Spring naar inhoud

- - - - -

angst voor de trap

• Log in om te reageren
86 reacties op dit onderwerp
Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#31 Geplaatst 01 maart 2011 - 17:46

haemoglobine zei:

En helpen de traptapijtjes?

O:) ni echt, maar hij is al niet meer zo panisch. En hij heeft al geprobeerd om met een pootje op de trap te staan om een snoepje te nemen.
Hij is een echt watje, als ik hem op de onderste treden zet wandelt mijnheertje zonder problemen (over de mattekes) naar boven. hij raakt niet meer in paniek als hij de trap ziet (da's al iets) ook naar beneden gaan ideml: pootjes op de trap en hop hij waggelt naar beneden. maar nu help ik hem niet meer, ik probeer hem wel eens te lokken, maar voor de rest moet hij het zelf maar uitzoeken :oops:
Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#32 Geplaatst 01 maart 2011 - 17:47

Kathleen zei:

O:) ni echt, maar hij is al niet meer zo panisch. En hij heeft al geprobeerd om met een pootje op de trap te staan om een snoepje te nemen.
Hij is een echt watje, als ik hem op de onderste treden zet wandelt mijnheertje zonder problemen (over de mattekes) naar boven. hij raakt niet meer in paniek als hij de trap ziet (da's al iets) ook naar beneden gaan ideml: pootjes op de trap en hop hij waggelt naar beneden. maar nu help ik hem niet meer, ik probeer hem wel eens te lokken, maar voor de rest moet hij het zelf maar uitzoeken :oops:

That's the spirit, Kathleen ;) Zeg aan uw man dat hij geniet van die paar rustige nachten, maar dat hij er maar niet te hard aan moet wennen. Choppie will be back 8)

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#33 Geplaatst 01 maart 2011 - 17:59

Kathleen zei:

Dan mogen we al voorzichtige duimpjes draaien! :duim: :duim: :duim:

Dit zou wel eens kunnen werken eens hij over zijn schrik heen geraakt en aan de tapijtjes went! ;)

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#34 Geplaatst 01 maart 2011 - 18:02

Smitten Kitten zei:

That's the spirit, Kathleen ;) Zeg aan uw man dat hij geniet van die paar rustige nachten, maar dat hij er maar niet te hard aan moet wennen. Choppie will be back 8)

:lachen: :lachen: :lachen:

Geplaatste afbeelding

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#35 Geplaatst 01 maart 2011 - 18:44

Al die bachbloesems, snoepjes, gedwongen trapwandelingetjes etc ten spijt... het enige dat bij een Zwappeskind echt helpt is een goed gesprek van moeder tot zoon (of van alien tot alien... Kathleen begrijpt wel wat ik bedoel :ha )

http://www.kattensit...p.html#bekijken

(En ja, dat is Zwappes haar normaal stemgeluid :ha Die kan niet miauwen :ha Op een gegeven moment lijkt het wel alsof ze aan het brullen is, maar is omdat ze te dicht bij de microfoon komt, zo op 57 seconden ongeveer ;) )

Bewerkt door Smitten Kitten, 01 maart 2011 - 18:58.

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#36 Geplaatst 01 maart 2011 - 18:52

:ha :ha :ha :ha :ha :ha Mimi komt al kijken :mrgreen:
Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#37 Geplaatst 01 maart 2011 - 18:55

En die arme Choppie is beneden aan het mauwen :cry: :(
Geplaatste afbeelding

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#38 Geplaatst 01 maart 2011 - 18:56

Kathleen zei:

En die arme Choppie is beneden aan het mauwen :cry: :(

Laten opstaan tot hij komt kijken ;)

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#39 Geplaatst 01 maart 2011 - 18:57

en begint te miepen ;)
Geplaatste afbeelding

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#40 Geplaatst 01 maart 2011 - 18:59

Smitten Kitten zei:

Laten opstaan tot hij komt kijken ;)
:cry: :cry: :cry: :cry: hij huilt alleen maar :(

Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#41 Geplaatst 01 maart 2011 - 19:02

Kathleen zei:

:cry: :cry: :cry: :cry: hij huilt alleen maar :(

oesje, hij wil bij zijn mama zijn :cry: :cry:

Geplaatste afbeelding

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#42 Geplaatst 01 maart 2011 - 19:10

Joloka zei:

oesje, hij wil bij zijn mama zijn :cry: :cry:
echt zielig, dat is erger dan "gewongen" trapwandelingen heb het een aantal keren latren horen en hopke ligt daar dan benedenn in het halleke te kijken. Dus heb het terug afgezet. Morgen nog eens. Celien die juist belde vond dat "dierenmishandeling" :oops:
Zwapper haar stemmeke is wel lager dan die van chopintje
Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#43 Geplaatst 01 maart 2011 - 19:17

Kathleen zei:

echt zielig, dat is erger dan "gewongen" trapwandelingen heb het een aantal keren latren horen en hopke ligt daar dan benedenn in het halleke te kijken. Dus heb het terug afgezet. Morgen nog eens. Celien die juist belde vond dat "dierenmishandeling" :oops:

Of hij denkt dat er boven een andere kat zit en nu durft hij helemaal niet meer naar boven :cry: . Foei, Hanne toch O:) .

Geplaatste afbeelding

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#44 Geplaatst 01 maart 2011 - 19:18

Kathleen zei:

Dat is die testosteron he :ha Zsazsa heeft inderdaad echt geen elegante stem (en Chopin is "Il castrato" he :ha )

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#45 Geplaatst 01 maart 2011 - 19:19

Joloka zei:

Of hij denkt dat er boven een andere kat zit en nu durft hij helemaal niet meer naar boven :cry: . Foei, Hanne toch O:) .

:p Anders beneden gaan staan met de laptop en als hij dan ineens heel snel naar boven loopt dan weten we dat hij schrik heeft ;)