Spring naar inhoud

- - - - -

hersteld. dank u allen.

• Log in om te reageren
33 reacties op dit onderwerp
lathyrus
lathyrus
  • 3 katten

#16 Geplaatst 21 februari 2011 - 23:06

Ik begrijp echt niet dat je dat hier komt vragen ipv direct naar de dierenarts te bellen en die te laten komen of er zelf naartoe te gaan.
Het is toch duidelijk dat je beestje ziek is.
En terwijl mensen hier dan wel een beetje advies kunnen geven als men weet wat er scheelt of men kan meedenken ivm wat er misschien aan de hand kan zijn kunnen mensen je kat niet beter maken en kunnen ze ook geen goeie diagnose stellen toch.
De enige die dat kan is de dierenarts.
Als je nu ook maar 13 zou zijn zou ik er begrip voor hebben dat je niet naar de dierenarts kan gaan en je ouders baas zijn.
Maar als je een volwassen persoon bent dan snap ik echt niet dat je niet al lang bij de dierenarts staat ipv dat hier te komen vragen.
Mijn dierenarts zegt dat hij regelmatig katten moet laten inslapen die hadden kunnen gered worden.
Maar mensen wachten veels te lang om te bellen en tegen dat ze bellen is de situatie al zo uit de hand gelopen dat er niks meer aan te doen is...
Als ik iets zie dat niet normaal is aan mijn katten dan bel ik onmiddellijk naar de dierenarts, mijn kinders kunnen het me niet zeggen wat ze voelen en een kat steekt sowieso al heel goed weg als ze niet goed zijn, als ze het dan al laten zien dat ze niet goed zijn dan mag je er toch wel donder op zeggen dat er iets aan de hand is waar je dierenarts moet  bijgehaald worden.
Ga aub aub naar de dierenarts !!!

Jessie_A&A
Jessie_A&A
  • 2.940 berichten
  • 4 katten

#17 Geplaatst 22 februari 2011 - 06:59

lathyrus zei:

Ik begrijp echt niet dat je dat hier komt vragen ipv direct naar de dierenarts te bellen en die te laten komen of er zelf naartoe te gaan.
En terwijl mensen hier dan wel een beetje advies kunnen geven als men weet wat er scheelt of men kan meedenken ivm wat er misschien aan de hand kan zijn kunnen mensen je kat niet beter maken en kunnen ze ook geen goeie diagnose stellen toch.
Als je nu ook maar 13 zou zijn zou ik er begrip voor hebben dat je niet naar de dierenarts kan gaan en je ouders baas zijn.
Maar als je een volwassen persoon bent dan snap ik echt niet dat je niet al lang bij de dierenarts staat ipv dat hier te komen vragen.
Mijn dierenarts zegt dat hij regelmatig katten moet laten inslapen die hadden kunnen gered worden.
Maar mensen wachten veels te lang om te bellen en tegen dat ze bellen is de situatie al zo uit de hand gelopen dat er niks meer aan te doen is...
Als ik iets zie dat niet normaal is aan mijn katten dan bel ik onmiddellijk naar de dierenarts, mijn kinders kunnen het me niet zeggen wat ze voelen en een kat steekt sowieso al heel goed weg als ze niet goed zijn, als ze het dan al laten zien dat ze niet goed zijn dan mag je er toch wel donder op zeggen dat er iets aan de hand is waar je dierenarts moet  bijgehaald worden.

dat snap ik ook ECHT niet, en het is niet dat de kat sinds gisteren die symptomen heeft maar blijkbaar al veel langer....

Hou je ons op de hoogte als je naar de dierenarts bent geweest?

wea
wea
  • 5.928 berichten
  • 4 katten

#18 Geplaatst 22 februari 2011 - 09:45

en wat zei de da?

jubikelcats
jubikelcats
  • 6.071 berichten
  • 17 katten

#19 Geplaatst 22 februari 2011 - 11:20

lathyrus zei:

Amen!

Ben je al bij de d.a geweest?

BTW alleen al dit zinnetje:
(Heel erg bedankt voor de moeite.. Ik kan dit niet langer aanzien..)
Zegt mij al voldoende.
Waarvoor ben je niet direct naar de d.a. gegaan?

Geplaatste afbeeldingJubikel Cats Perzen en Exotics
Nu je mijn handen niet meer aan kunt raken, raak je mijn hart nog duidelijker aan. Krachtig zijn in je kwetsbaarheid en kwetsbaar zijn in je kracht!

Kamiel
Kamiel
  • 815 berichten
  • 2 katten

#20 Geplaatst 22 februari 2011 - 11:26

asap DA!!!!!
Geplaatste afbeelding

Tinne
Tinne
  • 9.443 berichten
  • 2 katten

#21 Geplaatst 22 februari 2011 - 15:37

annaxdonath zei:

(Heel erg bedankt voor de moeite.. Ik kan dit niet langer aanzien..)

Wat bedoel je? Zoals ik het interpreteer, lijkt het of je je kat laat inslapen zonder dat je moeite hebt gedaan om erachter te komen wat er aan de hand was. Als je huisdier ziek is dan ga je toch naar de dierenarts. Die mentaliteit begrijp ik niet... Als een baby ziek wordt dan kan er niet gauw genoeg naar de dokter gelopen worden.
Geplaatste afbeelding
Vandaag is morgen gisteren.

wea
wea
  • 5.928 berichten
  • 4 katten

#22 Geplaatst 22 februari 2011 - 16:48

???????

wat was er nu aan de hand met de kat?

Tinne
Tinne
  • 9.443 berichten
  • 2 katten

#23 Geplaatst 22 februari 2011 - 16:50

Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Zou je je willen voorstellen aub? Het komt nogal raar over als je hier om hulp komt vragen zonder iets over jezelf te vertellen en telkens de beginpost van je topic volledig te veranderen of verwijderen.

Bewerkt door Tinne, 22 februari 2011 - 16:54.

Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#24 Geplaatst 22 februari 2011 - 16:51

:catnoknow :catnoknow :catnoknow , niet fijn als het begin bericht verwijderd wordt
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Tinne
Tinne
  • 9.443 berichten
  • 2 katten

#25 Geplaatst 22 februari 2011 - 16:53

PeggyJ zei:

:catnoknow :catnoknow :catnoknow , niet fijn als het begin bericht verwijderd wordt

Inderdaad. Mensen die achteraf info zoeken op het forum begrijpen dan helemaal niet waar een topic over gaat/ging. De beginpost kan toch gewoon blijven staan? Als je iets wil wijzigen dan post je een nieuwe reactie in het topic annaxdonath. Zo moeilijk is dat niet.

Bewerkt door Tinne, 22 februari 2011 - 16:53.

Geplaatste afbeelding

Lilia2055
Lilia2055
  • 4.560 berichten
  • 3 katten

#26 Geplaatst 22 februari 2011 - 17:07

:trance: :trance: waarom delete je het bericht? Iemand met hetzelfde probleem zou hier mss info vinden ipv opnieuw de vraag te moeten stellen.

Ik hoop dat de kat nog leeft.... :louche:
Geplaatste afbeelding

Cilia
Cilia
  • 3.784 berichten

#27 Geplaatst 22 februari 2011 - 17:26

Ik geloof er geen woord van dat die kat al hersteld is :trance: :trance: :trance:

Voor de duidelijkheid vd topic;
De kat was erg moe en lusteloos, sliep bijna de hele dag en wanneer de TS hem oppakte viel hij gewoon weer in slaap.
Het ging om een 9 jaar oude Britse korthaar, gecastreerd en had vroeger niesziekte en auto imuunziekte gehad maar was daar over geraakt.
De kat at niet zo veel maar en speelde ook helemaal niet veel meer terwijl hij vroeger erg actief was. Hij had ook kale plekken in de vacht.
Ik meen me ook te herrineren dat de TS zei dat de kat ook niet meer buiten wou terwijl die dat vroeger wel graag deed, maar hier ben ik niet zeker van, kan zijn dat ik het verwar met een ander topic :oops:
Edit: Dit was volgens de TS ookal een tijdje aan de gang.

Bewerkt door Cilia, 22 februari 2011 - 17:27.

Geplaatste afbeelding
Groetjes van Cilia en pootje van Zazou*=^x^=

lathyrus
lathyrus
  • 3 katten

#28 Geplaatst 22 februari 2011 - 17:26

dat beestje is al een tijd zichzelf niet meer, je kan het niet meer aanzien en nu is hij/zij dan hersteld op 1 dag tijd? :louche:
En noppes, niks, nada over wat hij/zij mankeerde? :s

Cilia
Cilia
  • 3.784 berichten

#29 Geplaatst 22 februari 2011 - 17:35

lathyrus zei:

dat beestje is al een tijd zichzelf niet meer, je kan het niet meer aanzien en nu is hij/zij dan hersteld op 1 dag tijd? :louche:
En noppes, niks, nada over wat hij/zij mankeerde? :s

Volgens mij is het gewoon niet waar wat de TS zegt; Sorry, maar als deze symptonen al een tijdje aan de gang zijn en vrij ernstig klinken
geloof ik niet dat het al meteen opgelost kan zijn...
'Kat is hersteld'.
Ok, een da bezoek zou gebeurd kunnen zijn (wat ik eerlijk gezegd betwijfel)
en die zou dan medicatie/behandeling meegegeven hebben;
Maar ik denk niet dat de da een wondermiddel heeft waardoor een kat die al een tijd ziek is op 1 dag kan herstellen? Zo ja, dan zou ik dit wondermiddeltje wel willen leren kennen...
Geplaatste afbeelding
Groetjes van Cilia en pootje van Zazou*=^x^=

Jessie_A&A
Jessie_A&A
  • 2.940 berichten
  • 4 katten

#30 Geplaatst 22 februari 2011 - 17:38

hersteld?????