Spring naar inhoud

- - - - -

Kleine naaimachine.

• Log in om te reageren
7 reacties op dit onderwerp
noukie
noukie
  • 1.084 berichten
  • 5 katten

#1 Geplaatst 28 februari 2011 - 10:47

Heeft er hier iemand ervaring met een kleine (goedkope) naaimachine vb. dezevan singer ?
Hij moet enkel maar dienen om bv hoesjes voor paspoortjes van poezen te maken, kussentjes, ...

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#2 Geplaatst 28 februari 2011 - 11:02

Als het voor lichte werkjes is moet dat wel lukken!

Ik heb er 2 jaar geleden ene gekocht in de Aldi, en die stikt uitstekend!

Alleen spijt het me wel dat ik mijn oude Pfaff van 30 jaar naar de kringloopwinkel gedragen heb als ik een jeans of zo moet herstellen, dat is op het nippertje té zwaar voor deze machientjes!
Ik had die beter binnengedragen voor een groot onderhoud, riempjes vervangen enz..., maar ach, ze is al lang weg...

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

*mikkeke*
*mikkeke*
  • 4.843 berichten

#3 Geplaatst 28 februari 2011 - 11:13

In de naailes zie ik er wel een paar mee naaien dus hij zal wel werken :ha . Nee grapje, is volgens mij best ok voor zulke dingen te naaien als wat jij wilt doen. MAar let op dat als je eenmaal begint je steeds meer wilt naaien :oops: . Ik heb een wat uitgebreidere singer maar zou toch ook alweer een nieuw machien willen die nog meer kan :)

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#4 Geplaatst 28 februari 2011 - 11:13

Dat ziet er een prima machine uit hoor. Het is dan ook nog een Singer, en dat staat meestal voor kwaliteit en degelijkheid

Mijn machine komt van de Aldi, en ik kan er évenveel mee doen als mijn vorige dure Brother!!

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#5 Geplaatst 28 februari 2011 - 11:17

Lut zei:

Dat ziet er een prima machine uit hoor. Het is dan ook nog een Singer, en dat staat meestal voor kwaliteit en degelijkheid

Mijn machine komt van de Aldi, en ik kan er évenveel mee doen als mijn vorige dure Brother!!

Net als ik dus, eentje van Aldi! ;)

Singer is nu niet echt veel meer waard dan die machientjes van Aldi of Lidl of zo hoor, vroeger was dat een heel goed merk, maar dat is ondertussen ook wel veranderd...

En wat Mikkeke zegt is ook wel waar, als je verslaafd geraakt kun je op den duur misschien wel een zwaardere gebruiken! ;)

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

noukie
noukie
  • 1.084 berichten
  • 5 katten

#6 Geplaatst 28 februari 2011 - 11:41

ik kan nog helemaal niet naaien dus tegen de tijd dat ik aan een duurdere toe ben zal de goedkope misschien versleten zijn ? Ik wil gewoon niet teveel knopjes zodat ik er nog wijs uit raak. hopelijk ben ik geen kluns die haar vingers aan elkaar naait :lachen:

wendyded
wendyded
  • 546 berichten
  • 3 katten

#7 Geplaatst 28 februari 2011 - 15:30

ik ook ne singer, die sloeg wel met de arm van de naald beetje tegen de onderkant, heb die overlaatst toch wel met veel schwong op de grond laten vallen, heb ze toch weer ineen gekregen en ze krolt als een poesje, echt geluidloos :goofy: ongeloofelijk, dus bij deze singer is perfect voor de ietwat lompere dames onder ons die ze af en toe laat vallen :ha :ha , oersterk blijkbaar hahahaha

noukie
noukie
  • 1.084 berichten
  • 5 katten

#8 Geplaatst 28 februari 2011 - 17:33

wendyded zei:

ik ook ne singer, die sloeg wel met de arm van de naald beetje tegen de onderkant, heb die overlaatst toch wel met veel schwong op de grond laten vallen, heb ze toch weer ineen gekregen en ze krolt als een poesje, echt geluidloos :goofy: ongeloofelijk, dus bij deze singer is perfect voor de ietwat lompere dames onder ons die ze af en toe laat vallen :ha :ha , oersterk blijkbaar hahahaha

T ja prima voor mij dan :lachen:
Geplaatste afbeelding