Spring naar inhoud

- - - - -

catit vervangen door dogit

• Log in om te reageren
9 reacties op dit onderwerp
Sarah*
Sarah*
  • 1.218 berichten

#1 Geplaatst 29 mei 2009 - 09:28

Ik heb de Fresh & Clear catit, maar met vijf katten en nu ook nog een hond die eruit drinken is hij ontzettend snel leeg, moet hem per dag minimum 3 keer vullen, is toch wel vervelend.

Dus wou ik een dogit aanschaffen, zijn er mensen die deze hebben? Heb een foto gezien waar hij naast de catit staat en dan denk ik wel die is reusachtig, aan de andere kant is deze catit ook wel heel klein.

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#2 Geplaatst 29 mei 2009 - 11:31

Zelf zou ik opteren voor een groter model dat je minder moet bijvullen.
Hoeveel liter kan er in de dog-it? Ik dacht dat de dog-it hetzelfde was als de (oude) cat-it maar in het rood? Of hebben ze ook een Fresh & Clear Dog-it?

In de Drinkwell Big Fountain kan er 8 liter. Dat is volgens mij de grootste drinkfontein dat er bestaat.

Foto:
Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Sarah*
Sarah*
  • 1.218 berichten

#3 Geplaatst 29 mei 2009 - 11:59

Ik heb het idd over de nieuw dogit, dus zo'n fresh & clear model.

Kan 10,5 liter water in tegenover nu 2,4 liter water.

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#4 Geplaatst 29 mei 2009 - 12:01

Dan zou ik dat zeker doen.
Het is misschien wel wat minder mooi, maar wel veel handiger.

Geplaatste afbeelding

Havvanur
Havvanur
  • 2.172 berichten
  • 4 katten

#5 Geplaatst 29 mei 2009 - 12:59

Ik heb ook een grote dog-it. Vind hem ideaal !! Zeker een aanrader.

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#6 Geplaatst 29 mei 2009 - 21:36

Dog-it? Bestaat dat ook? Zou wel handig zijn hier! Maar ja, heb net de cat-it van een collega overgekocht dus ja..maar ik moet dat elke dag bijvullen..

Guest_Mirella_*
Guest_Mirella_*

#7 Geplaatst 29 mei 2009 - 21:38

poezemannen zei:

Dog-it? Bestaat dat ook? Zou wel handig zijn hier! Maar ja, heb net de cat-it van een collega overgekocht dus ja..maar ik moet dat elke dag bijvullen..

De nieuwe dog-it kopen en de cat-it terug verkopen hé ;)

linda
linda
  • 6.190 berichten
  • 4 katten

#8 Geplaatst 30 mei 2009 - 08:23

poezemannen zei:

ik vul hem ook dagelijks bij ;)
maar voor het onderhoud wil ik hem toch niet meer wisselen hoor :LOL:
Geplaatste afbeelding

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#9 Geplaatst 30 mei 2009 - 19:13

Nee, daar moet je volledig gelijk in geven Linda. Heb vandaag beide Cat-It's uitgewassen en gevuld..ik moet je al niet meer zeggen de welke het snelste ging zeker? :LOL:
Voorlopig zal het toch bij deze blijven hoor..op den duur zit ik hier met 3 fonteinen! :d

Sarah*
Sarah*
  • 1.218 berichten

#10 Geplaatst 09 juni 2009 - 14:49

Ik heb hem sinds vandaag, de katten hebben hem al grondig uitgetest met resultaat dat mijn keuken er het eerste half uur als een zwembad uitzag.

Wat ik nog wil vragen aan mede dogit gebruikers (nieuw model) hoe stroomt het water over de zijkant (zoals op de filmpjes of niet?)? Bij mij stroomt het niet erg mooi langs de zijkant, van de vier gaatjes komt er maar uit twee gaatjes water en stroomt het in een straaltje naar beneden waardoor ik dus voortdurend water hoor.