Spring naar inhoud

- - - - -

groei achterstand

• Log in om te reageren
22 reacties op dit onderwerp
Guest_chriske_*
Guest_chriske_*

#16 Geplaatst 09 maart 2011 - 18:18

Bij onze 2 oosterse hebben we het ook , het havanna katertje is groot en weegt voor zen 4 weken en half al 455gr ! Het black tabby mackrel poesje is mini , ze weegt 280gr , al onderzocht bij onze DA op 3 weken , tandjes waren er al en gezond !

Nu ben ik begonnen met vaste voeding , het gaat veel beter dan de 5gr die ze met moeite elke dag bij kwam , nochtans een leuke mini versie van
haar papa. :roll:

Chriske :catwalk2

Guest_yvette_*
Guest_yvette_*

#17 Geplaatst 09 maart 2011 - 18:50

Coonlover zei:

Probeer eens Renske vers/vis/vlees te geven weet niet of ze dat in Belgie ook verkopen maar dat is puur vis/vlees en dat luste de meeste katten wel die geen natvoer lusten het is gestoomd

Hou je Coon wel schraal. Om gezondheidsproblemen te voorkomen. Dus niet vetmesten :)

is niet van ze vetmesten maar een coon van 5 maand die 2,5kilo weegt is wel wat weinig meen ik vernomen te hebben.
ze eet bijna niks van natvlees enkel royal canin kitten. daar zit 85gr in zo pakje en dat heeft ze vanmiddag zo goed als leeg gegeten. maar zo in de dierenwinkel hebben ze het niet :(

Coonlover
Coonlover
  • 136 berichten
  • 3 katten

#18 Geplaatst 09 maart 2011 - 18:59

yvette zei:

is niet van ze vetmesten maar een coon van 5 maand die 2,5kilo weegt is wel wat weinig meen ik vernomen te hebben.
ze eet bijna niks van natvlees enkel royal canin kitten. daar zit 85gr in zo pakje en dat heeft ze vanmiddag zo goed als leeg gegeten. maar zo in de dierenwinkel hebben ze het niet :(

Ik d8 je al te herkennen van een ander forum snoetje toch? Daar heb je ook al het nodige advies gehad las ik. Gaat het nu nog niet beter? Je da vertelde toch dat ze gezond was?

Nee dat met vetmesten bedoel ik dat je haar niet heel veel moet geven van vetrijke producten om haar groeiachterstand in te halen. Royal canin kan je misschien al wel vervangen door mc 31 van rc de overgang van rc naar andere soort rc is minder ingrijpend misschien toch even kijken naar een andere voeding misschien is sanabelle wel een goede brok waar ze we voldoende van binnen neemt

Bewerkt door Coonlover, 09 maart 2011 - 19:00.

Guest_yvette_*
Guest_yvette_*

#19 Geplaatst 09 maart 2011 - 19:05

ik heb rc voor maine coon kitten maar ze eet brokjes ook niet erg veel. doe niet anders dan het in het oog houden :(
ze is levendig dat wel. maar ze is ook nog niet aan het wisselen met haar tandjes en als ik zo kijk zoals ze deze middag aan het eten was heeft ze wel honger want ze at echt zo goed als heel dat zakje leeg

Coonlover
Coonlover
  • 136 berichten
  • 3 katten

#20 Geplaatst 09 maart 2011 - 19:13

yvette zei:

ik heb rc voor maine coon kitten maar ze eet brokjes ook niet erg veel. doe niet anders dan het in het oog houden :(
ze is levendig dat wel. maar ze is ook nog niet aan het wisselen met haar tandjes en als ik zo kijk zoals ze deze middag aan het eten was heeft ze wel honger want ze at echt zo goed als heel dat zakje leeg

Heb je ontwormt? Kijk eens in haar bekje en kijk of alles er netjes uitziet niet rood opgezwollen. Mijn katten lusten ook vanaf kitten geen natvoer maar natvoer is voor erbij bij een goede premium brok hoeft geen natvoer iknzou rc kitten stoppen en overzetten op de volwassen variant en kip blijven koken ernaast daar reageerde ze toch goed op? Kook ook eens wat witvis prak dat om graten uit te sluiten en laat wat kookvocht ertussen zitten.

Als ze zo blijft zal ik toch maar eens naar een andere da gaan voor een frisse kijk op alles.

Guest_yvette_*
Guest_yvette_*

#21 Geplaatst 09 maart 2011 - 19:18

ja de kip ga ik blijven doen want kan niet blijven zoeken naar iets wat ze wel wil eten.
ik snap het gewoon niet :cry: :cry:
heb de fokker er al over gesproken en die schrok wel wat van haar gewicht want haar zusje weegt 1kilo meer.
wilde met haar shows gaan doen maar gaat dat nog wel als die zo klein blijft?
dacht wat gevonden te hebben voor mezelf en er dus thuis ook eens tussen uit te zijn maar weet niet of dat nog door kan gaan.

Guest_yvette_*
Guest_yvette_*

#22 Geplaatst 09 maart 2011 - 19:19

Coonlover zei:

Heb je ontwormt? Kijk eens in haar bekje en kijk of alles er netjes uitziet niet rood opgezwollen. Mijn katten lusten ook vanaf kitten geen natvoer maar natvoer is voor erbij bij een goede premium brok hoeft geen natvoer iknzou rc kitten stoppen en overzetten op de volwassen variant en kip blijven koken ernaast daar reageerde ze toch goed op? Kook ook eens wat witvis prak dat om graten uit te sluiten en laat wat kookvocht ertussen zitten.

Als ze zo blijft zal ik toch maar eens naar een andere da gaan voor een frisse kijk op alles.

ben vorige week naar da geweest en heb haar erna meteen ontwormd want had er wat voor mee gekregen

Coonlover
Coonlover
  • 136 berichten
  • 3 katten

#23 Geplaatst 10 maart 2011 - 10:14

yvette zei:

ben vorige week naar da geweest en heb haar erna meteen ontwormd want had er wat voor mee gekregen

Poept ze niet dun?