Spring naar inhoud

- - - - -

moet mijn schatten 3 weken missen

• Log in om te reageren
88 reacties op dit onderwerp
haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#16 Geplaatst 26 februari 2011 - 09:58

:hug: :hug: :hug:

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#17 Geplaatst 26 februari 2011 - 10:42

:rub: :rub: :rub:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Adsagsona
Adsagsona
  • 3.373 berichten
  • 2 katten

#18 Geplaatst 26 februari 2011 - 12:57

Veel beterschap :hug:

Fietje26
Fietje26
  • 6.738 berichten
  • 4 katten

#19 Geplaatst 26 februari 2011 - 12:59

Heel veel beterschap! Dat is inderdaad helemaal niet leuk :hug:
Geplaatste afbeelding
Dogs come when they're called, cats take a  message and get back to you.- Mary Bly

Choeke
Choeke
  • 7.121 berichten
  • 4 katten

#20 Geplaatst 26 februari 2011 - 13:01

Oesje,alvast heel veel beterschap hoor

Lieveke85
Lieveke85
  • 2.566 berichten
  • 8 katten

#21 Geplaatst 26 februari 2011 - 21:12

euhm, wat is dumpingssyndroom eigenlijk juist? :oops:

In ieder geval veel beterschap, ik zou mijn schatjes toch ook geen 3 weken kunnen missen

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#22 Geplaatst 27 februari 2011 - 00:56

Nahs zei:

kan dat niet thuis gegeven worden met thuisverpleging? :oops:
in leuven willen ze dat niet thuis geven wegens gevaar voor sepsis (bloedvergiftiging )in nederland geven ze het wel thuis ,het zou veel makkelijker zijn als ik het thuis kreeg ,want  als ze afkoppelen verlies je al snel weer aan gewicht ,heb een jaar sondevoeding gehad maar is veel te duur en ik had altijd infectie's dat kreeg ik wel thuis , :catkiss :catkiss
Geplaatste afbeelding

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#23 Geplaatst 27 februari 2011 - 01:02

Lara_SGC zei:

Oh, Marleen, ik weet niet juist wat zeggen maar wil je toch alvast een dikke knuffel geven. En Emily'tje wilt jou ook een fluffy Raggie knuf geven.

Nahs verwoord wel wat ik aan het denken was. In een ziekenhuis liggen of thuis liggen is hetzelfde (qua rusten hé). Ik weet natuurlijk niet wat de complicaties kunnen zijn of in welke graad je dumpingsyndroom hebt.

Knuffels

wat is dat zo lief van je en van emily :love: ,ik heb heel zware dumping en moet ook 3 maal per dag zelf inspuiten met sandostatine het onderdrukt de symptomen ,ik kan bijna niets eten want mijn lichaam neemt dit niet op ,het verlaat te snel je maag en je darm ,het gevaar voor sepsis is heel groot bij tpn -voeding omdat het via het bloed loopt ,wens je een fijne zondag toe :catkiss :catkiss :catkiss
Geplaatste afbeelding

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#24 Geplaatst 27 februari 2011 - 01:16

hoi Elfje,je hebt ook al veel meegemaakt en weet hoe alles in mekaar steekt ,ik ben in genk slecht geopereerd in mijn buik ,en hebben ze levensbedreigende dingen over het hoofd gezien,in leuven ben ik al 5 jaar in behandeling ,heb vorig jaar een blaasverwijdering gehad met een brickerstoma ,en vele infectie's zelfs bloedvergiftiging gekregen ,in mei een zware uretheroperatie weer ,en in juni een ileus ,mijn prof wil me de tpn alleen in leuven geven ,heb het al gevraagd om thuis te krijgen ze vinden het te gevaarlijk en dan sta je daar ,de sondevoeding die ik vorig jaar heb gehad was een flop veel te duur en teveel infectie's met veel opname's tot gevolg ,ik heb daar nu een tweede navel van overgehouden :( ik hoop toch dat er een beslissing genomen wordt om later thuis te geven .Ik ben blij jullie te kennnen ,het is zo een grote steun voor me ,ik neem de laptop mee ,ben benieuwd wanneer ze gaan bellen heb mijn koffer al zo goed als klaarstaan
wens je een fijne zondag toe , :catkiss :catkiss
Geplaatste afbeelding

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#25 Geplaatst 27 februari 2011 - 01:29

Lieveke85 zei:

euhm, wat is dumpingssyndroom eigenlijk juist? :oops:

In ieder geval veel beterschap, ik zou mijn schatjes toch ook geen 3 weken kunnen missen

dumping wordt het eten in de maag niet gemalen ,gekneed en verlaat het dadelijk naar de dunne darm ,en dan snel het lichaam ,je hebt 2 soorten vroege en late dumping ,je krijgt diarree ,braken ,hartritmestoornissen,bloeddrukval,zweten ,hypoglecemie aanvallen ,je kan haast niets eten ,en je  vermagert  telkens ,door de tpn krijg ik 1500calor extra binnen knap je ook van op ,je huid wordt sterker ,en komen  weer veel kilo's aan maar als ze afkoppelen vliegen ze er weer snel  af ,daarom zou het beter zijn om het thuis te krijgen ,maar is een bekwame verpleegster die het moet aan en afkoppellen ,en alles moet steriel zijn ,er komt veel bij kijken thuis ,maar bedank jullie allemaal voor de lieve steun ,het sterkt me zo en geeft me weer moed dank je :catkiss :catkiss
Geplaatste afbeelding

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#26 Geplaatst 27 februari 2011 - 01:39

Oh wat jammer Marleen, hopelijk gaat het snel weer beter met je :hug:

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#27 Geplaatst 27 februari 2011 - 01:47

dank je Edith nu kan ik  niet naar de kittens komen kijken ,nadien als ik beter ben kom ik eens naar mona kijken en je andere raggie ,als je het goed vindt ,hou je wel op de hoogte als ik opgenomen ben ,vind het zo lief van je :catkiss :catkiss
Geplaatste afbeelding

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#28 Geplaatst 27 februari 2011 - 03:18

heel veel sterkte toegewenst!

Armani
Armani
  • 15.761 berichten

#29 Geplaatst 27 februari 2011 - 08:21

:s :hug

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#30 Geplaatst 27 februari 2011 - 08:48

marleen57 zei:

dank je Edith nu kan ik  niet naar de kittens komen kijken ,nadien als ik beter ben kom ik eens naar mona kijken en je andere raggie ,als je het goed vindt ,hou je wel op de hoogte als ik opgenomen ben ,vind het zo lief van je :catkiss :catkiss

Lewis, het kittentje dat bij ons komt wonen, ga je zeker kunnen volgen hier op KS hoor Marleen. Met foto's en filmpjes. 't Is niet hetzelfde als in levende lijve, maar het zal je hopelijk toch ook amusement brengen.

'k Hoop dat je 3 weken snel beginnen, dan ben je er ook weer snel vanaf... :hug:
Geplaatste afbeelding