Spring naar inhoud

- - - - -

kat is krols

• Log in om te reageren
34 reacties op dit onderwerp
PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#31 Geplaatst 04 maart 2011 - 20:20

zucht O:) :wall: :wall: :wall:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Fietje26
Fietje26
  • 6.738 berichten
  • 4 katten

#32 Geplaatst 04 maart 2011 - 23:07

PeggyJ zei:

zucht O:) :wall: :wall: :wall:

Ik sluit me hier volledig bij aan Peggy. Ik had het niet beter verwoord ;)
Geplaatste afbeelding
Dogs come when they're called, cats take a  message and get back to you.- Mary Bly

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#33 Geplaatst 09 maart 2011 - 16:58

Misschien dat de twee topics samen kunnen gevoegd worden? kale plek na dekking

Geplaatste afbeelding

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#34 Geplaatst 09 maart 2011 - 17:19

Joloka zei:

Joepie een nestje :dancer: :dancer: :dancer: . :censored: NIET dus.
Sorry Laurine, maar je krijgt me echt boos. Ten eerste: lees eens wat je hier zelf allemaal al geschreven hebt: het is de wildste kat: je kunt haar amper aaien, maar je kan haar wel de pil geven? :trance: Je kan er ook niet mee naar de da? Wees gerust, een gesteriliseerde kat is al heel wat rustiger.
Die kat komt toch nooit buiten? Hoe kan die dan zwanger worden? :trance:
Heb je alle topics hier al gelezen over een bevalling van een kat? Joepie een nestje maar welke zorgen dat allemaal geeft, ik mag er niet aan denken. Heel vaak gaan er ook dingen fout. Maar eerlijk: ik zie jullie wel naar de da rijden voor een keizersnede, ik zie jullie wel flessen om de 2 uur, ik zie jullie wel de da roepen als er iets verkeerd gaat. Want jullie zijn toch superpoezenmensen :r . Niet dus.
Laurine, je bent hier al verschillende keren hulp komen zoeken en steeds hebben mensen je op allerlei manieren geholpen maar je hebt alle hulp gewoon naast je neergelegd. Je beweert dat je nog jong bent en dat het je ouders zijn die niet meewillen. Maar ik heb er hier andere meegemaakt die ook jong zijn en toch super voor hun poezels zorgen.
Ik stel voor dat ze jou en je ouders eens een tijdje in een ren opsluiten en misschien kan je ook wel zwanger worden omdat je eens de pil vergeet te nemen? och, da's super he: we geven de kinderen toch weg. :misselijk: .
Ik maak me hier niet vlug boos op KS maar ik heb al een aantal topics van jou gevolgd en jij bent er eentje die er gewoon over gaat. (en ik vind geen smiley die duidelijk maakt hoe boos ik ben).

Helemaal akkoord :( .
En idd dat is nog het ergste, de goede verzorging en de zaken die men over heeft als het om een nestje kittens gaat. Je mag dan al wel veel liefde willen/kunnen bieden. Er hoort nog zoveel meer bij. Wat heb je ervoor over als het uiteindelijk om hun gezondheid gaat??!!! En even voor de duidelijkheid je moet niet mega rijk zijn om in te staan voor een nestje kittens, je moet het ervoor kunnen/willen opbrengen!!! Dat is verantwoordelijkheid dat je nodig hebt.

Guest_chriske_*
Guest_chriske_*

#35 Geplaatst 09 maart 2011 - 17:49

Sorry , wat ga je doen als poes haar kittens heeft en weer verschillende malen krols komt tijdens haar mama zijn ???  WEER LATEN DEKKEN, manmanman waar zijn we mee bezig !! erg erg :evil: :evil: