Spring naar inhoud

- - - - -

kat is krols

• Log in om te reageren
34 reacties op dit onderwerp
Minneke
Minneke
  • 3.767 berichten
  • 2 katten

#16 Geplaatst 01 maart 2011 - 20:22

catherine zei:

GAIA Global Action in the Interest of Animals

Als je niet zelf wil betalen voor het steriliseren, ga dan naar je gemeente vraag welke dierenarst samen met de gemeente alken werkt. Neem een vangkooi mee en vang ze, Alken zit mee in het plan om zwerfkatten te laten steriliseren of castreren en dan kost het je geen duit.
U zegt dat de kat wild is dan gaan die kittens ook wil worden, er zijn al genoeg elk jaar arme schaapjes die het ligt zien en ook weer zien uitgaan. Als iedereen redeneert zoals u dan lopen er binnen kortste keren duizende katjes rond.
Het is niet alleen Jefke die gecastreerd moet worden maar u Minoes ook en nogal rap.

zoiets bedoel ik dus, hier werkt de schoonmama ook met dit systeem samen met die dame uit de buurt voor de zwerfpoesjes hier in de directe omgeving

Guest_noesje_*
Guest_noesje_*

#17 Geplaatst 01 maart 2011 - 20:40

Ik snap het ook niet helemaal...
Hier bij de DA mag je ook altijd gespreid betalen als je onverwachts hoge kosten heb en het lukt in één keer niet.

Minneke
Minneke
  • 3.767 berichten
  • 2 katten

#18 Geplaatst 01 maart 2011 - 20:42

noesje zei:

Ik snap het ook niet helemaal...
Hier bij de DA mag je ook altijd gespreid betalen als je onverwachts hoge kosten heb en het lukt in één keer niet.

zoals ik het een beetje snap zou het niet zozeer over het finaciele gaan maar zou het gaan over het kunnen vangen van de poes?!

Lilia2055
Lilia2055
  • 4.590 berichten
  • 3 katten

#19 Geplaatst 01 maart 2011 - 20:54

ik denk eerder dat het gaat om onverantwoorde mensen. En dan doel ik niet op laurine zelf, want zij is denk ik nog te jong om de gevolgen goed in te schatten. :twisted:
Geplaatste afbeelding

Guest_Elfonia_*
Guest_Elfonia_*

#20 Geplaatst 01 maart 2011 - 20:56

geen probleem, je kan nog steeds bij de da gaan en ze laten steriliseren.
De da neemt dan de bevruchte eitjes gewoon weg.

Klinkt erg, maar is het niet. Het zijn bevruchte eitjes, meer niet.

Tirza
Tirza
  • 2.399 berichten
  • 6 katten

#21 Geplaatst 01 maart 2011 - 20:58

Als je ze normaal de pil geeft, kan je ze dus vastnemen.
Zorg dat er een transportbak in de buurt staat. hop kat erin en er mee naar de dierenarts.

Guest_trio_*
Guest_trio_*

#22 Geplaatst 01 maart 2011 - 21:09

Minoes heeft al eens een nestje gehad en daar heb je het enige kitten dat het overleeft heeft gehouden, ga je er nu ook één van houden ?
Molly zit binnen al vrij veel in een bench en nu nog kittens erbij ? laat je poes toch beter steriliseren op één of andere manier kan je ze wel vangen.

Guest_noesje_*
Guest_noesje_*

#23 Geplaatst 01 maart 2011 - 21:25

Minneke zei:

zoals ik het een beetje snap zou het niet zozeer over het finaciele gaan maar zou het gaan over het kunnen vangen van de poes?!

oja, je heb gelijk, ik had het niet helemaal goed (te vlug) gelezen... :oops:
Vaak vinden mensen het ook te duur, hier in mijn omgeving wel dus ik ging er een beetje van uit dat dat hier ook het probleem was...foutje!

Pietje
Pietje
  • 909 berichten

#24 Geplaatst 01 maart 2011 - 22:33

Laurine zei:

over Minoes en dat is de wildste je kunt haar amper aaien we kunnen er ook niet mee naar de da hij is een keer hier geweest omdat het toen echt dringend was. en ik zeg toch dat we de katjes gaan weg doen als ze groot genoeg zijn en die kat komt toch nooit buiten en mijn ouders zien 1 kitten wel zitten !
Een poes die je amper kunt aaien maar wel de pil kunt geven :catnoknow

Guest_raggedy cats_*
Guest_raggedy cats_*

#25 Geplaatst 01 maart 2011 - 22:39

Het gaat helemaal niet over vangen want in haar eerste bericht staat dat ze ze apart heeft gezet en ze ze vaak de pil geeft. Het gaat hier puur over niet willen, want ze kan ze perfect laten steriliseren Of binnenhouden. Ik denk zelfs dat ze geen raad vraagt. Ze 'zegt' gewoon iets in de topictitel.

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#26 Geplaatst 02 maart 2011 - 07:31

Volgens mij is dit geen 13 jarige, maar gewoon iemand met teveel tijd die er plezier aan beleeft om mensen op stang te jagen... Dit verhaal klopt inderdaad niet...ze kunnen de kat nauwelijks aanraken maar wel de pil geven... Sorry zenne, maar dat is de indruk die ik heb.

Ze gooit keer op keer een stok in het hoenderhok...beter negeren...

Bewerkt door snoopy, 02 maart 2011 - 07:32.

Geplaatste afbeelding

Guest_MZ_forever_*
Guest_MZ_forever_*

#27 Geplaatst 02 maart 2011 - 07:35

:catscratchhead :catscratchhead :catscratchhead

britjes
britjes
  • 3.729 berichten

#28 Geplaatst 02 maart 2011 - 09:04

Wacht eerst maar totdat TS reageerd voordat er nu verhalen komen dat het iets is om mensen op stang te jagen.
Geplaatste afbeelding

Malou
Malou
  • 1.047 berichten
  • 4 katten

#29 Geplaatst 02 maart 2011 - 09:11

snoopy zei:

Volgens mij is dit geen 13 jarige, maar gewoon iemand met teveel tijd die er plezier aan beleeft om mensen op stang te jagen... Dit verhaal klopt inderdaad niet...ze kunnen de kat nauwelijks aanraken maar wel de pil geven... Sorry zenne, maar dat is de indruk die ik heb.

Ze gooit keer op keer een stok in het hoenderhok...beter negeren...

Die indruk heb ik dus ook.

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#30 Geplaatst 02 maart 2011 - 09:25

Laurine zei:

Mijn kat is krols, normaal krijgt ze de pil maar die zijn we vergeten te geven en hebben we dus niet meer gegeven omdat we niet wisten of ze zwanger was. maar juist zat er een kater hier en ze was echt krols, we hebben haar toen apart gezet en de kater bleef voor de deur staan , nu hebben we beslist van ze gewoon te laten doen en als er kittens komen geven we ze weg ! :d

Laurine zei:

over Minoes en dat is de wildste je kunt haar amper aaien we kunnen er ook niet mee naar de da hij is een keer hier geweest omdat het toen echt dringend was. en ik zeg toch dat we de katjes gaan weg doen als ze groot genoeg zijn en die kat komt toch nooit buiten en mijn ouders zien 1 kitten wel zitten !

Joepie een nestje :dancer: :dancer: :dancer: . :censored: NIET dus.
Sorry Laurine, maar je krijgt me echt boos. Ten eerste: lees eens wat je hier zelf allemaal al geschreven hebt: het is de wildste kat: je kunt haar amper aaien, maar je kan haar wel de pil geven? :trance: Je kan er ook niet mee naar de da? Wees gerust, een gesteriliseerde kat is al heel wat rustiger.
Die kat komt toch nooit buiten? Hoe kan die dan zwanger worden? :trance:
Heb je alle topics hier al gelezen over een bevalling van een kat? Joepie een nestje maar welke zorgen dat allemaal geeft, ik mag er niet aan denken. Heel vaak gaan er ook dingen fout. Maar eerlijk: ik zie jullie wel naar de da rijden voor een keizersnede, ik zie jullie wel flessen om de 2 uur, ik zie jullie wel de da roepen als er iets verkeerd gaat. Want jullie zijn toch superpoezenmensen :r . Niet dus.
Laurine, je bent hier al verschillende keren hulp komen zoeken en steeds hebben mensen je op allerlei manieren geholpen maar je hebt alle hulp gewoon naast je neergelegd. Je beweert dat je nog jong bent en dat het je ouders zijn die niet meewillen. Maar ik heb er hier andere meegemaakt die ook jong zijn en toch super voor hun poezels zorgen.
Ik stel voor dat ze jou en je ouders eens een tijdje in een ren opsluiten en misschien kan je ook wel zwanger worden omdat je eens de pil vergeet te nemen? och, da's super he: we geven de kinderen toch weg. :misselijk: .
Ik maak me hier niet vlug boos op KS maar ik heb al een aantal topics van jou gevolgd en jij bent er eentje die er gewoon over gaat. (en ik vind geen smiley die duidelijk maakt hoe boos ik ben).

Bewerkt door Joloka, 02 maart 2011 - 09:26.

Geplaatste afbeelding