Spring naar inhoud

- - - - -

angst voor de trap

• Log in om te reageren
86 reacties op dit onderwerp
Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#76 Geplaatst 02 maart 2011 - 20:05

"Niet-katten-mensen" zouden ons op zo'n momenten eens bezig moeten zien he :ha :gek:

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#77 Geplaatst 02 maart 2011 - 20:17

Kathleen zei:

:cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: Chopintje is helemaal uit zichzelf naar boven gegaan :dans: :dans: nu nog terug naar beneden komen O:)
And he did it again :loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower:

Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#78 Geplaatst 02 maart 2011 - 20:18

Smitten Kitten zei:

"Niet-katten-mensen" zouden ons op zo'n momenten eens bezig moeten zien he :ha :gek:
:ha :ha :ha :ha tja, da's hier thuis al :gek: O:) , het eerste wat mijn oudste dochter zei: "da's goe, dan kunnen die lelijke dingen terug van de trap"

Bewerkt door Kathleen, 02 maart 2011 - 20:20.

Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#79 Geplaatst 02 maart 2011 - 20:23

Kathleen zei:

:ha :ha :ha :ha tja, da's hier thuis al O:)

Ik beeld mij in dan ook zo in he, zo mee kruipend op de trap met Chopin ter begeleiding he :ha

Achja, dat zot zijn is besmettelijk... Paar dagen terug vond ik een knoop terug van onze oude zetel (die inmiddels al een jaar of langer weg is) en ik had die in de woonkamer gegooid (katten spelen er graag mee, was ook de reden waarom die niet meer aan de zetel hing overigens :catangel ) Daarnet komt mijn vriend thuis van zijn werk en zegt "Amaai, van waar komt dat ineens vandaan" en hij neemt die knoop op. Ik "Ahja, ik heb dat terug gevonden, ze spelen daar graag mee he". Ok zegt hij en hij smijt die knoop alsof het de meest normale zaak ter wereld is terug op de grond :ha (Ipv dat hij commentaar erop zou geven zoals hij vroeger mss zou gedaan hebben 8) )

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#80 Geplaatst 02 maart 2011 - 20:38

Smitten Kitten zei:

:lachen: :lachen: :lachen:
Ach, prettig gestoord zijn doet geen zeer hé! ;)

Kathleen zei:

And he did it again :loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower:

:cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:

Die "lelijke dingen" zou ik toch nog niet meteen weghalen, misschien overtuigd dit hem echt de trap te gebruiken...
Eventueel kijken voor die doorzichtige tape van Papaver voor later?

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

carooootje
carooootje
  • 1.722 berichten
  • 1 katten

#81 Geplaatst 02 maart 2011 - 23:22

Smitten Kitten zei:

:cheer: :cheer: :cheer:

ah
"zot zijn doet geen pijn hé " :LOL:

de gekke dingen die ik hier doe? :d

gelukkig staat er hier geen verborgen camera ,anders zouden ze mij misschien " interneren " ;) ;)

kathleen ben zo blij dat je lieverd naar beneden ging
super hé

:heart:
Geplaatste afbeelding
Katten laten pootafdrukken achter op je hart.

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#82 Geplaatst 03 maart 2011 - 13:59

:loveshower: Chopintje heeft vannacht samen met Mimi het bed ingepalmd :mrgreen: . om 5.45u kwam hij heel stilletjes "brewp" zeggen in mijn oor (= ik heb honger) dus ik in de donkere naar beneden en zien wat er gebeurde. mimi stormde de trap af O:) en Chopintje bleef even aarzelend boven zitten, maar toen ik halverwege de trap stond en me omdraaide om te zeggen dat hij ni zo belachelijk moest doen is hij toch maar vlotjes naar beneden gekomen O:) :thumb: :thumb:
Geplaatste afbeelding

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#83 Geplaatst 03 maart 2011 - 14:08

Kathleen zei:

:loveshower: Chopintje heeft vannacht samen met Mimi het bed ingepalmd :mrgreen: . om 5.45u kwam hij heel stilletjes "brewp" zeggen in mijn oor (= ik heb honger) dus ik in de donkere naar beneden en zien wat er gebeurde. mimi stormde de trap af O:) en Chopintje bleef even aarzelend boven zitten, maar toen ik halverwege de trap stond en me omdraaide om te zeggen dat hij ni zo belachelijk moest doen is hij toch maar vlotjes naar beneden gekomen O:) :thumb: :thumb:

:ha
Hij kwam heel stilletjes Brewp zeggen en Kathleen springt haar bed uit :ha

Baasjes temmen daar zijn Smitten Kittens goed in he :catangel

Marjananas
Marjananas
  • 2.897 berichten
  • 4 katten

#84 Geplaatst 03 maart 2011 - 14:23

Goed nieuws !! :thumb:  :thumb:
Groetjes van Marjan en pootje van Lies, Bas, Minne en  Pixie.
  Duizenden jaren geleden werden katten aanbeden als goden. Katten zijn dit nooit vergeten...

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#85 Geplaatst 03 maart 2011 - 18:50

Smitten Kitten zei:

:ha
Hij kwam heel stilletjes Brewp zeggen en Kathleen springt haar bed uit :ha

Baasjes temmen daar zijn Smitten Kittens goed in he :catangel
:lachen: :lachen: :lachen: en ik ben niet alleen men bed uitgesprongen, maar ben hem (en Mimi) dan ook nog eten gaan geven :x en nadien terug mijn bed ingekropen :mrgreen: (en mijn man heeft niets gehoord :dans: )

Geplaatste afbeelding

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#86 Geplaatst 03 maart 2011 - 21:50

:thumb: :thumb: :thumb:

Ik wist wel dat zijn maag zijn vrees ging overwinnen! :lachen:

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

Minneke
Minneke
  • 3.767 berichten