Spring naar inhoud

- - - - -

. krijgt een vriendje...

• Log in om te reageren
21 reacties op dit onderwerp
Elena
Elena
  • 1.401 berichten

#16 Geplaatst 01 maart 2011 - 23:57

Bedankt voor de steunbetuigingen en de raadgevingen. De kat zal pas later deze maand komen. 't Is wel duidelijk dat de kat treurt, ze zoekt haar baasje, die twee waren echt zo aan elkaar gehecht.

Hier zal de kat een zee van ruimte hebben, dus heel veel mogelijkheden om zich te verstoppen of alleen te zitten. We zullen wel zien hoe het loopt, 't is nog niet voor deze week.

Elena
Elena
  • 1.401 berichten

#17 Geplaatst 03 maart 2011 - 10:45

Zaterdagavond na de begrafenis nemen we Eros, de ragdoll, mee naar ons huis. Ik heb mijn kat al laten ruiken aan een dekentje van Eros, je moest hem zien snuffelen... De DA van mijn moeder heeft ook aangeraden de kat de eerste 2 dagen nog even apart te houden, zo zullen we dat dus doen.

Eros heeft twee klitjes onderaan zijn buik, door de zwakke gezondheid van mijn vader was het wat moeilijker geworden de kat dagelijks te kammen. Maar dat zijn de enige klitten, moet wel lukken.

En nu hoop ik maar dat ze beste vriendjes worden!! 't Is 't laatste wat ik voor mijn vader kan doen, jammer genoeg.

Bewerkt door Elena, 03 maart 2011 - 10:45.

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#18 Geplaatst 03 maart 2011 - 10:59

:hug: :hug: :geluk:
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#19 Geplaatst 03 maart 2011 - 15:14

veel sterkte met je verlies :rub: :rub: . Ik zou ook kiezen voor een langzame introductie hier. :geluk: :geluk: :geluk:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#20 Geplaatst 06 maart 2011 - 20:44

ik had ze gewoon laten doen ,
begrijp de frustratie erg , van waar doe ik goed aan etc///....
mar ik had de kat gewoon haar tempo laten nemen ,
Feliway gebruiken
bachbloemen

veel succes :hug: :hug: :hug: :hug:
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#21 Geplaatst 06 maart 2011 - 20:45

ow het bericht is weg waar ik op reageerde??? :oops:

veel succes!
Geplaatste afbeelding

Elena
Elena
  • 1.401 berichten

#22 Geplaatst 06 maart 2011 - 20:49

Ik wou een wijziging aanbrengen en heb het per ongeluk verwijderd, ben nog wat in de war. :( Maar kom, de kat is terug thuis en ik denk dat hij content is!