Spring naar inhoud

- - - - -

angst voor de trap

• Log in om te reageren
86 reacties op dit onderwerp
Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#46 Geplaatst 01 maart 2011 - 19:29

Smitten Kitten zei:

:p Anders beneden gaan staan met de laptop en als hij dan ineens heel snel naar boven loopt dan weten we dat hij schrik heeft ;)

Ze heeft echt overal een antwoord op he :ha :ha :ha

Geplaatste afbeelding

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#47 Geplaatst 01 maart 2011 - 19:30

Joloka zei:

Ze heeft echt overal een antwoord op he :ha :ha :ha

En anders een beetje bachbloesems he :LOL:

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#48 Geplaatst 01 maart 2011 - 19:33

Ja, lachen jullie maar met mijn kleine zielige ventje. Ik denk dat ik hem vannacht gewoon bij mij pak en dan zie we wel wat er gebeurd, ik wilde daar eigenlijk nog een aantal dagen mee wachten, maar nu hij zijn mamie gehoord heeft en helemaal klagerig begon te mauwen heb ik nog meer hartzeer. Jaja, ik weet het, ik ben een softie :oops:
Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#49 Geplaatst 01 maart 2011 - 19:39

Kathleen zei:

Ja, lachen jullie maar met mijn kleine zielige ventje. Ik denk dat ik hem vannacht gewoon bij mij pak en dan zie we wel wat er gebeurd, ik wilde daar eigenlijk nog een aantal dagen mee wachten, maar nu hij zijn mamie gehoord heeft en helemaal klagerig begon te mauwen heb ik nog meer hartzeer. Jaja, ik weet het, ik ben een softie :oops:

Kathleen niet doen! Laat het hem toch op zijn eigen tempo doen zoals je van plan was. ;)

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#50 Geplaatst 01 maart 2011 - 19:44

Kathleen zei:

Je bent helemaal geen softie. Je bent een superpoezenmama :love3:

Geplaatste afbeelding

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#51 Geplaatst 01 maart 2011 - 19:44

Smitten Kitten zei:

Kathleen niet doen! Laat het hem toch op zijn eigen tempo doen zoals je van plan was. ;)
Jaja, ik laat hem gewoon doen, ik zal wel zelf beneden gaan slapen als ik hem te hard mis ;)

Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#52 Geplaatst 01 maart 2011 - 19:51

Kathleen zei:

Jaja, ik laat hem gewoon doen, ik zal wel zelf beneden gaan slapen als ik hem te hard mis ;)

Als de honger groot genoeg is komt hij wel weer over u daveren ;)

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#53 Geplaatst 01 maart 2011 - 19:57

Smitten Kitten zei:

Als de honger groot genoeg is komt hij wel weer over u daveren ;)

Dat zal hij niet heel lang kunnen weerstaan! :ha

Ik zou het hem ook gewoon op zijn eigen ritme laten uitzoeken met wat leuke stimulatie maar zonder dwingen. :hug:
:geluk: :geluk: :geluk:

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

saparapah
saparapah
  • 1.324 berichten
  • 3 katten

#54 Geplaatst 01 maart 2011 - 20:06

Ocharme dat dutske. Veel succes!! Maar het gaat toch duidelijk al de goede weg op hé!
Geplaatste afbeelding
Groetjes en poezekopjes, Sarah

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#55 Geplaatst 01 maart 2011 - 20:11

een roltrap of een lift plaatsen?

Geplaatste afbeelding

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#56 Geplaatst 01 maart 2011 - 20:14

Joloka zei:

een roltrap of een lift plaatsen?

Of zo'n brandweerkazernepaal (wat een woord), maar dan ene met sisal bekleed dat hij naar boven kan klimmen! :ha

Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#57 Geplaatst 01 maart 2011 - 20:21

haemoglobine zei:

Of zo'n brandweerkazernepaal (wat een woord), maar dan ene met sisal bekleed dat hij naar boven kan klimmen! :ha

Of een mandje waarin hij omhoog en omlaag getrokken wordt?

Geplaatste afbeelding

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#58 Geplaatst 01 maart 2011 - 20:40

Joloka zei:

Of een mandje waarin hij omhoog en omlaag getrokken wordt?

:ha

Ik denk dat de gemakkelijkste oplossing dan de trap onderaan met een plank toeslaan zal zijn! :lachen:

Geplaatste afbeelding

Guest_papaver_*
Guest_papaver_*

#59 Geplaatst 01 maart 2011 - 21:16

Met haar schattige fluffie pootjes gleed ons Roosje ook iets te vaak over de traptreden, vond ik. Ik was geen moment gerust. Toen hebben we op beide trappen doorzichtige antisliptape geplakt en dat werkt perfect. Als ik nu zie hoe Frodo met twee treden tegelijk naar beneden racet en Roos in slaap valt op de trap! en bijgevolg toch direct greep krijgt, ben ik elk uur van de dag dankbaar én vooral gerust dat die tape (10 cm breed ongeveer) er ligt...en onze trappen zijn ook open én gevernist. :catkiss

Bewerkt door papaver, 01 maart 2011 - 21:25.

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#60 Geplaatst 01 maart 2011 - 21:18

papaver zei:

Met haar schattige fluffie pootjes gleed ons Roosje ook iets te vaak over de traptreden, vond ik. Ik was geen moment gerust. Toen hebben we op beide trappen doorzichtige antisliptape geplakt en dat werkt perfect. Als ik nu zie hoe Frodo met twee treden tegelijk naar beneden racet en Roos in slaap valt op de trap! en bijgevolg toch direct greep krijgt, ben ik elk uur van de dag dankbaar én vooral gerust dat die tape (10 cm dik) er ligt...en onze trappen zijn ook open. :catkiss

Wat voor tape is dat? (Waar gekocht?)