Spring naar inhoud

- - - - -

Wij bekennen schuld!!

• Log in om te reageren
99 reacties op dit onderwerp
3elfje
3elfje
  • 8.314 berichten

#1 Geplaatst 27 februari 2011 - 10:55

Inderdaad wij bekennen schuld! :oops: Het poesje van Akira heeft sinds deze nacht haar gouden mandje hier gekregen! Het zou zo een dochter van onze pluche en een zusje van onze Baelcorion kunnen zijn! :love:
Wij vonden het vreselijk dat dit beestje letterlijk met kop en staart (zo had die eigenaar het poesje vast!)echt buitengesmeten heeft, en hier mag je echt het beeld voor ogen halen dat je soms in cartoons te zien krijgt alleen was het hier harde werkelijkheid!!Gelukkig ook met getuigen die het allemaal hebben zien gebeuren. Het beestje is dan totaal geschrokken en met panische schrik voor auto's toch heelhuids een drukke straat overgelopen. De buren die het zagen hebben dan wat eten buiten gezet voor haar . Dit gebeurde dus eergisteren en ze heeft dus de nacht moederziel alleen buiten in de regen doorgebracht.Deze mensen hebben Akira gecontacteerd en zij is dan ook resoluut het poesje gaan halen. Maar eerst heeft ze de eigenaars aangesproken waar ze meteen echt serieus bedreigd werd door ondermeer de zoon des huizes. Ze heeft hun dan ook duidelijk gemaakt dat ze officieel afstand moesten doen van hun poes of dat anders de politie erbij zou betrokken worden. Dat gaf blijkbaar het effect van een rode lap op een stier (je moet niet vragen wat daar allemaal achterschuilt) en ze moest maar met die "vuile rotkat" oprotten en hun verder gerust laten!!
Wij zijn dan ook meteen de auto ingesprongen om eventjes naar "de grens" te rijden en haar te gaan halen. :)
Bij de kennismaking was iedereen van de bende hier heel nieuwsgierig er was enkel een gromconcert van haar kant, wat wel heel normaal is na wat ze heeft meegemaakt! Doch het ijs is ondertussen al gebroken. Na een heel rustige nacht lag ze deze morgen languit te slapen in het midden van de veranda. De gestoomde koolvis met tonijn ging er ook heel vlot binnen. Het is een pittige speels jonge dame die zich momenteel al heel op haar gemak voelt. Ze zal wel heel vlug haar plaatsje in de groep zoeken en mee door het huis hier beginnen te hollen als ik haar zo zie want met al die speelmakkertjes hier mag ze echt een heerlijk poezenleventje gaan leiden en naar hartelust kitten zijn want ze is echt nog wel heel jong en heeft blijkbaar haar nooit mogen uitleven. Ze heeft nog wel enige reserves tegenover "mannen" waar we het nodige kunnen uit besluiten natuurlijk, maar het komt helemaal goed met die mooie meid :love: :love: :love:
Alleen ik kan weer beginnen met een naampje te zoeken :trance: Dat was trouwens één van de eerste dingen die Akira zei: "nu krijg jij een hele mooi elfennaam!" :oops:
En Sorry Emilie :engel: Terug werk aan de winkel :lachen: maar gelukkig was je heel voorzienig, zeker bij Yv :thumb:

Bijgevoegde thumbnails

• P1100352.JPG
  • P1100354.JPG
  • P1100355.JPG
  • P1100391.JPG
  • P1100395.JPG
  • P1100398.JPG
  • P1100399.JPG
  • P1100409.JPG
  • P1100412.JPG
  • P1100413.JPG
  • P1100415.JPG

YvVanRoyen
YvVanRoyen
  • 5.666 berichten

#2 Geplaatst 27 februari 2011 - 10:58

:loveshower: :loveshower: :loveshower:
Geplaatste afbeelding

Guest_trio_*
Guest_trio_*

#3 Geplaatst 27 februari 2011 - 10:58

:dancer: Ze is ook heel mooi !

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#4 Geplaatst 27 februari 2011 - 11:00

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
gingen jullie ni stoppen totdat de buitenren klaar is ..... :x :p

Prachtig gewoon
:heart: :heart: :heart:
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Guest_Sarah en Erik_*
Guest_Sarah en Erik_*

#5 Geplaatst 27 februari 2011 - 11:00

oohhh ik wist het dat jullie haar in huis zouden nemen :heart:
dikke proficiat met de mooie schat!!

lola'tje
lola'tje
  • 1.366 berichten
  • 2 katten

#6 Geplaatst 27 februari 2011 - 11:00

haha hoe doen jullie dat toch!! Ik heb enorm veel respect voor jullie.. Ik zou het niet kunnen denk!! Maar goed dat er nog mensen met een gouden hart zijn!! Veel plezier met jullie nieuwe aanwinst!! :LOL: :love3:

YvVanRoyen
YvVanRoyen
  • 5.666 berichten

#7 Geplaatst 27 februari 2011 - 11:02

Ellenita zei:

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
gingen jullie ni stoppen totdat de buitenren klaar is ..... :x :p

Prachtig gewoon
:heart: :heart: :heart:

klopt, dertien was ons maximum, en dan gingen we wachten tot de buitenren klaar was ... :p
Geplaatste afbeelding

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#8 Geplaatst 27 februari 2011 - 11:02

YvVanRoyen zei:

:loveshower: :loveshower: :loveshower:

jij hebt 4 vrije plaatsen in je banner :x
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Fietje26
Fietje26
  • 6.738 berichten
  • 4 katten

#9 Geplaatst 27 februari 2011 - 11:04

Super! :loveshower:
En die banners zijn er toch maar om aangepast te worden ;)
Geplaatste afbeelding
Dogs come when they're called, cats take a  message and get back to you.- Mary Bly

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#10 Geplaatst 27 februari 2011 - 11:05

:loveshower: :loveshower: :loveshower: weer een prinsesje die eindelijk mag genieten van het leven dat elke poezel verdient :love3:

Geplaatste afbeelding

dorien_951
dorien_951
  • 2.365 berichten
  • 3 katten

#11 Geplaatst 27 februari 2011 - 11:07

Heb je nog wel plaats :lachen:

YvVanRoyen
YvVanRoyen
  • 5.666 berichten

#12 Geplaatst 27 februari 2011 - 11:09

Ellenita zei:

jij hebt 4 vrije plaatsen in je banner :x

heb dat toevallig ook gezien ... :p ... maar ik vrees dat al die plaatsen invullen utopisch is ... Emilie houdt van een grapje ... wij ook wel ... en aan de andere kant ; je weet maar nooit ... :x

Bewerkt door YvVanRoyen, 27 februari 2011 - 11:14.

Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#13 Geplaatst 27 februari 2011 - 11:09

Proficiat :flower: , ze is prachtig! :love:

YvVanRoyen
YvVanRoyen
  • 5.666 berichten

#14 Geplaatst 27 februari 2011 - 11:09

dorien_951 zei:

Heb je nog wel plaats :lachen:

nee, vanaf nu moet ik voor de zetel op een kussen gaan zitten denk ik ... ;)
Geplaatste afbeelding

3elfje
3elfje
  • 8.314 berichten

#15 Geplaatst 27 februari 2011 - 11:11

:lachen: Ik heb nog maar één plaatsje hoor in mijn banner :p