Spring naar inhoud

- - - - -

update pg4,14 maart,met foto..Banjer ziek.

• Log in om te reageren
60 reacties op dit onderwerp
brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#46 Geplaatst 11 maart 2011 - 00:32

Vanmorgen ging het aardig slecht, hij bleef maar kuchen en benauwd, maar sinds vanmiddag werd hij wat rustiger en tot nu toe is hij nog steeds rustig , dus misschien dat toch dan de medicijnen aan gaan slaan, ik hoop he zooo..

Geplaatste afbeelding

Bewerkt door brithany, 11 maart 2011 - 00:33.

Geplaatste afbeelding

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#47 Geplaatst 11 maart 2011 - 00:39

:hug: :hug: We blijven hier duimen voor Banjer. :rub: :rub:

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#48 Geplaatst 12 maart 2011 - 14:01

Wij ook hoor!! Het is zo'n lieverd :love2: :love2: :love2: !!!!!!!!!!!!!

Kestef
Kestef
  • 220 berichten
  • 6 katten

#49 Geplaatst 12 maart 2011 - 22:50

Sterkte met je oude kanjer

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#50 Geplaatst 12 maart 2011 - 23:22

Hoe ging het met Banjer vandaag Janetje? Is het al beter?

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#51 Geplaatst 12 maart 2011 - 23:49

Gisterenavond ging het heel slecht met hem, echt zo slecht dat ik dacht ow ventje je mag gaan van mij, maar vanmorgen was hij toch wel rustiger en weer beterder, we hadden de verjaardag van Dani vandaag en wilde Banjer niet alleen laten dus heb hem mee genomen en dat is goed gegaan, hij is erg verwend kreeg vaniedereen wel een stukje worst of kaas hihi, en nu lig hij weer lekker rustig aast me en gaat het ook weer goed, dus het is echt halen en brengen met hem, morgen komt er iemand foto's maken van mij en Banjer dus hopen dat het een beetje lekker weer is dan kunnen we naar buiten gaan..
Geplaatste afbeelding

ginnie
ginnie
  • 12.877 berichten
  • 13 katten

#52 Geplaatst 13 maart 2011 - 09:34

Hoe is het vannacht gegaan?

Vandaag heb je de fotoshoot. Ik duim dat Banjer zich vandaag weer stukken beter voelt en dat je een heerlijke fotoshoot met hem hebt! :hug:

Geplaatste afbeelding
Groetjes van Wendy en de poezenbende

sisi
sisi
  • 6.766 berichten
  • 4 katten

#53 Geplaatst 13 maart 2011 - 09:50

Ik blijf duimen voor Banjer
Vandaag hier toch een mooie dag dus dat worden super mooie foto's ;)

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#54 Geplaatst 14 maart 2011 - 01:52

Nu het is zondag best goed gegaan, in de ochtend kreeg hij het dan toch benauwd en begon weer te hoesten, maar heb wel door dat als hij beweegt hij weinig last heeft , dus ben ik met hem naar buiten gegaan en lekker het park in daarna is hij gewoon lekker gaan liggen..

S;middags zou er iemand foto komen maken, maar die belde dus weer af, al tweede weekend, ik was zeer teleurgesteld, ook omdat ik niet weet hoeveel tijd we nog samen hebben, en ook niet hoe Banjer volgend weekend is, maar ja je doet er weinig aan dan..

Maar vanavond om 6 uur ging hier de bel en daar stond mij schat van me nichtje voor de deur met haar camera en die zei kom op dan ga ik foto's maken, echt super lief dus wel jammer dat er geen zonnetje meer was en dat het al schemerig werd, maar ik heb nu wel hele leuke foto's van hem..

Hij deed lekker mee en wandelde vrolijk mee, en nu lig hij lekker relex te slapen naast me, en straks weer naar de dierenarts ben benieuwd..

Ik heb omdat het nogal wat foto's zijn een ander topic geopend voor de foto's..

Foto's van Banjer en mij..

Geplaatste afbeelding

Bewerkt door brithany, 14 maart 2011 - 01:53.

Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#55 Geplaatst 14 maart 2011 - 07:46

Da's lief van je nichtje :)

Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#56 Geplaatst 14 maart 2011 - 13:09

:thumb: :thumb: :thumb:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#57 Geplaatst 14 maart 2011 - 15:29

Nu vanmiddag weer terug naar de dierenarts , weer bloed geprikt, om te kijken of de waarde van de lever nu gezakt zou zijn na een stop week van plasmedicatie, eigelijk dacht de dierenarts wel zeker dat dat zo moest zijn, na wachten op de uitslag wat de vorige keer 15 was , was hij deze keer 16.9 dus de dierenarts schrok daar erg van, hij zei letterlijk hier word ik gederprimeerd van, hij had het echt niet verwacht hij zei eerder nog, ik zal al blij zijn als hij op 12 staat.

Dus met andere woorden het gaat slechter eigelijk heeft hij het hele paket van de beste medicijnen al gehad en de dierenarts weet het ook even niet meer..

Het is nu afwachten, de hart pillen moet hij blijven nemen, en toch ook een minimaal plasmedicatie moet hij hebben, dus eigelijk is het zo nu , hoelang gaat banjer het nu doen, maandag toch weer voor controlle , ook heeft hij voer gehad wat hij elke dag een eetlepel van moet hebben dat is met vis en is goed voor zijn hart..

Afwachten dus en hopen op een wonder :( :(

Bewerkt door brithany, 14 maart 2011 - 15:32.

Geplaatste afbeelding

Guest_Eragon_*
Guest_Eragon_*

#58 Geplaatst 14 maart 2011 - 15:34

Niet plezant zeg. Ik duim en hoop op een wonder

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#59 Geplaatst 15 maart 2011 - 11:43

:rub: :rub: :rub:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_Lisje_*
Guest_Lisje_*

#60 Geplaatst 15 maart 2011 - 11:53

:hug: :hug: