Spring naar inhoud

- - - - -

moet mijn schatten 3 weken missen

• Log in om te reageren
88 reacties op dit onderwerp
marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#1 Geplaatst 26 februari 2011 - 00:21

ben vandaag naar leuven naar Gasthuisberg geweest en heb slecht nieuws ik ben zwaar ondervoed door het dumpingssyndroom en moet volgende week 3 weken opgenomen worden ik krijg dan intraveneuze voeding via een speciale catheter,ik ben chronisch ziek ,ik heb geweend bij de prof vandaag ,hoe ga ik dat volhouden om mijn knuffels 3 weken niet te zien ,ik weet het niet , :o :cry: :cry:
Geplaatste afbeelding

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#2 Geplaatst 26 februari 2011 - 00:30

:hug: :hug: :hug:

Nahs
Nahs
  • 2.719 berichten
  • 8 katten

#3 Geplaatst 26 februari 2011 - 00:33

kan dat niet thuis gegeven worden met thuisverpleging? :oops:

Nashota
Nashota
  • 17.996 berichten
  • 2 katten

#4 Geplaatst 26 februari 2011 - 00:48

Sterkte :hug: :hug: :hug:
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

Guest_Lara_SGC_*
Guest_Lara_SGC_*

#5 Geplaatst 26 februari 2011 - 00:49

Oh, Marleen, ik weet niet juist wat zeggen maar wil je toch alvast een dikke knuffel geven. En Emily'tje wilt jou ook een fluffy Raggie knuf geven.

Nahs verwoord wel wat ik aan het denken was. In een ziekenhuis liggen of thuis liggen is hetzelfde (qua rusten hé). Ik weet natuurlijk niet wat de complicaties kunnen zijn of in welke graad je dumpingsyndroom hebt.

Knuffels

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#6 Geplaatst 26 februari 2011 - 08:14

Geplaatste afbeelding

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#7 Geplaatst 26 februari 2011 - 08:18

Da's inderdaad geen mooi vooruitzicht  :hug: :hug: :hug: :hug:
Maar ik zou toch ook proberen om het gewoon thuis geregeld te krijgen. We duimen dat dat mag lukken...
Geplaatste afbeelding

ramses
ramses
  • 4.460 berichten

#8 Geplaatst 26 februari 2011 - 08:24

Guest_trio_*
Guest_trio_*

#9 Geplaatst 26 februari 2011 - 08:25

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#10 Geplaatst 26 februari 2011 - 08:45

:hug: :hug:
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Guest_Vanessa_*
Guest_Vanessa_*

#11 Geplaatst 26 februari 2011 - 08:51

Veel beterschap en sterkte!! :hug: :hug:

3elfje
3elfje
  • 8.314 berichten

#12 Geplaatst 26 februari 2011 - 09:30

Zou je in Leuven binnen moeten of in Genk?? ALs het echt alleen maar is om te rusten en die baxters toegedient te krijgen zou ik ook vragen dat ze van Leuven uit samen werken met Genk. Heb het vroeger toen ik in de pijnkliniek van Pellenberg in behandeling was zo ook gedaan (toen in Hasselt) zodat ik niet om de twee dagen naar Leuven moest gaan. Toen mijn dochter enkele weken aan de baxter moest liggen (AB & Pijnstillers) en enkel bedrust mocht houden , heb ik ook alles gedaan om dit thuis te kunnen uitvoeren. Het wit-gele kruis team wat wij steeds hebben gehad in Genk was echt super!! (Hangt misschien wel af van welke hoek van Genk dat je bent)De afspraak was wel , bij verstopping van de catheter, opnieuw prikken,.... Ik zelf met haar gewoon naar het spoed ging waar ze dan een nieuw infuus kreeg. Zoiets doen ze blijkbaar niet graag bij wgk. Nu ze wisten wel dat ik zelf baxters enz kon vervangen, en pijnstillers ,.... Ik weet dat ze  een beetje schrik hebben voor de verantwoordelijkheid maar bij ons heeft het gelukt, waar we heel blij voor waren. En je moet wel een papier ondertekenen dat je dit op eigen verantwoording doet.
Als het echt niet anders kan eventueel vragen of je  in hasselt of genk kan opgenomen worden  en vragen of je dan eens af en toe enkele uurtjes naar huis mag gaan. Wordt ook wel al eens toegestaan.
En anders internet op je kamer in het ziekenhuis en de hele dag met ons KSen!!! Wij steunen je wel hoor :hug Het belangrijkste is dat je vlug terug op de been bent en de poezeltjes en jij volop van elkaar terug kunnen genieten!! Heel vlugge beterschap!!!! :thumb: :hug

sisi
sisi
  • 6.766 berichten
  • 4 katten

#13 Geplaatst 26 februari 2011 - 09:34

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#14 Geplaatst 26 februari 2011 - 09:51

Dat is inderdaad niet leuk, veel beterschap! :hug: