Spring naar inhoud

- - - - -

moet mijn schatten 3 weken missen

• Log in om te reageren
88 reacties op dit onderwerp
Cisca
Cisca
  • 13.515 berichten

#31 Geplaatst 27 februari 2011 - 20:23

Marleen, wens je heel veel sterkte met de aankomende opname. Je zal idd je schatjes enorm missen maar ben er zeker van dat ze jouw ook missen hoor. Maar het is belangrijk voor je dus moet het he meis.
Alvast een hele dikke knufffffff
Liefs Cisca

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#32 Geplaatst 27 februari 2011 - 20:48

Marleen ik wens je heel veel sterkte toe :)
Hou de moed erin en wordt snel weer beter :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:     Heel veel liefs vanwege Rita :)

Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#33 Geplaatst 28 februari 2011 - 01:14

snoopy zei:

Lewis, het kittentje dat bij ons komt wonen, ga je zeker kunnen volgen hier op KS hoor Marleen. Met foto's en filmpjes. 't Is niet hetzelfde als in levende lijve, maar het zal je hopelijk toch ook amusement brengen.

'k Hoop dat je 3 weken snel beginnen, dan ben je er ook weer snel vanaf... :hug:

dank je ,ik hoop dat ze morgen al bellen ,dan ben ik er inderdaad sneller vanaf ,want de poesjes hebben iets door en hangen rondom mij ,ik neem de laptop mee en volg ik jullie ,heel veel lieve grtjes :catkiss :catkiss
Geplaatste afbeelding

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#34 Geplaatst 28 februari 2011 - 01:16

Cisca zei:

Marleen, wens je heel veel sterkte met de aankomende opname. Je zal idd je schatjes enorm missen maar ben er zeker van dat ze jouw ook missen hoor. Maar het is belangrijk voor je dus moet het he meis.
Alvast een hele dikke knufffffff
Liefs Cisca

dank je Cisca ,wat lief van je :love3: :catkiss
Geplaatste afbeelding

Guest_cies_*
Guest_cies_*

#35 Geplaatst 28 februari 2011 - 07:33

Eén lichtpuntje , ze zullen op je wachten ,je schatten ,sterkte ...

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#36 Geplaatst 01 maart 2011 - 01:33

cies zei:

Eén lichtpuntje , ze zullen op je wachten ,je schatten ,sterkte ...

ja daar ben ik van overtuigd ,het gaat één grote knuffelfeest geven ,heb zo stress en verga van de pijn ,hopelijk bellen ze morgen ,want kan niet meer ben uitgeblust ,hopelijk komt de weekkrant morgen met de reportage over mij en mijn  raggy's uitGeplaatste afbeelding Geplaatste afbeelding
Geplaatste afbeelding

Jessie_A&A
Jessie_A&A
  • 2.940 berichten
  • 4 katten

#37 Geplaatst 01 maart 2011 - 09:00

Marleen, ik vind het zo erg voor u, ik zou toch ook echt vragen of dat thuis niet kan, dan kun je bij je knuffels zijn :heart:

wea
wea
  • 6.113 berichten
  • 5 katten

#38 Geplaatst 01 maart 2011 - 09:11

heel veel sterkte!! dat zal idd moeilijk worden, maar daarna heb je een goed excuus om ze eens extra te verwennen! :hug:

Guest_Lara_SGC_*
Guest_Lara_SGC_*

#39 Geplaatst 02 maart 2011 - 12:23

marleen57 zei:

wat is dat zo lief van je en van emily :love: ,ik heb heel zware dumping en moet ook 3 maal per dag zelf inspuiten met sandostatine het onderdrukt de symptomen ,ik kan bijna niets eten want mijn lichaam neemt dit niet op ,het verlaat te snel je maag en je darm ,het gevaar voor sepsis is heel groot bij tpn -voeding omdat het via het bloed loopt ,wens je een fijne zondag toe :catkiss :catkiss :catkiss

:hug:

Je bent niet alleen hé, da's ook al een mooie gedachte om je beter te voelen. En wees maar zeker dat de poezeltjes door je dromen zullen wandelen om je bij te staan :hug:

Hebben ze al gebeld? Wanneer zou je binnen kunnen gaan?

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#40 Geplaatst 03 maart 2011 - 00:53

hallo lieverds ,ik moet vrijdagmorgen om 8H nuchter binnenkomen ,ik heb gevraagd of ik donderdagnaiddag binnen mag omdat het veel gemakkelijker is voor mij  ,ze gingen donderdagmorgen bellen ben benieuwd ,ik heb veel geweend vandaag ,het is zwaar ,hopelijk wordt het geen operatie ,we zullen wel zien ,ik meld het wel zo vlug mogelijk jullie zijn een grote steun voor mij dank je :love3: :love3: :catkiss :catkiss
Geplaatste afbeelding

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#41 Geplaatst 03 maart 2011 - 06:52

:hug: :hug: :hug:  We blijven het hier volgen hé Marleen, en hopelijk mag je straks binnen...
Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#42 Geplaatst 03 maart 2011 - 10:31

:geluk: :geluk: :geluk:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#43 Geplaatst 04 maart 2011 - 01:05

dank je allemaal voor de vele steun het sterkt me zo ,ik ben donderdagavond opgenomen ,vandaag gaan ze een diepe catheter in de hals steken en dan krijg ik tpn is voeding via het bloed ,mijn bloed was slecht de schildklier werkt veel te snel moeten ze volgende week verdere onderzoeken voor doen om de oorzaak te vinden ,ik heb veel gehuild toen ik afscheid nam van mijn lieve echtgenoot en de poesjes ,ik mis ze nu al zo :cry: :cry: gelukkig heb ik de laptop en heb veel foto's erop ,nu ga ik slapen ,tot gauw :catkiss :catkiss
Geplaatste afbeelding

DORIS
DORIS
  • 7.963 berichten
  • 4 katten

#44 Geplaatst 04 maart 2011 - 05:59

De echtgenoot gaat er heel goed voor zorgen.En veel beterschap gewenst.
  • Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#45 Geplaatst 04 maart 2011 - 10:21

:geluk: :geluk: :geluk:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag