Spring naar inhoud

- - - - -

rare maar correct gevormde mails

• Log in om te reageren
18 reacties op dit onderwerp
dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.838 berichten
  • 4 katten

#16 Geplaatst 01 maart 2011 - 06:31

Dus het kan wel werkelijk???
Wie houdt zich met zoiets bezig???

Reeds nieuw adres aangemaakt.

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.838 berichten
  • 4 katten

#17 Geplaatst 01 maart 2011 - 06:32

lathyrus zei:

Wij zijn t zelfde dan Lut tegengekomen met ons hotmail adres.
En een vriendin van mij is dat ook tegengekomen.
De neef van mijn halve trouwboek die toch veel verstand heeft van pc's (hij hacked zelf ook) zegt dat dat inderdaad virussen zijn die zich in je adresboek nestelen en die dan je hele adresboek dat virus opsturen.
Ik krijg op dat hotmailadres ook regelmatig mails toegestuurd die dan een reply zijn op iets dat ik zou gestuurd hebben (terwijl ik niks gestuurd heb) en die reply's zijn dan ook heel vreemd geformuleerd.
Wat mij doet denken dat die reply's zelf ook een soort van virussen zijn.
Volgens mij kan dat inderdaad dat men stukken uit vroegere mails van een persoon licht om te doen overkomen dat een bepaalde persoon een mail heeft verstuurd (zodat het dus geloofwaardiger wordt en men die mails vertrouwd en op die manier de mails geopend worden en de virussen verspreid worden)

Kan dit ook zijn dat 2 mailboxen van je (2verschillende hotmailadressen) gelinkt worden aan elkaar?
Dat ze 1 adres uit je ene box gaan nemen en er mails naar sturen via je ander adres???

Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
  • 2 katten

#18 Geplaatst 01 maart 2011 - 11:12

dolfjeweerwolfje zei:

Dus het kan wel werkelijk???
Wie houdt zich met zoiets bezig???

Reeds nieuw adres aangemaakt.

Maar als het een virus is, gaat een nieuw adres niets oplossen he... Check je pc eerst eens op alles wat virussen ed bevat, misschien dat het dan stopt?
Geplaatste afbeelding

Lilia2055
Lilia2055
  • 4.558 berichten
  • 3 katten

#19 Geplaatst 01 maart 2011 - 11:16

welke antivirus gebruik je? en je kan best ook het wachtwoord van het oude adres veranderen.
Geplaatste afbeelding