Spring naar inhoud

- - - - -

:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(

• Log in om te reageren
197 reacties op dit onderwerp
Guest_danielle29_*
Guest_danielle29_*

#91 Geplaatst 06 juni 2009 - 08:51

Het gaat terug veel slechter met hem , Donderdag Avond begon hij goed te reageren en vrijdag ochtend hebben ze nog testen gedaan en alles bleek een mooie vooruitgang te hebben geboekt . Tot ik gisteren in het ziekenhuis kwam de dokter wilde ons spreken hij moest terug met spoed geopereerd worden de operatie van vorige week donderdag het gene wat ze hadden gedaan aan zijn maag was gewoon losgescheurd terug en was terug hevig aan het bloeden in de maag .

na enkele uren worden we gebeld door de chirurg die ons wilde spreken wat nu blijkt is dat zijn maagwand en maagweefsel beschadigd en door de bestralingen die hij enkele maanden terug heeft gehad en dat het daarmee is dat het terug scheurde en terug hevig begon te bloeden .Nu hebben ze terug het bloeden kunnen stoppen maar hij kan niet garanderen dat dit niet weer gaat gebeuren aangezien die maagwand en maagweefsel te zwak zijn

Ze kunnen dit blijven opereren ,maar dan komt de vraag hoe lang hou hij het vol in deze toestand

Na de operatie mochten we terug even binnen op intensieve , na enkele minuten aan zijn bed te staan zagen we rare dingen en ging ik onmiddelijk de verpleegster roepen hij begon weer te bloeden langs zijn maag .

Ze hebben hem sinds gisteren middag terug in coma gelegd
We kregen enkel te horen dat het heel kritiek is met hem .

Snap het nog niet na 9 dagen vooruitgang ineens zo van af terug .
Mijn hoop is weg .

Ben moe van de stress en het wachten op beterschap :(

kiki
kiki
  • 8.951 berichten
  • 7 katten

#92 Geplaatst 06 juni 2009 - 09:59

O m'n god zeg, wat een ellende! De arme man. Was hij bij, heeft hij je gezien en herkend?
Goh meisje, ik weet niet wat te zeggen om je wat op te vrolijken (voor zover dat gaat) maar ik ben er hoor als je me nodig hebt.
Heel veel sterkte en ik brand een kaarsje voor jullie. :hug: :hug: :hug:
Geplaatste afbeelding

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#93 Geplaatst 06 juni 2009 - 10:05

O nee toch! :cry:
Dat is geen goed nieuws :cry: En er was nog vooruitgang!
Ik duim echt enorm voor jou en je familie dat alles toch weer goed komt. veel sterkte :hug: :hug: :hug:

Francine
Francine
  • 8.090 berichten
  • 15 katten

#94 Geplaatst 06 juni 2009 - 10:16

Wij duimen met je mee dat alles goed komt,
Veel sterkte voor jou en je familie.
De Perzengroetjes.
www.sienjamosas.tk

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#95 Geplaatst 06 juni 2009 - 10:19

Inwendige bloedingen zijn zoiezo heel moeilijk te behandelen, gelukkig is je vader in het ziekenhuis en kunnen ze onmiddelijk ingrijpen als dit nodig is. Nu vraag ik me af of ze dan niet op 1 of andere manier die maagwand kunnen verstevigen, of gewoon de maag wegnemen en een soort zakje maken van zijn slokdarm. Dit is toch ook een vorm van maagoperatie die mensen laten doen om te vermageren :catscratchhead . Anders gaat je vader toch blijvend maagbloedingen doen en kan dit wel eens fataal zijn als ze er niet vlug genoeg bij zijn.
Ik hoop dat de arts toch met één of andere oplossing komt, zodat je je vader nog een hele tijd in je leven mag hebben. Sterkte :rub:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_danielle29_*
Guest_danielle29_*

#96 Geplaatst 06 juni 2009 - 10:44

hallo peggy ,

het probleem is dat zijn maagweefsel en maagwand beschadigd is zijn maag is al verkleinderd door enkele operatie's

het probleem is nu dat het weefsel terug moet aansterken deze is door de bestralingen helemaal verbrand en heel kwetsbaar .

Guest_danielle29_*
Guest_danielle29_*

#97 Geplaatst 06 juni 2009 - 10:44

heb hem niet wakker gezien ,wel dat hij wat begon te bewegen .

Guest_danielle29_*
Guest_danielle29_*

#98 Geplaatst 06 juni 2009 - 10:45

deze ochtend gebeld naar intensieve , momentueel is hij terug stabiel !

Maar ze kunnen niet zeggen dat dit blijft , het zal weer een weg zijn van wachten en wachten

Guest_ijammeke_*
Guest_ijammeke_*

#99 Geplaatst 06 juni 2009 - 10:49

Ik ga een kaarsje branden voor je vader. Heel veel sterkte. :hug: :hug: :hug:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#100 Geplaatst 06 juni 2009 - 11:16

danielle29 zei:

hallo peggy ,

het probleem is dat zijn maagweefsel en maagwand beschadigd is zijn maag is al verkleinderd door enkele operatie's

het probleem is nu dat het weefsel terug moet aansterken deze is door de bestralingen helemaal verbrand en heel kwetsbaar .

Dat had ik goed begrepen hoor, maar vroeg mij af of er geen snellere manier is om zijn maagwand te verstevigen zodat er minder kans is op een bloeding, steeds terug opereren lijkt me toch ook niet zo evident als je vader al zo zwak is.

Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Fieke
Fieke
  • 3.188 berichten
  • 1 katten

#101 Geplaatst 06 juni 2009 - 11:29

Oh nee toch! Eerst lijkt alles beter te gaan, en nu weer slechter. Ik blijf met je mee hopen :hug: .
Opereren in bestraald gebied is nooit makkelijk en waarschijnlijk willen ze nu wat wachten zodat die maagwand zich tot wat kan herstellen.
Hebben ze de oorzaak van het opnieuw beginnen bloeden al gevonden? Soms helpt het om de bloeddruk wat te verlagen zodat er minder druk is op de kleine bloedvaatjes in de maagwand. Ik vermoed dat het de maagwand zelf is die begint te bloeden en niet een grotere voedende maagarterie.

Ik hoop met je mee...
Geplaatste afbeelding

Havvanur
Havvanur
  • 2.172 berichten
  • 4 katten

#102 Geplaatst 06 juni 2009 - 11:53

Jee zeg nog steeds die onzekerheid... vreselijk
Ik blijf duimen!

Guest_danielle29_*
Guest_danielle29_*

#103 Geplaatst 06 juni 2009 - 11:54

Weet je peggy vanavond ben ik daar , ik ga dat is vragen of dat een mogelijkheid is
groetjes

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#104 Geplaatst 06 juni 2009 - 13:21

Dat is slecht nieuws..'k snap dat je moe bent..het is zo uitputtend hé maar je wil er natuurlijk zijn voor hem..
Veel sterkte..ik hoop voor het beste.. :hug:

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#105 Geplaatst 06 juni 2009 - 15:33

Goh, danielle, je moet het daar erg zwaar hebben... Veel sterkte allesinds.

Ik vraag me ook af of er geen alternatief gevonden kan worden om de maag langs binnen of langs buiten te verstevigen. Of eventueel te "vervangen". Ik zou me alleen bedenken of die operatie niet zo zwaar gaat zijn dat ze dat nu niet kunnen doen tot hij lange tijd stabiel is gebleven. Geen idee eigenlijk, best inderdaad eens eventjes navragen, je weet maar nooit.