Spring naar inhoud

- - - - -

Dolf gevecht verloren aan FIP - 24/02

• Dit onderwerp is gesloten Dit onderwerp is gesloten
70 reacties op dit onderwerp
Kamiel
Kamiel
  • 815 berichten
  • 2 katten

#1 Geplaatst 24 februari 2011 - 13:45

Deze morgen hebben we Dolfje moeten afgeven aan FIP!

We weten met ons verlies geen blijf. We zijn niet te troosten. DA dacht eerst aan virale infectie afgelopen zaterdag, maar Dolfje verslechterde alleen maar. Afgelopen nacht hebben we ganse nacht opgezeten bij hem en gewaakt.
HIj was volledig op. Een bloemzakje als ge hem zag zitten. Hij leek het gevecht al opgegeven te hebben. Eten deed hij al van zaterdag niet meer of hééééél kleine beetjes. We hebben dan punctie laten nemen en alles was direct duidelijk.
Dat snijdt door je hart! Je bent zo kwaad en je mag geen schuldgevoel hebben omdat je er niets kan tegen doen. Het is een rotte ziekte! Je mag hem nog zo hard willen helpen, je staat volledig machteloos.

We hebben nog in alle stilte afscheid genomen van hem. Ik heb hem nog een dikke dikke dikke knuffel gegeven (ik wou maar niet lossen), 1000 kusjes, gezegd dat we hem voor eeuwig graag zulllen zien en onze kamiel ook.
En 1000X sorry dat we niet meer kunnen doen. Ik hoop dat hij niet kwaad is op ons en dat we de beste keuze hebben genomen.

Hopelijk komt nu alles goed met onze kamiel. Die gaat zich eenzaam voelen. Het is hier zo raar binnen... Je voelt een leegte. Iemand die kopje komt geven aan uw benen, iemand die op je schoot komt springen en spinnend rond je nek komt liggen :(

Moest nu kamiel FIP krijgen,... pff wil er niet aandenken...
Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#2 Geplaatst 24 februari 2011 - 13:47

:( :( :( :rub: :rub: :rub: veel sterkte met dit plotse verlies  
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Jessie_A&A
Jessie_A&A
  • 2.940 berichten
  • 4 katten

#3 Geplaatst 24 februari 2011 - 13:47

Ik vind het verschrikkelijk voor jullie... echt waar.... Jullie keken zo uit naar Dolf :(

*mikkeke*
*mikkeke*
  • 4.843 berichten

#4 Geplaatst 24 februari 2011 - 13:49

Ooooh nee toch, kippenvel.
Heel erg veel sterkte :hug: :hug: :hug:

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#5 Geplaatst 24 februari 2011 - 13:49

Oh nee...echt verschrikkelijk om dit te lezen...begrijpelijk dat jullie er helemaal kapot van zijn. Pak de tijd om te rouwen en trek het je niet aan als sommige mensen jullie verdriet "voor maar een kat" niet begrijpen.  Veel sterkte in ieder geval  :hug:
Geplaatste afbeelding

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#6 Geplaatst 24 februari 2011 - 13:49

:hug: :hug: :hug:

Veel sterkte!

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

3elfje
3elfje
  • 8.314 berichten

#7 Geplaatst 24 februari 2011 - 13:51

Wat erg! Heel veel sterkte met jullie verlies :hug

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.993 berichten
  • 1 katten

#8 Geplaatst 24 februari 2011 - 13:51

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: OH nee wat erg

Heel veel sterkte gewenst met dit verlies :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

t07037
t07037
  • 1.717 berichten
  • 5 katten

#9 Geplaatst 24 februari 2011 - 13:53

verschrikkelijk! wat erg voor julie en kamiel, heel veel sterkte :hug: :hug: in deze moeilijke tijd!
Geplaatste afbeelding
Always look at the bright side of life !

Sugarbee
Sugarbee
  • 117 berichten
  • 1 katten

#10 Geplaatst 24 februari 2011 - 13:55

pfff rotziekte!!!!!
Ik hoop dat ik vanavond beter nieuws krijg :( :(

VEEL sterkte!! kan me je gevoelens goed inbeelden!

catherine
catherine
  • 40.158 berichten

#11 Geplaatst 24 februari 2011 - 13:57

Zit hier met de tranen in de ogen, ik weet hoe jullie je voelen, die onmacht en niks eraan kunnen doen. Wat een rotziekte die fip.
Ik heb mijn Mila moeten afgeven op 2 januari aan fip, ik heb na de test resultaten haar nog 2 weken bij me mogen hebben, ook dankzij de dwangvoeding die ik haar gaf. Maar het is en blijft oneerlijk. Veel sterkte met jullie verlies, weet dat Dolf nu niet meer moet pijn lijden daar heb ik mij vooral aan opgetrokken, maar missen doe ik haar nog elke dag. :hug: :hug: :hug:

Mika
Mika
  • 3.676 berichten

#12 Geplaatst 24 februari 2011 - 13:58

FIP is een rotziekte, heb het ook al twee keer meegemaakt dus weet hoe je je nu voelt, heel veel sterkte :hug:
Groetjes, Mika, Gucci, Frisbie

britjes
britjes
  • 3.729 berichten
  • 7 katten

#13 Geplaatst 24 februari 2011 - 13:59

Sterkte ermee :(
Geplaatste afbeelding

Zwerver
Zwerver
  • 1.363 berichten
  • 2 katten

#14 Geplaatst 24 februari 2011 - 13:59

Ik moet huilen, heb al je berichtjes gevolgd en hoe blij je bent voor nieuwe vriendje voor Kamiel... DIT IS ZO ONEERLIJK!!! :(

Heel veel sterkte, ik leef met je mee!
Geplaatste afbeelding

Kamiel
Kamiel
  • 815 berichten
  • 2 katten

#15 Geplaatst 24 februari 2011 - 14:00

catherine zei:

Zit hier met de tranen in de ogen, ik weet hoe jullie je voelen, die onmacht en niks eraan kunnen doen. Wat een rotziekte die fip.
Ik heb mijn Mila moeten afgeven op 2 januari aan fip, ik heb na de test resultaten haar nog 2 weken bij me mogen hebben, ook dankzij de dwangvoeding die ik haar gaf. Maar het is en blijft oneerlijk. Veel sterkte met jullie verlies, weet dat Dolf nu niet meer moet pijn lijden daar heb ik mij vooral aan opgetrokken, maar missen doe ik haar nog elke dag. :hug: :hug: :hug:

Ja, bij Dolfje hebben ze buikpunctie genomen. Kwam allemaal geel vocht uit. Dit heeft en dan nog getest in andere vloeimiddel. Als het geel draaderig is wijst het uit op fip.
Geplaatste afbeelding