Spring naar inhoud

- - - - -

Katten reismandje

• Log in om te reageren
8 reacties op dit onderwerp
Guest_Imelda_*
Guest_Imelda_*

#1 Geplaatst 26 februari 2011 - 18:32

Hallo allemaal!

Wij hebben nu een gewone reismand voor onze poes, maar ik vind dat het precies een beetje krap geworden is voor hem.
Dus zou ik graag iets anders voor hem kopen, zo een rieten mandje als deze: Google Afbeeldingen resultaat voor http://www.zooplus.nl/bilder/1/9292_trixie_korbhoehle_1.jpg
Nu hadden we daarstraks bijna zo'n mandje gekocht, maar ik had toch nog een beetje mijn twijfels. Aan de binnenkant staken precies wat rietstokjes en ik heb maar bang dat hij zich daar aan pijn gaat doen. Ik leg zeker een handdoek in het mandje, maar het zijn de uitsteeksels aan de zijkant die mij zorgen baren. Ik zou niet willen dat hij zijn oogje bezeert ofzo.
Hebben jullie ervaring met dit soort reismandjes? Zijn jullie er tevreden van of zouden jullie dit soort mandjes toch niet meer kopen? En zijn ze eigenlijk stevig genoeg om een volwassen poes in te vervoeren?

Alvast heel erg bedankt voor jullie hulp! :)

Bewerkt door Imelda, 26 februari 2011 - 18:34.

Guest_Jokari_*
Guest_Jokari_*

#2 Geplaatst 26 februari 2011 - 18:52

ik heb er net eentje besteld deze namiddag. :x Ik zal het je laten weten wat ik ervan vind.

Audrey
Audrey
  • 2.948 berichten
  • 4 katten

#3 Geplaatst 26 februari 2011 - 18:57

ik heb een rieten reismand van mn oma gekregen (is een halve eeuw oud ongeveer :trance: ) en gaat nog altijd perfect om een volwassen poes in te vervoeren.
Miura zit wel liever in een draagtas (zoals een chiwawa :o ) dus is hij momenteel niet meer in gebruik.
Maar ben zeer tevreden over rieten manden :)

Geplaatste afbeelding

Guest_Imelda_*
Guest_Imelda_*

#4 Geplaatst 28 februari 2011 - 20:11

Bedankt voor de reacties!
Zijn er nog mensen met ervaring met dit soort reismanden?

Guest_Eragon_*
Guest_Eragon_*

#5 Geplaatst 28 februari 2011 - 22:11

Ik vind ze persoonlijk heel mooi maar vraag me af of ze gemakkelijk te reinigen zijn

Kestef
Kestef
  • 220 berichten
  • 6 katten

#6 Geplaatst 02 maart 2011 - 20:54

Ja hoor een rieten mand kun je zo onder de douche zetten,en is dus heel goed schoon te houden, is nog goed voor het riet ook.

henny
henny
  • 1.601 berichten

#7 Geplaatst 02 maart 2011 - 21:16

Imelda zei:

Bedankt voor de reacties!
Zijn er nog mensen met ervaring met dit soort reismanden?

Inderdaad, de sluiting is onbetrouwbaar :s

Henny

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#8 Geplaatst 02 maart 2011 - 22:00

Betrouw de sluiting toch ook niet hoor. Geef mij maar liever een gewone reisbox en ene die zeer goed sluit.

Guest_Imelda_*
Guest_Imelda_*

#9 Geplaatst 03 maart 2011 - 10:14

Oei!
De sluiting leek mij net wel redelijk goed te zijn, Hij zat redelijk vast in de winkel. Maar nu ben ik toch ook wel aan het twijfelen dan. Ik zou ook niet willen dat de poes daardoor kan ontsnappen!