Spring naar inhoud

- - - - -

Clyde 29mei2009 longbloeding

• Log in om te reageren
259 reacties op dit onderwerp
Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#151 Geplaatst 29 mei 2009 - 23:14

Ik zit gewoon mee te huilen ,

Hoop dat ik je eens kan zien bij een vd afspraakjes,
Clyde zal voor altijd bij je zijn
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Guest_catwoman27_*
Guest_catwoman27_*

#152 Geplaatst 29 mei 2009 - 23:20

O nee hé! zo onverwacht! Ik kan het echt niet geloven. Ocharme mooie lieve Clyde! Ik wens jullie heel veel sterkte! Ik weet wat jullie nu voelen. Heb ook al een jong katje moeten afgeven! :cry:

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#153 Geplaatst 29 mei 2009 - 23:27

Lieve Zoë,

Vreselijk nieuws voor je... zoiets verwacht je nooit. En als het plots komt, doet het om een of andere reden toch vaak net ietsjes meer pijn. Je denkt volledig gelukkig te zijn, en dan plots zoiets... Afscheid van hem nemen, hem kunnen zien en aanraken is het beste dat je kan doen. Toen ik mijn neefje verloor een aantal jaar terug, wat dat hetgene wat mij de realiteit deed beseffen, en waardoor ik eigenlijk echt kon gaan rouwen. Het is een magere troost, maar clyde heeft in ieder geval ongelofelijk veel goede momenten met je gehad en mag zich zonder schroom een geliefde kat noemen.

Verlies, of het nu van een mens of van je favoriete huisdier is, is altijd moeilijk om mee om te gaan. Ik hoop heel erg dat je het een plaats kan geven, dat je altijd aan hem kan blijven denken op een positieve manier. Wie weet stuurt hij zelf nog een poezel om je pad te kruisen, dat voel je zelf wel aan.

Erg veel sterkte meid...

linda
linda
  • 6.190 berichten
  • 4 katten

#154 Geplaatst 29 mei 2009 - 23:51

oh lieve kind toch, wat verschrikkelijk :cry: :cry: :cry:
ik wens je heel veel sterkte toe met dit grote verlies van je lieve Clyde :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Geplaatste afbeelding

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#155 Geplaatst 29 mei 2009 - 23:52

Ik lees dit nu pas, ben net thuis. Heb het van 1 tem pagina 11 volledig doorgenomen en ik dacht inderdaad ook van "hij gaat er wel doorkomen, zo'n flinke supersterke mooie prachtpoezel".

Nu moet ik zelf toegeven dat er een traan over mijn wang loopt, ik kan me niet inbeelden hoe je je nu moet voelen, maar het verdriet moet enorm hard te verduren zijn, zo heel plots, de gedachte dat je hem enkele uren ging moeten missen en nu.. dit kan gewoon niet waar zijn. Heel sterk van je dat je afscheid genomen hebt en dat je hem naar het crematorium gaat brengen. Het was je enige katertje die zodanig veel liefde gaf dat een 2e poezel overbodig was. Dit moet echt gewoonweg zo verschrikkelijk zijn! Ik hoop dat het alsnog kan verklaard worden en dat je de tijd kunt nemen om alles te verwerken en een plaats te geven...

Het is zoals Poezemannen zegt, zonder Clyde, is er een deel weg van de lieve poezenbende van KS :cry: :cry:

Heel heel veel sterkte :hug:

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Flashemieke
Flashemieke
  • 2.039 berichten
  • 11 katten

#156 Geplaatst 30 mei 2009 - 00:03

Ben blij dat je afscheid van Clyde hebt kunnen nemen, is toch beter om alles te verwerken vind ik persoonlijk, voor andere mensen soms iets minder, maar ik wil ze toch ook steeds bij mij hebben, in m'n armen, wat ik ook steeds doe, is een plukje haar afscheren of knippen en leg dit mee in de urne, tja ik heb steeds behoefte om iets tastbaar.  Breng ze ook steeds naar crematorium en urne komt steeds naar huis, maar ligt eraan wat jij wilt lieverdje maar neem zekers genoeg tijd met je lieve jongen morgen, nogmaals veel sterkte en dikke knuf

tiny
tiny
  • 12.966 berichten
  • 4 katten

#157 Geplaatst 30 mei 2009 - 00:54

Ik lees dit ook nu pas
hoe verschrikkelijk,ik word er echt ongemakkelijk van
heel veel sterkte gewenst
hij was zo'n knap ventje :hug:

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#158 Geplaatst 30 mei 2009 - 01:25

