Spring naar inhoud

- - - - -

ik stop met rauw voeren wie wil het overnemen

• Log in om te reageren
20 reacties op dit onderwerp
jopperke
jopperke
  • 2.001 berichten
  • 6 katten

#16 Geplaatst 03 maart 2011 - 16:19

Ik heb wel interesse dan, als alles tenminste niet aan elkaar vastgevroren is. Anders kan ik er geen kleine portietjes per keer van uitleggen zonder de hele boel te ontdooien en dat zou niet erg praktisch zijn hè... :d

amazone480
amazone480
  • 362 berichten
  • 4 katten

#17 Geplaatst 03 maart 2011 - 19:02

Deurne bij antwerpen is dan ook niet zo ver, ik woon nl een half uur van antwerpen vandaan.

Tja het zit origineel gewoon per kilo verpakt zoals geleverd door de versvoer leverancier dus zo kun je het dan ook verwachten. Ik weet niet wat je precies bedoeld dan want als ik het per portie zou moeten verpakken dan ontdooi ik het deels en snijd dan een stuk af en vries derest weer in.

jopperke
jopperke
  • 2.001 berichten
  • 6 katten

#18 Geplaatst 03 maart 2011 - 21:13

Ja, dat is dus hetzelfde verhaal als carnibest. Je moet dan telkens weer deels ontdooien, afsnijden, rest weer invriezen... Dat is niet zo gezond. Daarom dat ik liever verse dingen koop, die dan in porties verdeel en het zo invries, dan hoef ik telkens maar net die portie te ontdooien.

amazone480
amazone480
  • 362 berichten
  • 4 katten

#19 Geplaatst 04 maart 2011 - 09:20

up

Guest_Maya_*
Guest_Maya_*

#20 Geplaatst 04 maart 2011 - 18:44

Oh verdorie 't is dat je zo ver woont, anders was dat zeer welkom! Ik zal het hier nog eens voorstellen maar vrees ervoor. Over hoeveel kilo gaat het in totaal?

Geen paniek, je zal je gerief zeker kwijtraken op voernatuurlijk.nl ofzo.

amazone480
amazone480
  • 362 berichten
  • 4 katten

#21 Geplaatst 04 maart 2011 - 19:48

pfhoe hoeveel kg is t? nou ik denk zeker 50 kilo ofzo