Spring naar inhoud

- - - - -

kamiel alleen!

• Log in om te reageren
17 reacties op dit onderwerp
wea
wea
  • 6.113 berichten
  • 5 katten

#16 Geplaatst 04 maart 2011 - 16:50

:hug:

dat kan wel een tijdje duren om te verwerken. de pijn wordt wel minder, maar het gemis blijft.

Guest_trio_*
Guest_trio_*

#17 Geplaatst 04 maart 2011 - 16:58

Het gemis zal altijd wel blijven en je zal zelf wel merken wanneer je er aan toe bent om een nieuw speelmaatje voor Kamiel te halen.
:hug: :hug: :hug:

chanatas
chanatas
  • 5.503 berichten
  • 3 katten

#18 Geplaatst 05 maart 2011 - 00:02

Ik heb je verhaal gelezen over Dolfje, echt verschrikkelijk en nog zo jong. Eind oktober heb ik helaas 1 van mn katten moeten verliezen. Ik heb wel al heel snel een nieuwe kat erbij genomen (na een week al), maar ik kon het niet aanzien hoe mn andere kat continu aan het miauwen en janken was...op een gegeven moment vond ik het voor haar nog erger dan voor mij. En een nieuwe kat kan nooit je andere kat vervangen....het heeft bij mij een tijdje geduurt voordat ik echt gehecht raakte aan mn nieuwe kat. Zat toch altijd met mn overleden katje in mn hoofd, en nog steeds trouwens.
Maar ik moet zeggen dat mn kat wel veranderd is na de dood van dr zusje. Eerder was ze altijd een beetje afstandelijk, vooral naar anderen toe, (naar mij toe was ze vaak wel aanhankelijk)maar ze is nu continu met iedereen voetje aan het vrijen :d .