ik vraag me wel af waarom hij dit doet? Het is net een krolse kattin...

cheryl
cheryl
  • 1.822 berichten
  • 2 katten

#4 Geplaatst 21 februari 2011 - 22:21

Oh ja, babbelen als de beste :)
Soms doe ik hele verhalen tegen hem en hij antwoordt mij altijd terug! Net alsof hij mij verstaat :)
Roske groet ook altijd als hij binnen komt of naar buiten gaat, zalig :heart:

Auryn
Auryn
  • 1.202 berichten
  • 3 katten

#5 Geplaatst 21 februari 2011 - 22:21

Angel die kan er ook wat van.

's morgens als je een goeiemorgend tegen haar zegt krijg je een piep terug. Overdag krijg je regelmatig een smak geluidje te horen als je haar aanspreekt of een heel gebrabbel (ze moet het laatste woord hebbe) en dan 's avonds krijgt ze haar zaag uurtje. Wat kan ze dan zooooo... zielig klinken.

En als mijn ma (en alleen mijn ma) niest moet ook altijd hare zeg eens doen alsof niezen niet toegelaten is.

Geplaatste afbeelding

"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

papaver
papaver
  • 3.440 berichten
  • 2 katten

#6 Geplaatst 21 februari 2011 - 23:11

cheryl zei:

Oh ja, babbelen als de beste :)
Soms doe ik hele verhalen tegen hem en hij antwoordt mij altijd terug! Net alsof hij mij verstaat :)
Roske groet ook altijd als hij binnen komt of naar buiten gaat, zalig :heart:

Ook helemaal onze Frodo! Ik vind dat zooo schattig :catcurs :LOL:

Bewerkt door papaver, 21 februari 2011 - 23:12.

Adsagsona
Adsagsona
  • 3.370 berichten
  • 2 katten

#7 Geplaatst 22 februari 2011 - 08:23

Onze twee zijn alle twee babbelaars, maar eigenlijk vooral tegen ons.
Als ze iets niet mogen en betrapt worden, klinkt er direct een zeer verontwaardigd concertje :x
En als we in een andere kamer zijn en ze binnen willen, zullen we het ook geweten hebben :ha

DORIS
DORIS
  • 7.687 berichten
  • 4 katten

#8 Geplaatst 22 februari 2011 - 08:40

Hier 2 geweldige babbelaars.Flair de hele dag en hij stelt vragen waar ik op moet antwoorden.Lucky klaagt de hele dag met zo'n klein stemmetje.Gemakkelijk als ik hem wil kammen.Hij verstopt hem als hij de borstel en kam ziet maar vermits hij nooit ophoudt met klagen vind ik hem onmiddelijk.De andere 5 zijn veel kalmer.
  • Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#9 Geplaatst 22 februari 2011 - 18:47

:LOL: :LOL: :LOL:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

papaver
papaver
  • 3.440 berichten
  • 2 katten

#10 Geplaatst 22 februari 2011 - 19:59

DORIS zei:

Lucky klaagt de hele dag met zo'n klein stemmetje.Gemakkelijk als ik hem wil kammen.Hij verstopt hem als hij de borstel en kam ziet maar vermits hij nooit ophoudt met klagen vind ik hem onmiddelijk.
:ha :ha

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#11 Geplaatst 22 februari 2011 - 20:11

hier heb ik loki die HEEEEEL graag babbelt, en meestal als hij door t luikje naar boven wilt , dan kruipt hij daardoor en hoor je m in de gang start tot hij boven is.... :LOL: :LOL:
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

micha
micha
  • 586 berichten
  • 4 katten

#12 Geplaatst 22 februari 2011 - 20:41

Hier ook zo babbelkonten. Ploesj kan de oren van de kop van mijn vriend zagen om een snoepje en 's avonds staat hij aan de deur te zeuren om naar boven te gaan, maar dat mag niet.
Voor de rest is het wel schattig als ze je antwoorden als je ze iets vraagt.
Geplaatste afbeelding