Pff kan het bijna niet geloven :( Vind dit echt zo vreselijk erg voor jou :hug: Dacht echt dat het nog wel goed zou komen, zeker met was Jess zei.. Zo supererg gewoon dat net jouw schat dit nu moet overkomen. Het leven is soms zo vreselijk oneerlijk :cry: :cry: :cry:
Ik ben een van de weinigen hier die Clyde wel nog heeft kunnen ontmoeten voor hij veel te vroeg is moeten gaan, was zo een mooie en lieve poezel.. Heel veel sterkte voor jou en ook voor je mama, die nog zo enthousiast over Clyde aan het vertellen was hier vorige week :(
Pff dit is echt gewoon de nachtmerrie van elk kattenbaasje, ik weet hoe je je voelt ik heb ook al een schatje verloren rond de leeftijd van 10 maanden. Was daar toen ook echt kapot van :cry: Maar zolang jij hem niet vergeet leeft hij voor altijd verder in jouw hart, en in de harten van vele KS-ers.

Guest_Cayenne_*
Guest_Cayenne_*

#159 Geplaatst 30 mei 2009 - 02:37

amaai wat een verschrikelijk verhaal :cry: :cry: :cry: heel veel sterkte toegewenst . rust zacht ks vriend :cry: :cry: :cry:

jannanas
jannanas
  • 1.081 berichten

#160 Geplaatst 30 mei 2009 - 03:09

Dit is gewoonweg niet te vatten... zo vreselijk :cry:
Dat je die prachtige Clyde op deze manier moet laten gaan is niet eerlijk.
Gelukkig heeft hij een heerlijke thuis gehad bij jou en hebben jullie elkaar mogen kennen, al was het veel te kort...

We staan met het hele forum naast jou om je te steunen. Veel sterkte...

Rust zacht Clyde...
Groetjes! Janna, Nanno :catlick en Ræzir :catlick
Geplaatste afbeelding

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#161 Geplaatst 30 mei 2009 - 07:33

clyde zei:

ik heb clyde geknuffeld , gekust , gestreelt een moment wat ik nooit meer zal meemaken , met zijn mondje open en zijn tongetje schuin kijk hij naar mij , ik heb clyde een kwartier vast gehad en heb veel tranen gelaten , lieve schat , wat er is gebeurt wij blijven vrienden voor het leven :hug:

Oh toch..er zijn al veel tranen gelaten en er zullen er nog veel komen hoor..het is niet normaal. Ik kan het nog niet geloven..zoo erg voor jou en voor Clyde..dit had niet mogen gebeuren maar ja..we kunnen er niks meer aan doen. Hij heeft het super gehad bij jou..een klein paradijsje op jouw kamer..hij zal altijd bij jou zijn.. :hug: :hug:

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#162 Geplaatst 30 mei 2009 - 07:54

na een nachtje slapen dringt alles nog meer door , geen eten geven , de gordijnen die niet open zijn gedaan door clyde , geen gemiauw , geen kopjes om me wakker te krijgen , geen gepak en geen geknuffel
pfff ik breng hem zelf niet naar het creamatorium maar ze komen hem daar zelf halen

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#163 Geplaatst 30 mei 2009 - 08:01

Heb je een beetje kunnen slapen? Wat je net allemaal zegt, is inderdaad de vreselijke waarheid: geen knuffelmomenten meer, geen spelletjes meer, niet meer samen slapen..
Het gemis moet enorm zijn..maar probeer aan de goede momenten te denken. Ik weet dat dat bijna onmogelijk moet zijn nu tijdens zo'n groot verdriet maar ik denk dat je niet anders kan..
Ik vind trouwens dat je het enorm goed doet..Clyde zal zeker trots op jou zijn..

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#164 Geplaatst 30 mei 2009 - 08:09

Het gaat zeker en vast nog moeilijk worden, dat staat vast.... Maar we zijn er allemaal om je op te vangen en natuurlijk ben je nog welkom om te komen knuffelen! We laten alles gewoon doorgaan en Onslow en Lily zullen hun uiterste best doen om je te troosten! Dikke knuffie! x
Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#165 Geplaatst 30 mei 2009 - 08:16

Dag meisje,

met het zonnetje door de ramen word ik wakker (heb niet veel geslapen maar wie durft daar nu over klagen), en ik denk alleen maar aan jou en aan Clyde. Ik ben blij voor je dat je afscheid hebt kunnen nemen ook al was het op dat moment heel zwaar voor je. Je bent nog zo jong en nu moet je stapje per stapje verder maar Clyde zal over je waken en bij je zijn. Clyde is er nu wel niet meer, maar draag hem in je hart mee, geef hem een plaats in je leven (hoe moeilijk dit nu ook lijkt).
Ik hoop dat je toch op dit forum zal blijven en ik hoop ook dat ik ooit de kans krijg om je in het echt te zien zodat je eens je verhaal kan doen.

Lieve knuffels,
Joloka

Geplaatste afbeelding