Spring naar inhoud


- - - - -

dom van mij!


  • Log in om te reageren
9 reacties op dit onderwerp
Minneke
Minneke
  • 3.767 berichten
    • Locatie: Oost Vlaanderen,buggenhout
  • 2 katten
OFFLINE

#1 Geplaatst 03 maart 2011 - 20:53

heb vorige week bestelling gedaan van voeding voor de schoonmama haar katertje omdat ze gn pc heeft.

Nu heb ik direct de betaling gedaan via home banking en heb een oud bestelorder ingegeven en teveel qua bedrag.

met als gevolg dat de bestelling nog altijd open staat als 'wachten op betaling'.

Heb hiervoor een mailtje gedaan, hoop dat ze eerlijk zijn het te willen aanvaarden anders ben ik 34 euro kwijt en kan ik het opnieuw betalen.

Heeft iemand van jullie deze blunder ook al meegemaakt??

Bewerkt door Minneke, 03 maart 2011 - 20:54.


Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
    • Locatie: Oost-Vlaanderen
  • 2 katten
OFFLINE

#2 Geplaatst 03 maart 2011 - 22:26

Nog niet meegemaakt...maar het lijkt me écht wel iets dat ik zou kunnen meemaken ;)

Hoop inderdaad ook dat dit eerlijk "behandeld" zal worden :duim:
Geplaatste afbeelding

Marjananas
Marjananas
  • 2.897 berichten
    • Locatie: Kapellen
  • 4 katten
OFFLINE

#3 Geplaatst 03 maart 2011 - 22:40

Zou nogal straf zijn dat ze dit niet eerlijk behandelen.  Daar zou ik toch van uit gaan dat ze dit fair doen.  
Indien ze er moeilijk over zouden doen kan je altijd eens vermelden dat je lid bent bij Test Aankoop. :d  En dat dat wel eens zeer slechte reclame zou kunnen zijn... :x
Bij welke firma heb je besteld ?
Groetjes van Marjan en pootje van Lies, Bas, Minne en  Pixie.
  Duizenden jaren geleden werden katten aanbeden als goden. Katten zijn dit nooit vergeten...

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
    • Locatie: Kempen
  • 4 katten
OFFLINE

#4 Geplaatst 04 maart 2011 - 10:24

Kan je bankinstelling het ordernummer niet meer aanpassen ?
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
    • Locatie: Mechelen
  • 2 katten
OFFLINE

#5 Geplaatst 04 maart 2011 - 13:10

via e-bay :) Vlak na de aankoop betaald, het product en mijn username in het onderwerp gezet, en doorgestuurd.

De dag nadien kreeg ik een email met het referentie nummer en een email adres "voor moest er iets zijn".

Dus ik braaf gemaild dat ik al betaald had, met mijn rekeningnummer enz enz. Nooit een antwoord op gekregen.

Een week later: een herineringsmail. 2 dagen daarna een dreigende herinneringsmail dat er een geschil opgestart was.

Nog 2 dagen daarna een mail dat de betaling goed ontvangen was, dat het geschil stopgezet was en dat ze het bestelde pakketje meteen zouden opsturen (wat ze ook gedaan hebben)...
Geplaatste afbeelding

Minneke
Minneke
  • 3.767 berichten
    • Locatie: Oost Vlaanderen,buggenhout
  • 2 katten
OFFLINE

#6 Geplaatst 04 maart 2011 - 18:45

tis bij zooplus.nl  heb zowel het factuurnummer fout ingegeven als meer gestort dan werkelijk moest voor de nieuwe bestelling.

Tis ma 1 euro meer ma zou eht erg vinden als ik de 33 euro kwijt ben

kika
kika
  • 3.844 berichten
    • Locatie: Rumbeke
  • 2 katten
OFFLINE

#7 Geplaatst 04 maart 2011 - 19:14

Denk wel dat ze dit zullen terugstorten hoor. :)
Mijn vriend heeft dit ook eens voorgehad met een andere internetwinkel en ze hebben dit teruggestort.
Zooplus is ook groot hé...denk dat dit een firma is die correct handelt.
Geplaatste afbeelding

Minneke
Minneke
  • 3.767 berichten
    • Locatie: Oost Vlaanderen,buggenhout
  • 2 katten
OFFLINE

#8 Geplaatst 06 maart 2011 - 19:17

goed nieuws , heb vandaag mail ontvangen dat ze levering onderweg is :d

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
    • Locatie: Oost-Vlaanderen
  • 2 katten
OFFLINE

#9 Geplaatst 06 maart 2011 - 23:15

Fijn te horen dat dit toch goed is afgelopen :thumb: :dance:
Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
    • Locatie: Kempen
  • 4 katten
OFFLINE

#10 Geplaatst 07 maart 2011 - 13:59

:thumb: :thumb: :thumb:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag