Spring naar inhoud

- - - - -

Foto van de dag

• Log in om te reageren
213 reacties op dit onderwerp
PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#61 Geplaatst 14 maart 2011 - 12:36

:LOL: :LOL: :LOL:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#62 Geplaatst 14 maart 2011 - 12:44

Joloka zei:

Och, waar heb je dat nog gevonden? Dat was het lievelingsspeelgoed van de poezels toen ze nog klein waren (de muisjes vlogen er rap af :ha ) maar ze kropen er toen zelf in: Geplaatste afbeelding
Geplaatste afbeelding

Awel Lut die heb ik dus ook! Maar die begon een beetje te verslijten (wel echt degelijk spul vind ik, heeft drie nesten en mijn eigen katten doorstaan! Hier en daar hangt het sisal nu los, maar voor de rest nog verbazingwekkend intact EN nog alle muizen aanwezig hier :ha )

Die dat jij hebt is "Le cube"
le cube.jpg

Die dat ik nu heb gekocht is "Vanilla-Fraise"
vanilla-fraise.jpg

Vroeger heb ik heel even de "Gruyère" gehad, gekocht voor de kittens, maar aangezien we toen geen nestje hadden en ook lang niet zouden verwachten toen heb ik die aan Nahs gegeven. Haar katten hebben er ook veel plezier van gehad.
bobby-griffoir-le-gruyere.jpg

Maar er is ook nog Alice (naar Alice in wonderland natuurlijk ;) )
alice.jpg

La cage aux oiseaux (lang staan twijfelen in de winkel of ik deze zou nemen of toch de vanilla-fraise...)
cage.jpg

En l' Aquarium
l'aquarium.jpg

Ze hebben ook nog diverse leuke tentjes en mandjes en sisaldingetjes; kleine krabpaaltjes in de vorm van een rechtstaande vis, volledig in sisal, liggende vis en muis krabholletjes. Hieronder een voorbeeldje:
Naamloos.jpg

Je vindt deze spulletjes in diverse dierenwinkels, oa in Tom en Co, maar ook online (wel veelal in Franse webwinkels daar het een Frans merk is)

Het merk is Bobby en hier kan je de catalogus zien: Bienvenue, Welcome to Bobby.fr (maar heb al gezien dat er meer in de winkel te verkrijgen is en in webwinkels dan dat in de catalogus staat ;) )

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#63 Geplaatst 14 maart 2011 - 12:46

Jessie_A&A zei:

oooh dat heb ik ook , dat heet een "vogelkooi" dacht ik?  Ik heb het nog niet uitgehaald, ik ga het houden voor als we op reis zijn, zo hebben ze iets "nieuws" om zich mee bezig te houden :d

Heb ondertussen al alle verschillende modellen hierboven gezet ;)

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#64 Geplaatst 14 maart 2011 - 12:50

Smitten Kitten zei:

Heb ondertussen al alle verschillende modellen hierboven gezet ;)

Bedankt Hanne. Ik ga nog eens op jacht :)

Geplaatste afbeelding

Elfje
Elfje
  • 2.738 berichten
  • 1 katten

#65 Geplaatst 14 maart 2011 - 19:28

Niet van vandaag, maar ik vind het zo'n leuke foto. Ik geniet er enorm van dat Lily zo lief is de laatste tijd, ze komt meer en meer op mij liggen en dat deed ze eigenlijk vroeger niet zo. En ze vraagt ook veel meer knuffeltjes :heart: En ik ben zo fier op mijn meisje, ze is ondertussen al 1 jaar :love:
(sorry ik ben eventjes in een sentimentele bui :oops: )

Bijgevoegde thumbnails

• Picture0012.jpg

Geplaatste afbeelding

Cilia
Cilia
  • 3.784 berichten

#66 Geplaatst 14 maart 2011 - 20:33

Amai, al die verschillende speeltjes vind ik niet in de tom&co in Wetteren hoor :s .
Daar hebben ze niet veel verschillende speeltjes; muisjes, hengels, balletjes, dingen met kattenkruid, dingen van catit; maar geen dingen met valeriaan, of zo van die leuke cubes (zelfs geen lasermuisjes ofzo). Waar ga jij? O:) :a
Geplaatste afbeelding
Groetjes van Cilia en pootje van Zazou*=^x^=

Guest_papaver_*
Guest_papaver_*

#67 Geplaatst 14 maart 2011 - 22:26

Hanne, die boxen van Bobby zijn superleuk. Ik heb ze net aan mijn man laten zien en hij vindt ze ook mooi dus ik ga nog maar eens op zoek :loveshower: :cheer:

Bewerkt door papaver, 14 maart 2011 - 22:27.

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#68 Geplaatst 15 maart 2011 - 00:45

Cilia zei:

Amai, al die verschillende speeltjes vind ik niet in de tom&co in Wetteren hoor :s .
Daar hebben ze niet veel verschillende speeltjes; muisjes, hengels, balletjes, dingen met kattenkruid, dingen van catit; maar geen dingen met valeriaan, of zo van die leuke cubes (zelfs geen lasermuisjes ofzo). Waar ga jij? O:) :a

Hier om de hoek :ha (Ze zijn wel niet zo heel goedkoop :( )

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#69 Geplaatst 15 maart 2011 - 08:58

Smitten Kitten zei:

Hier om de hoek :ha (Ze zijn wel niet zo heel goedkoop :( )
Welke hoek? :x

Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#70 Geplaatst 15 maart 2011 - 09:00

Kathleen zei:

Welke hoek? :x

De groene (Groenenhoek met andere woorden :ha Hoe vroeger op de morgen, hoe slechter mijn mopjes :p )

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#71 Geplaatst 15 maart 2011 - 09:06

1 jaartje en 7kg :love4: :love4: :love4:

Bijgevoegde thumbnails

• DSC02791 (2).JPG

Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#72 Geplaatst 15 maart 2011 - 09:07

Smitten Kitten zei:

De groene (Groenenhoek met andere woorden :ha Hoe vroeger op de morgen, hoe slechter mijn mopjes :p )
OK, "groenenhoek" en heeft die winkel ook een naam? Of liggen ze daar op den "hoek" op straat?

Geplaatste afbeelding

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#73 Geplaatst 15 maart 2011 - 09:19

Kathleen zei:

OK, "groenenhoek" en heeft die winkel ook een naam? Of liggen ze daar op den "hoek" op straat?

Zoals ik al zei: Tom & Co. Ze zijn wel duur, bijna 40 euro voor eentje, maar voor kleine kittens is het superspeelgoed :heart:

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#74 Geplaatst 15 maart 2011 - 20:50

De foto die mij vandaag deed lachen :ha

Chopin en Mimi. Mimi ziet er uit als een dametje maar is een zotte doos :LOL: Bewijs daarvan deze foto :ha

Bijgevoegde thumbnails

• DSC_8306-1.jpg

Guest_papaver_*
Guest_papaver_*

#75 Geplaatst 15 maart 2011 - 20:52

:heart: Doet me denken aan een Pierrot-ke :)