Spring naar inhoud

- - - - -

Stressy...en nu nog meer...

• Log in om te reageren
54 reacties op dit onderwerp
Jessie_A&A
Jessie_A&A
  • 2.940 berichten
  • 4 katten

#31 Geplaatst 02 maart 2011 - 18:32

oh nee grof! :misselijk:

Mika
Mika
  • 3.676 berichten

#32 Geplaatst 02 maart 2011 - 18:50

:( :( :( Heel veel sterkte, ik weet hoe je je voelt, het is al moeilijk genoeg met fibro & cvs.  Dat er nog eens bovenop ... je zou haast gaan wensen dat dergelijke mensen vol onbegrip het eens een maandje van je overnemen zodat ze weten wat het is.  Helaas niet uiterlijk niet te zien en dan oordelen de mensen zeer snel "die mankeert niks, 't zit tussen de twee oren".  Erg, heel erg ... maar mijn vriendin zei ooit tegen mij "zo'n baas verdient jou niet als hij niet kan begrijpen wat er aan de hand is" en dat is zeker waar.
Groetjes, Mika, Gucci, Frisbie

Adsagsona
Adsagsona
  • 3.373 berichten
  • 2 katten

#33 Geplaatst 02 maart 2011 - 20:06

:hug: :hug: :hug:

Minneke
Minneke
  • 3.767 berichten
  • 2 katten

#34 Geplaatst 02 maart 2011 - 20:11

dat is inderdaad niet mooi, het is toch ook belangrijk dat er deeltijdse  werkende mensen zijn

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#35 Geplaatst 02 maart 2011 - 22:08

Och hoe egoistisch is die wel, hopelijk vind je snel ergens anders een leuke part time job.

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#36 Geplaatst 03 maart 2011 - 00:23

Zo'n "mensen" wens ik eens een week uit ons leven toe!
En om het niet al te erg te maken mag het dan nog een goede week zijn.
Ik denk dat ze op het einde van die week wel een toontje lager zouden zingen!

Ik krijg niet veel gedaan op een dag en ben soms best wel eens jaloers op gezonde mensen als ik zie hoeveel werk die op een dag kunnen verzetten, maar kan ook niet anders dan me erbij neer te leggen...

Kop op, je bent veel meer waard dan die oogklepdragende :censored: !
Jij hebt tenminste een hart!
Ook al is dit net dat "ding" die ons leed bezorgt...

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

DORIS
DORIS
  • 7.963 berichten
  • 4 katten

#37 Geplaatst 03 maart 2011 - 05:46

Wij werken hier enkel met deeltijdse.Dat heeft zo zijn voordelen.En als er eentje ziek is kan het gemakkelijker opgevangen worden.Niet treuren er zijn bazen die deeltijds aannemen.Zoek op je gemak en je komt mss een leukere baan tegen met vriendelijkere mensen.
  • Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig

Nashota
Nashota
  • 17.996 berichten
  • 2 katten

#38 Geplaatst 03 maart 2011 - 08:29

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

Fietje26
Fietje26
  • 6.738 berichten
  • 4 katten

#39 Geplaatst 03 maart 2011 - 10:34

Goh, dat klinkt grof :misselijk: Je bent beter ergens af waar ze je wel kunnen appreciëren :hug:
Geplaatste afbeelding
Dogs come when they're called, cats take a  message and get back to you.- Mary Bly

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#40 Geplaatst 03 maart 2011 - 21:56

En hier ben ik terug...na een serieuze "off day" :(

Alvast bedankt voor deze lieve berichtjes én steun...heel blij dat ik dit hier kan vinden, want het lijkt met de dag moeilijker te worden om een beetje begrip te krijgen :cry: en ik vraag er echt niet veel :catscratchhead

Zou hier eigenlijk heel graag m'n verhaal van me afschrijven, maar vind dit vrij delicaat...aangezien ik voorlopig ook geen ontslag krijg (véél te duur...). Dus weet ik ook niet wat er nog zal volgen...

Vrees dat ik dus voorzichtig moet blijven...

Kan dit topic enkel voor KS-leden ? Heb hier al gelezen dat dit mogelijk is :catnoknow
Geplaatste afbeelding

snoupyke
snoupyke
  • 386 berichten

#41 Geplaatst 03 maart 2011 - 22:36

T,is nogal iets met die bazen ze apprecieren niets en hopelijk vind ge ergens nog iets goed voor u ik zal voor u duimen lieve groetje,s snoupyke :flower:

HelpLuckyvinden
HelpLuckyvinden
  • 5.089 berichten
  • 2 katten

#42 Geplaatst 04 maart 2011 - 00:20

Ik kan begrijpen dat bedrijven op zekere momenten geen aanbiedingen hebben voor halftijdse jobs, maar de woordkeuze was op z'n zachts uitgedrukt heel slecht gekozen.
Alle eer komt nochtans aan jou toe : ondanks je gezondsproblemen heb je nog de wil en de moed om aan de slag te gaan.
De ongepaste opmerkingen laat je best zo snel mogelijk voor wat ze zijn (ik weet het gemakkelijker gezegd dan gedaan), ze zeggen meer over dat bedrijf dan over jou.
We leven in een harde maatschappij, ik hoop dat je je er even kan van afsluiten en genieten van de positieve dingen in het leven :hug:

Guest_papaver_*
Guest_papaver_*

#43 Geplaatst 04 maart 2011 - 00:43

Ik weet wat je doormaakt. Geef niet op want zo'n baas verdien je niet. Veel sterkte :catkiss

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#44 Geplaatst 05 maart 2011 - 20:07

quote=snoupyke;831980][SIZE=4] T,is nogal iets met die bazen ze apprecieren niets en hopelijk vind ge ergens nog iets goed voor u ik zal voor u duimen lieve groetje,s snoupyke :flower: [/SIZE][/quote]

Ik kan begrijpen dat bedrijven op zekere momenten geen aanbiedingen hebben voor halftijdse jobs, maar de woordkeuze was op z'n zachts uitgedrukt heel slecht gekozen.
Alle eer komt nochtans aan jou toe : ondanks je gezondsproblemen heb je nog de wil en de moed om aan de slag te gaan.
De ongepaste opmerkingen laat je best zo snel mogelijk voor wat ze zijn (ik weet het gemakkelijker gezegd dan gedaan), ze zeggen meer over dat bedrijf dan over jou.
We leven in een harde maatschappij, ik hoop dat je je er even kan van afsluiten en genieten van de positieve dingen in het leven :hug:

[quote name='papaver']Ik weet wat je doormaakt. Geef niet op want zo'n baas verdien je niet. Veel sterkte :catkiss [/quote]

Bedankt allemaal... :hug: :hug

Ik weet gewoon niet goed meer wat te doen, wat te denken...voel me gewoon op een bepaalde manier enorm "vernederd"... :( ga het een beetje tijd moeten geven.

Gelukkig heb ik een vriend die volledig achter mij staat, hij weet dat ik alles goed bedoel en zal vechten voor een leefbare toekomst...maar voorlopig wordt me dit niet echt "gegund".

Ga mezelf nog een weekje tijd gunnen om alles nog eens goed te bekijken wat de beste "oplossing" is...hopelijk zal "tijd raad geven" ;)

Had gewoon deze situatie echt niet verwacht of zien aankomen...en zeker niet  "de manier waarop"... :cry:

Bewerkt door Mauro, 05 maart 2011 - 20:08.

Geplaatste afbeelding

veerlevs
veerlevs
  • 2.275 berichten
  • 2 katten

#45 Geplaatst 05 maart 2011 - 20:25

Als je niet fulltime kan werken, mag/kan de arts van het ziekenfonds toelating geven om enkel en alleen parttime te werken.  De andere helft wordt dan door het ziekenfonds betaald.  Ik denk dat je best een vakbond zoekt om je te vertegenwoordigen.  Vanaf een bepaald aantal werknemers heeft trouwens 6% van de werknemers RECHT op deeltijds werken.  Dus laat je niet ontmoedigen en informeer je goed bij de vakbond. :d