Spring naar inhoud

- - - - -

Oude poes fel achteruitgegaan in korte tijd

• Log in om te reageren
22 reacties op dit onderwerp
meitepeit
meitepeit
  • 1.710 berichten
  • 1 katten

#16 Geplaatst 02 maart 2011 - 13:35

probeer eens een ander dierenarts? een andere ziet het misschien toch anders, de ene da is de andere niet! en een hele goeie tip, het boek 'dieren verstaan" van Penelope Smith, is een echte aanrader om te kopen en te lezen. vraag eens aan Dommeltje wat je voor hem kan doen of betekenen. het helpt geloof me, dat doe ik ook met mijn katten, je wilt alles voor ze doen, probeer op een , en dat is geen wazig gedoe, een lijn met hem te komen, dan geeft hij het zelf aan wat hij wil.

Choeke
Choeke
  • 7.121 berichten
  • 4 katten

#17 Geplaatst 02 maart 2011 - 13:45

Beterschap Dommeltje

Guest_poezemie_*
Guest_poezemie_*

#18 Geplaatst 02 maart 2011 - 23:29

Dag lieve poezenvrienden
Hier ben ik dan weer terug met nieuws(niet zo goed nieuws  :( )over onze dommel,ik heb onze lieve schat vandaag 4x zijn suiker gemeten en dat was 504 ,488,570,524,ik heb hem om 22u zen insuline ingespoten(verhoocht naar 2,5 ipv 2)en dat is zowat het hoochste da ik mag geven aan hem en nu ga ik seffes om 24u even schekken of dit helpt(bloed prikken en suiker meten)ik hoop maar dat dit nu een beetje helpt want ik weet het nie meer,echt nie :onzeker: .Heb gisteren zijn cortizone tablet al in twee gebroken en hem al maar een halve niemeer gegeven omdat dit samen met zijn te hoge suiker ook slecht is in de hoop dat dit ook enig effect heeft in de goede richting maar nu had hij deze morgen 2x overgegeven wat dan weer nie goed is natuurlijk he.
Kga eens op de forums kijken die Eragon me zij,ik heb dat ook aan men da gezecht dat ik zo een sait wist waar ze me goede tips zouden kunnen geven maar weet nie echt hoe ze nu reageerde :oops: ,maar ik doe alles om men poes te helpen dus,alhoewel ik heel veel krijg van men da zoals kortingen op vele dingen van eten,en daarstraks ging ik naaldjes halen om te prikken in de oortjes van dommel om zen suiker te meten en die kreeg ik ook weer voor niks(10 stuks)dus is ze echt wel geen slechte,maar zij weet op het moment ook nie zo goe wa doen,tis nu wa zoeken en daarom ga ik nu even op suikerkatten.nl kijken.
Hou jullie op de hoochte ;) ,groetjes en lieve pootjes van onze dommel

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#19 Geplaatst 03 maart 2011 - 12:55

:geluk: :geluk: :geluk:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

meitepeit
meitepeit
  • 1.710 berichten
  • 1 katten

#20 Geplaatst 03 maart 2011 - 22:38

Sylvia's Kattensite

Diabetes bij katten

ik heb nog wat informatie gevonden, en als hij onrustig is, een paar druppeltjes rescue remedy van bach, Rescue Remedy -
Ontspanning:
Jouw rust draag je over op je kat,
informatie staat op Sylvia's Kattensite,

ik hoop dat het beter gaat met Dommeltje, groetjes

Bewerkt door meitepeit, 03 maart 2011 - 22:49.

DORIS
DORIS
  • 7.963 berichten
  • 4 katten

#21 Geplaatst 04 maart 2011 - 18:24

Hopelijk gaat het beter met Dommeltje.
  • Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig

ratjepetatje
ratjepetatje
  • 765 berichten
  • 2 katten

#22 Geplaatst 07 maart 2011 - 17:17