Spring naar inhoud

- - - - -

Nieuw op kattensite

• Dit onderwerp is gesloten Dit onderwerp is gesloten
43 reacties op dit onderwerp
Anja
Anja
  • 14.514 berichten
  • 2 katten

#31 Geplaatst 23 februari 2011 - 06:36

:hi:

Geplaatste afbeelding

Anneke2370
Anneke2370
  • 1 berichten

#32 Geplaatst 23 februari 2011 - 07:38

Hallokes,
Bij m'n schoonouders zitten heel regelmatig nestjes. Soms kan je er moeilijk bijkomen omdat het boerderijkatten zijn, maar de lieve en tammere moedertjes laten hun kroost wel eens dichterbij komen. Zo heb ik eens een klein verstoten katje in huis genomen, maar had nog nooit poezen gehad altijd honden. En omdat ik niet wist hoe op de juiste manier een poes te hebben, had ik me op deze plaats aangemeld. Ondertussen woont onze musti bij een vriendin waar ze vriendjes heeft en veel veiliger woont op den buiten.
Ik had nu wel eens een vraag ivm die boerderijkatten. Weet iemand of er geen mogelijkheid is om die gratis te laten steriliseren? De schoonouders zitten nie zoveel met dieren in zeker die poezen niet en kvind het zo erg dat die het ene nestje na het andere krijgen, vele kleintjes overleven niet! En op den duur wat begin met 7 katten zijn er ondertussen al een stuk of 30 en dat blijft zo maar doorgaan!!

Francine
Francine
  • 8.090 berichten
  • 15 katten

#33 Geplaatst 23 februari 2011 - 07:48

:hi: op :kattensite:
De Perzengroetjes.
www.sienjamosas.tk

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#34 Geplaatst 23 februari 2011 - 10:20

:kboe
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Armani
Armani
  • 14.499 berichten
  • 1 katten

#35 Geplaatst 23 februari 2011 - 10:25

:kboe :hi: :kboe

Ester
Ester
  • 5.914 berichten
  • 3 katten

#36 Geplaatst 24 februari 2011 - 13:52

Van harte welkom op KS! Ik wens je heel veel lees- en schrijfplezier op dit fijne forum!
"Wie nog nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd".
Geplaatste afbeelding

sita
sita
  • 4.731 berichten

#37 Geplaatst 24 februari 2011 - 14:11

RudyPattyRobSander
RudyPattyRobSander
  • 5 berichten
  • 2 katten

#38 Geplaatst 24 februari 2011 - 15:43

heeft er iemand een beetje advies. We zijn op zoek naar onze eerste kat. Welk ras kan zowel binnen als buiten haar/zijn plan trekken ? Wat zijn voordelen of nadelen van bepaalde rassen of is vindt je alle karakters bij alle rassen  ?  Als we een namiddag weg zijn of zo dachten we de kat buiten te laten. Kan ze even rondspelen... behoefte doen. Kan je dat met elk ras ? Wat zijn de voordelen van een kattin of kater te nemen?  Onze eerste ervaring met mojo (zie onze voorstelling) leert ons dat we een speelse kat zoeken, die we toch kunnen aanleren om bepaalde zaken niet te doen (op aanrecht springen, aan de zetels krabben) maar die vooral veel warmte en liefde geeft.
Ik weet het veel vragen maar neem maar jullie tijd. Ik lees alles wel.

snoupyke
snoupyke
  • 386 berichten

#39 Geplaatst 24 februari 2011 - 18:18

Anneke2370 zei:

Hallokes,
Bij m'n schoonouders zitten heel regelmatig nestjes. Soms kan je er moeilijk bijkomen omdat het boerderijkatten zijn, maar de lieve en tammere moedertjes laten hun kroost wel eens dichterbij komen. Zo heb ik eens een klein verstoten katje in huis genomen, maar had nog nooit poezen gehad altijd honden. En omdat ik niet wist hoe op de juiste manier een poes te hebben, had ik me op deze plaats aangemeld. Ondertussen woont onze musti bij een vriendin waar ze vriendjes heeft en veel veiliger woont op den buiten.
Ik had nu wel eens een vraag ivm die boerderijkatten. Weet iemand of er geen mogelijkheid is om die gratis te laten steriliseren? De schoonouders zitten nie zoveel met dieren in zeker die poezen niet en kvind het zo erg dat die het ene nestje na het andere krijgen, vele kleintjes overleven niet! En op den duur wat begin met 7 katten zijn er ondertussen al een stuk of 30 en dat blijft zo maar doorgaan!!
Ik zou daar toch eens iets aan doen want dat zijn wel sukkeltje,s eens naar de gemeente bellen en vragen voor die zwerfpoezen te sterlizeren ik heb dit ook laten doen poezen aan mijn werk; Ik weet niet in welke gemeente ge woont maar in algemeen doen ze dat niet voor huispoezen wel zwerfpoezen

Liselotte
Liselotte
  • 2.256 berichten
  • 3 katten

#40 Geplaatst 24 februari 2011 - 18:53

:hug: van Liselotte en Emmeline en :catkiss van Prillan, Esta en Noa
Geplaatste afbeelding

Lieveke85
Lieveke85
  • 2.566 berichten
  • 8 katten

#41 Geplaatst 26 februari 2011 - 08:46

welkom hier en veel plezier met jullie zoektocht naar een eigen huiskatje.

Er worden hier vaak heel verschillende soorten katten aangeboden.
3 van mijn katten komen ook via hier

mamacalypso
mamacalypso
  • 806 berichten

#42 Geplaatst 27 februari 2011 - 19:24

Welkom op de :kattensite:
lieve groetjes,mamacalypso
Sheba,Rusty en Speedy

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten