Spring naar inhoud

- - - - -

Imani speelt met water uit drinkbak.

• Log in om te reageren
2 reacties op dit onderwerp
EmilyenAmedee
EmilyenAmedee
  • 882 berichten
  • 4 katten

#1 Geplaatst 24 februari 2011 - 13:57

Sinds enkele dagen speelt Imani met haar pootje in de drinkbak O:) Ze gaat nadien in de kattenbak en loopt dan in huis :o Met alle gevolgen van dien, meermaals per dag de laminaat dweilen :onzeker:
Hebben jullie tips om het af te leren? Als we thuis zijn roepen we Imani nee. Dat helpt, maar we hebben altijd prijs als we zijn gaan werken :oops:
Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#2 Geplaatst 24 februari 2011 - 14:29

Ik denk niet dat het iets is dat je kan afleren. Hier doen ze het ook wel eens, maar er ligt een badmat onder de waterfontein en dus staan ze eerst daarop met hun pootjes waardoor ze geen heel spoor door het huis hebben van natte pootjes.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Elfje
Elfje
  • 2.738 berichten
  • 1 katten

#3 Geplaatst 24 februari 2011 - 14:35

Lily doet het ook. Maar heb nu toch al een tijdje die drinkfontein en ze doet het minder en minder.
's Nachts trek ik hem uit, want ik heb gemerkt dat ze toch ook nog veel drinkt van het potje in de slaapkamer. Maar de eerste minuten nadat ik de fontein heb uitgetrokken durft ze er nog wel eens haar pootjes insteken en er echt op gaan hangen zodat ook haar buikje nat is O:)
Die badmat ga ik ook eens proberen (dweil en handdoek al geprobeerd, maar daar trekt ze dan aan zodat al het water eruit klotst :p )

Geplaatste afbeelding