Spring naar inhoud

- - - - -

:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(

• Log in om te reageren
197 reacties op dit onderwerp
PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#106 Geplaatst 06 juni 2009 - 16:37

danielle29 zei:

Weet je peggy vanavond ben ik daar , ik ga dat is vragen of dat een mogelijkheid is
groetjes

:geluk: :geluk:

Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_garnet_*
Guest_garnet_*

#107 Geplaatst 06 juni 2009 - 16:40

Veel sterkte :hug: :hug: :hug:

Guest_danielle29_*
Guest_danielle29_*

#108 Geplaatst 06 juni 2009 - 21:26

hij is terug even stabiel .
Is het goed om nu terug hoop te krijgen ?

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#109 Geplaatst 06 juni 2009 - 22:00

danielle29 zei:

hij is terug even stabiel .
Is het goed om nu terug hoop te krijgen ?

Zeker weten! je mag NOOIT de hoop opgeven! :d

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#110 Geplaatst 07 juni 2009 - 07:39

Ik vind het super dat hij terug stabiel is. Maar moest ik van jou zijn, dan zou ik eens een gesprek aanvragen met de behandelende geneesheer dan kan hij/zij jou eens alles heel goed uitleggen zodat je zicht hebt op wat er kan/ niet kan. :hug:

Geplaatste afbeelding

tiny
tiny
  • 12.966 berichten
  • 4 katten

#111 Geplaatst 07 juni 2009 - 10:59

wat erg voor je,
hopelijk gaat het toch nog de goeie kant op,
wij duimen alvast,veel moed hé meisje

Guest_danielle29_*
Guest_danielle29_*

#112 Geplaatst 07 juni 2009 - 15:36

joloka , heb een gesprek gehad met zijn behandelde arts en met de chirurg .

heb om meer uitleg gevraagd het gene dat bij mijn pa het probleem is dat ze zijn maag aan zijn 12 vingeredarm hebben vastgemaakt en dat deze terug gescheurd was om dat zijn maagweefsel te zwak is om te hechten .

ze kunnen deze niet verstevigen een maagzak is niet iets voor onze pa dat is voor een heel ander soort maagproblemen .

bij hem hebben ze al een stuk maag weggenomen met de vorige operatie van 11 dagen geleden .

Maagweefsel sterkt zich zelf terug op maar dat vraagt enorm veel tijd .
hij heeft vrijdag 12 zakjes bloedgekregen en vandaag nog eens 2

dus ze kunnen alleen maar hopen dat het niet meer scheurt , maar dit chirurg heeft ons gezegt aangezien het maagweefsel zo zwak is dat het niet uitgesloten is dat het niet opnieuw kan scheuren ...hij zal dit dan terug naaien maar hij zij wel het is alleen de vraag moest dit terug gebeuren hoelang zijn lichaam dit kan volhouden om telkens terug een operatie uit te voeren .

Al  het weefsel is echt troebel en beschadigd door die bestralingen van de afgelopen maanden !

de bestralingen waren goed om de tumor in zijn buik te vernietigen, maar bij deze is het een ongeluk als zijn weefsel niet beschadigd was had hij al lang aan de betere kant geweest .

Nu is het echt een kwestie van hopen dat het toch nog een iets goed stukje weefsel was waaraan ze het hebben vastgemaakt en dat alles stillaan kan verbeteren .

tot vandaag ligt hij terug in kunstmatige coma en wordt hij beademt .
denk dat ik alleen maar kan blijven hopen dat hij mag herstellen .

zijn gal is ook over enkele jaren weggenomen .
dus veel heeft hij niet meer over rond zijn maag .

Bij hem kunnen ze echt niet meer doen ,dan wat ze nu hebben gedaan .

Moet zeggen de dokters zeggen zolang wij een beetje hoop zien blijven we doorgaan .
kreeg gisteren te horen van de verpleegster op intensieve dat hij vooral een heel sterk mens is omdat hij op 11 dagen 2 zware operatie's heeft ondergaan waarbij hij 2 keer bijna is leeg gebloed. Dat hij al 2 keer door het oog van de naald is gekropen en  dat dit waarschijnlijk ook ligt aan het feit dat mijn pa blijft vechten om er door te komen .

denk zolang dat hij blijft vechten en de dokters hem niet opgeven dat ik kan blijven hopen.
Er is altijd een kans op overleven en ik hoop dat die kans mag komen dat de angsten eindelijk kunnen verdwijnen.

Want het is zeker niet gemakkelijk ondertussen is het vandaag toch al dag 11 :(

alvast allemaal bedankt om jullie lieve berichtjes ik apprecier dat enorm jullie steun :)

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#113 Geplaatst 07 juni 2009 - 15:39

Blijven vechten is inderdaad heel belangrijk hoor. Ik heb mijn grootmoeder zo ook compleet ver heen gezien, maar ze wilde er terug door komen en het is haar gelukt. De wilskracht van een mens, net zoals bij een kat, doet enorm veel hé.

Heb blijven bezoeken, blijven moed in praten, en dan kan je niet meer doen dan afwachten.

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#114 Geplaatst 07 juni 2009 - 16:17

Blijven volhouden..inderdaad..soms gemakkelijk gezegd dan gedaan maar als jouw vader zo'n vechter is, kan je niet anders dan proberen meevechten hé..hij houdt vol dus jullie ook hé! Dikke knuffel en veel sterkte nog!

feroesti
feroesti
  • 7.453 berichten

#115 Geplaatst 07 juni 2009 - 18:07

De hoop niet verliezen ! Hier duimen we ook mee !!!
Wat een vreselijke onzekerheid !

Guest_danielle29_*
Guest_danielle29_*

#116 Geplaatst 07 juni 2009 - 19:36

mercikes :)

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#117 Geplaatst 07 juni 2009 - 20:07

:hug: Zeker de hoop niet opgeven.
Heel erg veel sterkte

Guest_dauwke_*
Guest_dauwke_*

#118 Geplaatst 07 juni 2009 - 20:23

veel sterkte

M&M
M&M
  • 4.965 berichten
  • 6 katten

#119 Geplaatst 08 juni 2009 - 11:07

Veel sterkte

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#120 Geplaatst 08 juni 2009 - 11:33

veel sterkte voor jou en je familie en hopelijk beterschap voor je vader :)
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag