Spring naar inhoud

- - - - -

Zondagnamiddag ten huize van......

• Log in om te reageren
42 reacties op dit onderwerp
Guest_papaver_*
Guest_papaver_*

#31 Geplaatst 28 februari 2011 - 18:57

Ik vraag me ook vaak af hoe jullie dat toch doen :trance: Ondanks zoveel katjes zien ze er altijd stuk voor stuk goed verzorgd en gelukkig uit. Het moet goed wonen zijn tussen zoveel soortgenootjes en met jullie zorg, echt knap :catkiss !

YvVanRoyen
YvVanRoyen
  • 5.666 berichten

#32 Geplaatst 28 februari 2011 - 19:02

papaver zei:

Ik vraag me ook vaak af hoe jullie dat toch doen :trance: Ondanks zoveel katjes zien ze er altijd stuk voor stuk goed verzorgd en gelukkig uit. Het moet goed wonen zijn tussen zoveel soortgenootjes en met jullie zorg, echt knap :catkiss !

het is hier voor ons ook goed wonen met al dat fijne gezelschap ... ;)
Geplaatste afbeelding

YvVanRoyen
YvVanRoyen
  • 5.666 berichten

#33 Geplaatst 28 februari 2011 - 19:03

Jessie_A&A zei:

Ik zou toch graag eens een groepsfoto zien van ALLE poezen :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

ik vrees dat zonder fotoshoppen het een utopie is ... :rub:
Geplaatste afbeelding

3elfje
3elfje
  • 8.314 berichten

#34 Geplaatst 28 februari 2011 - 19:03

Dankjewel Papaver, we doen ons best om goed personeel te zijn!! :oops:
Jessie om die allemaal stil te laten zitten naast elkaar is denk ik onbegonnen werk O:)

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#35 Geplaatst 28 februari 2011 - 19:07

Leuk deze foto's zeg, ben toch al zo vaak zo nieuwsgierig naar hoe jullie wonen, hoe groot jullie huis is enz enz gewoon hoe jullie het allemaal doen snap je..

:catwalk2 :catwalk2
Geplaatste afbeelding

saparapah
saparapah
  • 1.324 berichten
  • 3 katten

#36 Geplaatst 28 februari 2011 - 19:15

Ja wadde, zo een bende! En maken die daar niks kapot aan het drumstel of de gitaren?

Vraag me af of ze ook graag meeluisteren... of zijn ze riebedebie als het er iets te luid aan toe gaat ;)
Geplaatste afbeelding
Groetjes en poezekopjes, Sarah

YvVanRoyen
YvVanRoyen
  • 5.666 berichten

#37 Geplaatst 28 februari 2011 - 19:22

saparapah zei:

Ja wadde, zo een bende! En maken die daar niks kapot aan het drumstel of de gitaren?

Vraag me af of ze ook graag meeluisteren... of zijn ze riebedebie als het er iets te luid aan toe gaat ;)

De poezen doen heus niets aan de instrumenten. Er op gaan liggen, op de klavieren, het drumstoeltje, de trommels, de conga's, de cajon, ... doen ze wel graag. Af en toe hoor je wel eens eens "pling" dat ze een snaar aantikken. Grappig. Tijdens het oefenen blijven ze gewoon verder spelen of liggen. Die storen zich daar niet aan. Heel erg luid repeteren doen we niet, omwille van de buren. Hoewel die soms vragen om wat luider te spelen in de zomer als zij op het terras zitten ...
Er zijn zelfs poezen die een muisje komen leggen bij ons. Dat gooien we dan een eind verder. enz ... :rub:
Geplaatste afbeelding

Guest_papaver_*
Guest_papaver_*

#38 Geplaatst 28 februari 2011 - 21:47

[quote=Vraag me af of ze ook graag meeluisteren... of zijn ze riebedebie als het er iets te luid aan toe gaat ;) [/quote]
Mijn eega beoefent nog maar sinds een tweetal maandjes ook een rockgitaar, maar eerst vertrek ik naar boven en kort daarop volgen de katjes :lachen: :lachen: . Yv heeft duidelijk al iets meer in de vingers :d

3elfje
3elfje
  • 8.314 berichten

#39 Geplaatst 28 februari 2011 - 22:00

:lachen: :lachen: Ja al 23 jaar on the road!!

saparapah
saparapah
  • 1.324 berichten
  • 3 katten

#40 Geplaatst 01 maart 2011 - 19:40

papaver zei:

Mijn eega beoefent nog maar sinds een tweetal maandjes ook een rockgitaar, maar eerst vertrek ik naar boven en kort daarop volgen de katjes :lachen: :lachen: . Yv heeft duidelijk al iets meer in de vingers :d

:ha :ha :ha

Hier is't een akoestische gitaar, dus dat gaat nog. Maar als ik per ongeluk begin te zingen kijken ze ook maar raar hoor :lachen: :lachen:
Geplaatste afbeelding
Groetjes en poezekopjes, Sarah

Guest_papaver_*
Guest_papaver_*

#41 Geplaatst 01 maart 2011 - 19:47

saparapah zei:

:ha :ha :ha

Hier is't een akoestische gitaar, dus dat gaat nog. Maar als ik per ongeluk begin te zingen kijken ze ook maar raar hoor :lachen: :lachen:
Hier ook! Vooral als ik er dan nog een dansje bij doe, zie ik twee paar oogjes verbaasd naar me kijken :d

Guest_Laïka_*
Guest_Laïka_*

#42 Geplaatst 01 maart 2011 - 20:30

leuke foto's en video's je ziet ze echt genieten!

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#43 Geplaatst 02 maart 2011 - 15:16

:LOL: :heart: :heart: :heart:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag