Spring naar inhoud

- - - - -

Zkt-tocht nieuwe DA! Verkeerde diagnose gemaakt!

• Log in om te reageren
6 reacties op dit onderwerp
Kamiel
Kamiel
  • 815 berichten
  • 2 katten

#1 Geplaatst 01 maart 2011 - 15:28

Zoals jullie misschien al weten hebben wij een paar dagen geleden ons lief dolfje verloren aan die vreselijke ziekte FIP.

Onze DA heeft VIJF DAGEN achter elkaar blijven beweren dat het een virale infectie op zijn darmjes was en GEEN FIP! Volgens hem was zijn maag opgeblazen en niet zijn buikholte.

Ook al als wij beweerden dat we er van overtuigd waren dat ons schatje met FIP zat bleven hij aanhouden dat dit niet het geval was.

Uiteindelijk wou hij een bloedonderzoek + echo doen (ook al kan je hier FIP niet op zien, kan je alleen via buikpunctie). Maar zover zijn we niet meer geraakt. We zijn uiteindelijk naar een uitmuntende dierenartspraktijkgroep gegaan in Mechelen waar men een buikpunctie heeft genomen en direct uitsluitsel heeft gekregen. Onze DA heeft Dolfje alleen maar laten lijden.
Aangezien Mechelen voor ons te ver is om te doen voor zomaar kleine controles ed zoeken wij DA in onze buurt.

Iemand? regio Asse-Merchtem-Opwijk-Lebbeke-...

Thnx!
Geplaatste afbeelding

Randa
Randa
  • 6.208 berichten
  • 7 katten

#2 Geplaatst 01 maart 2011 - 16:23

In Merchtem heb je een heel goede dierenarts.  Zij kent ook heel veel van katten.

Geplaatste afbeelding
Verwimp Ch
Gasthuisstraat 76
1785 Merchtem

Zij is heel lief met de dieren en is de dierenarts van een van mijn vriendinnen die 2 abys heeft.  Zij is ook heel meelevend.  Ik ken haar niet persoonlijk maar ik hoor enkel goede zaken van haar
Groetjes Randa en de poesjes Nisaba, Maicis, Storm, Trouble, Winter, Party, Kiri, Quecha, Quirina, Umika, Tessa, Lotje, Mira, Ziva and Sadie

Kamiel
Kamiel
  • 815 berichten
  • 2 katten

#3 Geplaatst 01 maart 2011 - 16:53

En waar ga jij? Ik zie dat je van dendermonde bent.
Geplaatste afbeelding

Guest_willy_*
Guest_willy_*

#4 Geplaatst 01 maart 2011 - 17:20

Iemand goed ervaringen en welke met een DA in Brugge of omgeving ?

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#5 Geplaatst 01 maart 2011 - 17:25

willy zei:

Iemand goed ervaringen en welke met een DA in Brugge of omgeving ?

Gelieve het hier on topic te houden (da regio Asse-Merchtem-Opwijk-Lebbeke-...) en voor jouw vraag verder te gaan in het eigen topic dat je al had aangemaakt, anders wordt het een rommeltje: DA die aan huis komt, in streek Brugge

Jessie_A&A
Jessie_A&A
  • 2.940 berichten
  • 4 katten

#6 Geplaatst 02 maart 2011 - 08:49

Wij gaan bij Simaert-Boeykens in Hamme ( 2 minuten van ons deur) en vinden dit goede dierenartsen...  Weet niet of dit te ver is voor jullie?

Randa
Randa
  • 6.208 berichten
  • 7 katten

#7 Geplaatst 02 maart 2011 - 09:28

Ik ga naar de dierenpraktijk in Grembergen.  Ik ben daar heel gelukkig met de dierenartsen die er werken.
Dierenartsenpraktijk - Martelarenlaan 1 - 9200 Dendermonde (Grembergen).

Ik moet ga een van deze dagen met Maicis voor zijn inenting.  Als je graag eens meegaat om discreet met hen kennis te maken mag je gerust meegaan.
wij kunnen dan eventueel afspreken 's avonds bij mij (je kan zelfs met trein -stopt op 100 m van mijn woning).

Ik heb ook nog altijd de luxe dat een vriend van mijn papa een DA is en daar kan ik in nood ook altijd terecht en bij problemen vraag ik altijd nog eens extra raad.
Groetjes Randa en de poesjes Nisaba, Maicis, Storm, Trouble, Winter, Party, Kiri, Quecha, Quirina, Umika, Tessa, Lotje, Mira, Ziva and Sadie