Spring naar inhoud

- - - - -

Een vraagje voor de kenners ?

• Log in om te reageren
55 reacties op dit onderwerp
Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#31 Geplaatst 26 februari 2011 - 17:06

akira zei:

ze is heel mooi pluche staat ondertussen bij vraag en aanbod want ze verdient het echt

Mag je dat al direct doen? Ik dacht dat je eerst ergens moest plaatsen dat je haar gevonden had en dan 14 dagen wachten om te herplaatsen?

Geplaatste afbeelding

akira
akira
  • 1.621 berichten
  • 6 katten

#32 Geplaatst 26 februari 2011 - 17:10

nee dat is niet het geval hier aangezien we de eigenaars kennen en reeds contact hebben opgenomen deze namiddag. Ze hebben er afstand van gedaan gelukkig want ze vertelden niets goeds over dat beestje terwijl ik nog niets heb ondervonden van kwaadheid in haar

miranda
miranda
  • 7.838 berichten
  • 1 katten

#33 Geplaatst 26 februari 2011 - 17:17

Joloka zei:

Mag je dat al direct doen? Ik dacht dat je eerst ergens moest plaatsen dat je haar gevonden had en dan 14 dagen wachten om te herplaatsen?

als je inverband met een gevonden poes bedoelt(wat hier eigenlijk wel het geval niet is)... moet je ze binnen de 4 dagen melden aan de gemeente mag je ze normaal gezien ZELF niet in huis nemen en kan ze maar aangeboden worden of verkocht worden na 45 dagen dat zijn de wettelijke bepalingen ivm gevonden dieren.

akira
akira
  • 1.621 berichten
  • 6 katten

#34 Geplaatst 26 februari 2011 - 17:21

hier in de gemeente wordt eigenlijk al niets gedaan voor de poezen want ze kunnen zich daar niet mee bezig houden, honden dat is iets anders.
Het is zo dat als men spreekt van een gevonden dier dat je die eerst 15 dagen dient ter beschikking te houden van de eigenaar maar de eigenaar heeft 45 dagen tijd om zijn dier terug op te eisen. Gelukkig hebben ze van pluche afstand gedaan en kan zij nu naar een thuis vertrekken waar ze wel welkom is en waar ze ondeugende dingen mag uithalen, want spelen dat mocht ze niet ze moest stil kunnen zitten en zo heb die mensen beleefd aangeraden om dan een pluchen kat in huis te nemen

DORIS
DORIS
  • 7.963 berichten
  • 4 katten

#35 Geplaatst 26 februari 2011 - 17:37

Hoe is het in godsnaam mogelijk!Waarom halen ze dan een kat in huis? :r :r :r
  • Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig

akira
akira
  • 1.621 berichten
  • 6 katten

#36 Geplaatst 26 februari 2011 - 17:38

dat was zo een lief pluizig bolleke kregen wij als antwoord daarop.

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#37 Geplaatst 26 februari 2011 - 17:49

Hele mooie schat. :heart: Wat was de reden dat ze hem buiten smeten???
Yv@ ge hebt nog geen karnaval geschenkje, dus deze kan ik aanmerking komen??? :p :lachen:

akira
akira
  • 1.621 berichten
  • 6 katten

#38 Geplaatst 26 februari 2011 - 17:55

ze was te speels en ze kan zo opgaan soms in het spel dat ze eens durft bijten allez bijten haar tandjes staan er zelfs niet in

Guest_sandra25_*
Guest_sandra25_*

#39 Geplaatst 26 februari 2011 - 18:21

Onze Snow bijt ook uit liefde en in zijn spel,mijn rechterhand staat constant vol krassen en beten,maar hij mag dat van mij,cause I love him :heart: Tja,dat zijn zo mensen die bij het minste dat hen tegenstaat de kat buitengooien :censored: Ze is heel mooi,dus ik denk dat ze wel een mandje zal vinden,hopelijk een blijvend deze keer.

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#40 Geplaatst 26 februari 2011 - 18:45

akira zei:

ze was te speels en ze kan zo opgaan soms in het spel dat ze eens durft bijten allez bijten haar tandjes staan er zelfs niet in

Te speels :trance: . Ik ben juist gek van speelse poezels :love3: . Maar de mandjes zitten hier allemaal wel stapelvol :oops: . Misschien kunnen die mensen een pluche kat kopen?

Geplaatste afbeelding

tijgertje75
tijgertje75
  • 3.231 berichten
  • 1 katten

#41 Geplaatst 26 februari 2011 - 20:16

ze is echt wel een schatje, ik kan er niet bij met mijn verstand dat ze ze gewoon buitengooien, DAT DOE JE TOCH GEWOON NIET, :r :r :r , gelukkig ben jij haar gaan halen akira, dikke knuffel voor jou hoor :hug: :hug: :hug:

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#42 Geplaatst 26 februari 2011 - 20:59

akira zei:

dat was zo een lief pluizig bolleke kregen wij als antwoord daarop.

En dat is ze nog steeds!!!!!! :love4:
Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

DORIS
DORIS
  • 7.963 berichten
  • 4 katten

#43 Geplaatst 27 februari 2011 - 06:40

Hier bijten er 3 van de 7 maar nooit door.Moet ik ze bij jou komen afzetten,Akira?'T is toch niet te geloven!

akira
akira
  • 1.621 berichten
  • 6 katten

#44 Geplaatst 27 februari 2011 - 10:04

ja doe maar ze ne ik kan tegen een stootje.
Ondertussen is ons pluche gisteren vertrokken naar haar gouden thuis

DORIS
DORIS
  • 7.963 berichten
  • 4 katten

#45 Geplaatst 27 februari 2011 - 10:22

Oh!Ben blij voor haar.