Spring naar inhoud

- - - - -

mss eindelijk een goede dierenarts gevonden kort bij ons?

• Log in om te reageren
6 reacties op dit onderwerp
wea
wea
  • 6.113 berichten
  • 5 katten

#1 Geplaatst 26 februari 2011 - 16:38

gisteren met Tinka naar de DA voor haar jaarlijkse inenting. 't was de tweede keer dat we daar waren. eerste keer was voor een krasje in haar oog. En ja, we zijn toch kontent dat we toch nog de moed hebben gevonden om nog maar eens een DA in de buurt te proberen. We zijn aangenaam verrast! Op mijn vraag of hij vaccins kon krijgen zonder de kattenziekte in verwees hij naar de ABCD guidelinesdat die idd maar om de 3 jaar nodig is maar dat Tinka nu nog de combinatie moest krijgen (dit was de eerste jaarlijkse herhaling voor haar).

Hij heeft haar ook onderzocht: hart, tanden, weegschaal (ook al meer dan een andere DA in de buurt). Dus we hopen nu echt dat we de nare ervaringen met DA van hier achter ons kunnen laten en we eindelijk een DA kortbij hebben gevonden.

Mijn oude DA is ook erg goed, maar met 45min-1 uur rijden heen en dan nog eens terug, is dit toch wel ver. Ook maakte ik me zorgen dat als het dringend is, we niet op tijd ginder raken en dat huisbezoeken toch wel uitgesloten zijn.

dus: ik ben blij!!!!

Choeke
Choeke
  • 7.121 berichten
  • 4 katten

#2 Geplaatst 26 februari 2011 - 16:39

Super voor je Wea want een goede Da is en blijft belangrijk

sisi
sisi
  • 6.766 berichten
  • 4 katten

#3 Geplaatst 26 februari 2011 - 17:43

:thumb: :thumb: :thumb: :thumb:

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#4 Geplaatst 26 februari 2011 - 17:55

:duim: :duim: :duim:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#5 Geplaatst 01 maart 2011 - 12:26

:thumb: :thumb: :thumb:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

griffel1977
griffel1977
  • 2.035 berichten

#6 Geplaatst 09 maart 2011 - 11:04

Geweldig Wea!  

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#7 Geplaatst 09 maart 2011 - 11:17

:duim: :duim:
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding