Spring naar inhoud

- - - - -

zoektocht dekkater

• Log in om te reageren
81 reacties op dit onderwerp
Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#31 Geplaatst 23 februari 2011 - 13:09

britjes zei:

Pffff hahaha ok ze heeft er dus wel 2 gehad. Ben toch genoeg bij ;) . Maar begrijp je nu :)
:lachen: :thumb:

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#32 Geplaatst 23 februari 2011 - 13:09

jubikelcats zei:

Op het moment dat de halve stamboom gevuld is met jouw catterynaam, dan kan je spreken van je eigen lijn.

Voor sommige mensen is een kat al "hun lijn" van zodra ze die aangekocht hebben :ha

lilo
lilo
  • 192 berichten
  • 4 katten

#33 Geplaatst 23 februari 2011 - 13:10

Solotje zei:

Het antwoord. :)

Dank je :)
Geplaatste afbeelding
lilo tjitske maya puck

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#34 Geplaatst 23 februari 2011 - 13:16

Smitten Kitten zei:

Voor sommige mensen is een kat al "hun lijn" van zodra ze die aangekocht hebben :ha
:ha :thumb: he ik bedoel dat niet met Chanel he maar Chiana is wel mijn beginnende lijn he! :love3:

britjes
britjes
  • 3.729 berichten
  • 7 katten

#35 Geplaatst 23 februari 2011 - 13:16

Het kan nooit je lijn worden als je nooit iets verkoopt voor de fok of zelf aanhoud voor de fok. Dan blijft het bij je aangekochte poes waar je naam ook al niet achter staat. Wel grappig om het zo te zien ja. Het is eigenlijk zelden " jou" lijn dan :oops: .
Geplaatste afbeelding

Choeke
Choeke
  • 7.104 berichten
  • 5 katten

#36 Geplaatst 23 februari 2011 - 13:19

Ik moet geen lijn nu. ik wil een gezonde fokpoes die gezonde beebjes geeft in combi met een goede,geteste kater.
Ik heb tijd om een lijn op te zetten.
Mijn kattenharmonie gaat NU voor alles.

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#37 Geplaatst 23 februari 2011 - 13:20

Solotje zei:

:ha :thumb: he ik bedoel dat niet met Chanel he maar Chiana is wel mijn beginnende lijn he! :love3:

Ik had het ook niet over jou hoor ;)

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#38 Geplaatst 23 februari 2011 - 13:21

britjes zei:

Het kan nooit je lijn worden als je nooit iets verkoopt voor de fok of zelf aanhoud voor de fok. Dan blijft het bij je aangekochte poes waar je naam ook al niet achter staat. Wel grappig om het zo te zien ja. Het is eigenlijk zelden " jou" lijn dan :oops: .

Of je moet bij Tica gaan om er jou naam achter te krijgen he :) Daar zie je wel vaker namen waar dan de naam van de nieuwe eigenaar is bijgezet.

britjes
britjes
  • 3.729 berichten
  • 7 katten

#39 Geplaatst 23 februari 2011 - 13:23

Toch praten heel veel fokkers over "mijn" lijn. Knap dan als ze niet zoveel op de boom staan :LOL:
Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#40 Geplaatst 23 februari 2011 - 13:23

Smitten Kitten zei:

Of je moet bij Tica gaan om er jou naam achter te krijgen he :) Daar zie je wel vaker namen waar dan de naam van de nieuwe eigenaar is bijgezet.
Oh dat wist ik niet... dus dan komt er fokker en jouw naam, dat is eigelijk niet juist he?

jubikelcats
jubikelcats
  • 6.071 berichten
  • 17 katten

#41 Geplaatst 23 februari 2011 - 13:23

lilo zei:

Oei, ik bedoelde chocolate tortie wit :oops:

Choc red white dus ;)

Geplaatste afbeeldingJubikel Cats Perzen en Exotics
Nu je mijn handen niet meer aan kunt raken, raak je mijn hart nog duidelijker aan. Krachtig zijn in je kwetsbaarheid en kwetsbaar zijn in je kracht!

jubikelcats
jubikelcats
  • 6.071 berichten
  • 17 katten

#42 Geplaatst 23 februari 2011 - 13:25

Solotje zei:

Oh dat wist ik niet... dus dan komt er fokker en jouw naam, dat is eigelijk niet juist he?

Dan is het ngo niet jouw lijn, maar dan lijkt het nog iets
Zo heet Electra van mij
PL* Bagira Electra of Jubikel Cats
Het staat ook zo op haar stamboom. Het doet me niks ;)

Nu je mijn handen niet meer aan kunt raken, raak je mijn hart nog duidelijker aan. Krachtig zijn in je kwetsbaarheid en kwetsbaar zijn in je kracht!

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#43 Geplaatst 23 februari 2011 - 13:26

Solotje zei:

Niet juist zou ik niet zeggen ;)

Kijk stel dat Chiana dan bij mij was komen wonen zou het dan bv worden:

"Chiana her Majesty of Smitten Kitten" (wat niet betekent dat ik haar gefokt heb, maar sommige mensen vinden het fijn als hun naam bij op de stamboom staat ;) )

Bewerkt door Smitten Kitten, 23 februari 2011 - 13:27.

jubikelcats
jubikelcats
  • 6.071 berichten
  • 17 katten

#44 Geplaatst 23 februari 2011 - 13:28

Met betrekking tot een eigen lijn.
Startpunt, Jade en Sander, hier is uitgekomen, Rumpleteezer zij is verpaart met Hurrican. Hier is Cassandra uit geboren. Cassandra heeft een onderonsje met haar vlam Shadow gehad, hier is Melody uit geboren. De lijn is gestopt. Ik fok niet verder met Melody. Teveel pyometra's komen in de lijn voor. En Melody is niet moedersmooiste. Melody is de 3e generatie op mijn naam.

Inmiddels ben ik een nieuwe lijn aan het opbouwen. Soms moet je een keuze maken om verder te komen.

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#45 Geplaatst 23 februari 2011 - 13:29

Daar is idd niets mis mee. :)