Spring naar inhoud

- - - - -

Elmo en de Trixie turn around!

• Log in om te reageren
21 reacties op dit onderwerp
Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#16 Geplaatst 28 februari 2011 - 20:33

Ik moet al zeker zorgen dat de hond er niet aankan, al betwijfel ik of die slim genoeg is, waarschijnlijk kom ik thuis en heeft ze er ergens een stuk vanaf geknaagd haha... :LOL:

Guest_Sarah en Erik_*
Guest_Sarah en Erik_*

#17 Geplaatst 28 februari 2011 - 20:58

Alicia zei:

Super! Ik heb het hier ook in de kast staan, maar ik had ook de food maze gekocht, en daar ben ik mee begonnen.

Volgende week mss de turn around introduceren en dan afwisselen :LOL:

de food maze is onderweg hier :LOL: En hoe doen ze het daarmee? :)

Minneke zei:

krijgen ze dan nog korreltjes in een kommetje?
lijkt me wel handig voor Moby die een beetje zou mogen afvallen maar heb schrik dat ze er niet gn naar omzien.

Door de dag hebben ze geen brokjes meer in hun bakjes nee :) Binnekort hebben we de food maze en dan is het de bedoeling om de bakjes volledig af te schaffen :)

YvVanRoyen
YvVanRoyen
  • 5.666 berichten

#18 Geplaatst 28 februari 2011 - 21:02

ziet er wel leuk uit ... ;)
Geplaatste afbeelding

Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#19 Geplaatst 28 februari 2011 - 21:26

:thumb: :thumb: :thumb:
Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#20 Geplaatst 02 maart 2011 - 15:25

:thumb: :thumb: :thumb: , ze moeten er precies wel veel moeite voor doen alvorens er brokjes uitvallen hé. Het is niet zo dat er telkens brokjes uitvallen als het omdraait ?
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_Sarah en Erik_*
Guest_Sarah en Erik_*

#21 Geplaatst 02 maart 2011 - 19:04

PeggyJ zei:

:thumb: :thumb: :thumb: , ze moeten er precies wel veel moeite voor doen alvorens er brokjes uitvallen hé. Het is niet zo dat er telkens brokjes uitvallen als het omdraait ?

Wel je heb twee verschillende soorten dekseltjes voor de potjes, deksels met een groot gat en andere met 3 kleine gaatjes in. Op het filmpje is zijn het de dekseltjes met 3 gaatjes en dan moeten ze dus meer moeite doen :) De deksels met het grote gat gaat makkelijker ;)

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#22 Geplaatst 03 maart 2011 - 12:32

Kan je eens een fotootje maken van de dekseltjes :oops: , dan kan ik eens zien hoe groot de gaatjes zijn.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag