Spring naar inhoud

- - - - -

wisselen binnen één merk?

• Log in om te reageren
13 reacties op dit onderwerp
Atje
Atje
  • 413 berichten
  • 2 katten

#1 Geplaatst 02 maart 2011 - 19:34

Wat ik me allang afvraag is of het kwaad kan dat je binnen één merk (bv RC) wisselt? Dus de een maand bv sterilised en de andere maand indoor of... Denk maar dat altijd hetzelfde eten ook maar saai moet zijn, niet? :s

Guest_angie555_*
Guest_angie555_*

#2 Geplaatst 02 maart 2011 - 19:40

Of het kwaad kan weet ik niet maar doe het zelf wel. Ik heb van het merk one alle varianten in huis ( 4 soorten) omdat de ene Brit liever die smaak heeft en de andere weer een andere smaak. Daarnaast heb ik ook nog 3 andere merken voer staan dus ze kunnen kiezen wat zewillen en we hebben nooit problemen met ze :thumb:

Minneke
Minneke
  • 3.767 berichten
  • 2 katten

#3 Geplaatst 02 maart 2011 - 19:44

hier krijgen ze nu ook telkens iets anders, vin het zelf leuk andere dingen te kopen :d

ze hebben gn diaree dus denk ik niet dat ze er last van hebben, degene dat ze niet graag eten koop ik uiteraard niet meer, maar ben ook nog een beetje op zoek naar een goed en niet te duur merk.

cheryl
cheryl
  • 1.822 berichten
  • 2 katten

#4 Geplaatst 02 maart 2011 - 20:01

Ik geef ook afwisselend, ik denk dat ze dat ook wel apprecieren... Wij eten ook niet elke dag boterhammen met choco he. (Ik weet ook wel dat katten geen mensen zijn, maar ik wil maar zeggen :) )

Minneke
Minneke
  • 3.767 berichten
  • 2 katten

#5 Geplaatst 02 maart 2011 - 20:13

cheryl zei:

Ik geef ook afwisselend, ik denk dat ze dat ook wel apprecieren... Wij eten ook niet elke dag boterhammen met choco he. (Ik weet ook wel dat katten geen mensen zijn, maar ik wil maar zeggen :) )

ik krijg ene dag choco de andere confituur :d

Nashota
Nashota
  • 17.996 berichten
  • 2 katten

#6 Geplaatst 02 maart 2011 - 20:13

Ik wissel ook wel eens binnen hetzelfde merk, ze hebben er nog nooit diaree van gekregen :)
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

Choeke
Choeke
  • 7.121 berichten
  • 4 katten

#7 Geplaatst 02 maart 2011 - 21:18

Voor Mauzy mijn bkh heb ik dagelijks twee soorten korrels en een soort natvoer.
De rest van de poezels heeft dagelijks een soort natvoer en een soort korrels.

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#8 Geplaatst 02 maart 2011 - 22:04

Ik mag echt niet afwisselen ,
heb ik nu ook weer bewezen gekregen
Ze zijn hier allen OVER gevoelig!
Orijen en ANF holistic daar moet ik me bij houden
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

carooootje
carooootje
  • 1.722 berichten
  • 1 katten

#9 Geplaatst 02 maart 2011 - 23:31

ik hou mij aan Sanabelle en almo nature
die merken bieden ook veel verschillende smaken en keuzes

Tini voelt haar super met die voeding
haar vacht blinkt
ze is gezond
waarom dan veranderen?
Geplaatste afbeelding
Katten laten pootafdrukken achter op je hart.

Atje
Atje
  • 413 berichten
  • 2 katten

#10 Geplaatst 03 maart 2011 - 08:13

Van natvoer verander ik dikwijls (alle smaakjes toch eens uitproberen) maar idd Almo nat blijft toch mijn voorkeur dragen. T zit hem in de brokjes die ik graag zou afwisselen maar echt binnen één merk. Zo te horen kunnen de meesten het toch verdragen dus.... Alvast bedankt!

Gorecki
Gorecki
  • 2.064 berichten
  • 2 katten

#11 Geplaatst 03 maart 2011 - 10:11

Goede vraag... ik doe het zelf niet omdat fiere echt grote brokken moet hebben anders heeft ze niet genoeg 'beet. Nu het kitten er binnekort aankomt zal er ook kittenvoer staan. Ik heb alleen schrik dat ons Fiere er mee van gaat eten en zo dik wordt als een tonneke :) Ze heeft een fijn gestel dus bijkomen is niet echt ideaal voor haar.

Ik denk wel dat wisselen binnen hetzelfde merk moet kunnen hoor. Maar ik heb me al laten zeggen dat katten nauwelijks proeven, ruiken natuurlijk wel... Je moet het maar eens opzoeken. Ik zou ook graag wat variatie invoeren maar ze doet het goed op hetgene ze nu heeft dus laat ik het zo.

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#12 Geplaatst 03 maart 2011 - 10:19

Hier ook enkel rc persian 30 en Babet doet het er goed mee als ik eens iets anders probeer geeft ze direct over .
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

Gorecki
Gorecki
  • 2.064 berichten
  • 2 katten

#13 Geplaatst 03 maart 2011 - 11:11

babetatilla zei:

Hier ook enkel rc persian 30 en Babet doet het er goed mee als ik eens iets anders probeer geeft ze direct over .

Hier geeft Fiere over na haar natvoer... en het maakt niet uit welk ik geef. Ik denk dat ze gewoon VEEL te snel eet. Ben al naar da geweest daarmee maar die zegt dat er niets aan de hand is. Ik geef ze nu 's morgens in drie keer eten, een hele klus :)

britjes
britjes
  • 3.729 berichten

#14 Geplaatst 03 maart 2011 - 11:12

Ik wissel uberhaupt ook van verschillende merken. Maar hoofdmoot is porta21
Geplaatste afbeelding