Spring naar inhoud

- - - - -

Clyde 29mei2009 longbloeding

• Log in om te reageren
259 reacties op dit onderwerp
Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#166 Geplaatst 30 mei 2009 - 08:20

blijven zal ik altijd , mij krijg je hier niet weg , maar of ik nog op die vrolijke topics , foto's , .... momenteel kan reageren weet ik niet
ik heb geslapen maar ben met tranen wakker geworden , mijn ogen heel gezwollen , en mijn hart dat breekt
ik dacht nog een tijdje geleden en zei tegen clyde , jij bent toch mijn beste vriend , wij blijven samen voor eeuwig en altijd

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#167 Geplaatst 30 mei 2009 - 08:22

Ik ben zeer blij dat je blijft..het zal zeker niet makkelijk zijn. En da's normaal hé dat je niet echt op vrolijke topics enzo kan antwoorden nu..het is allemaal nog maar pas gebeurd. Het heeft tijd nodig..veel tijd waarschijnlijk..

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#168 Geplaatst 30 mei 2009 - 08:39

neem je tijd meisje echt , het was je maatje, je alles ,
heel leuk dat je hier blijft
Als je wil praten stuur gerust een PM
Dingen gebeuren vaak zonder het te snappen, zonder je eigen wil en wee

ik ben opgestaan en dacht aan jou,
:hug:
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

tash
tash
  • 7 katten

#169 Geplaatst 30 mei 2009 - 08:41

ik ben opgestaan en onmiddellijk komen kijken hier...god meisje dit is zo pakkend, echt wel, k heb telkens moeite om m'n eigen tranen te bedwingen als ik het allemaal terug lees
goed dat je afscheid van hem genomen hebt, dat is idd heel belangrijk en hij is bij jou hoor, daar ben ik zeker van
ik wens je nog heel veel sterkte toe meid
Mahalo vzw - Thuiszorg voor overleden huisdieren & herdenkingsjuweeltjes: http://mahalo.simplesite.com

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#170 Geplaatst 30 mei 2009 - 08:57

de urne is gekozen , kan je vinden bij topic clyde

kiki
kiki
  • 8.951 berichten
  • 7 katten

#171 Geplaatst 30 mei 2009 - 09:02

Dag lieve schat!
Het is zeker een ontnuchtering als je tijdens je slaap ff alles kunt vergeten en dan word je wakker....en hij is er niet....
Je zult hem altijd missen maar er komt een moment waarop je met een glimlach aan hem kunt denken. Dat is zeker niet voor nu, het verdriet is nog te vers. Waar ik me ook aan optrok als ik Kaya moest laten gaan (en m'n andere schatjes: 3 in nog geen drie jaar) was: " ze heeft een fantastisch leven gehad bij mij, ze was in een waar kattenparadijs, beter had ze het niet kunnen hebben." Mss een magere troost maar beter als wanneer hij vaak ziek geweest was of geen liefde had gekend.
Neem de tijd om te rouwen, niemand dwingt je, we denken allemaal heel erg aan jou en Clyde.
Ook voor je ouders veel sterkte met dit verlies en je weet ons allemaal te vinden. We zijn niet ver! :hug: hug :hug: :hug: :hug:

Geplaatste afbeelding

kitten
kitten
  • 1.036 berichten

#172 Geplaatst 30 mei 2009 - 09:15

het is echt verschrikkelijk
toen ik bo zo plots heb moeten afgeven het ik de volgende dag hem de ganse dag nog geknuffeld
ik kon het niet geloven dat mn kleine vriend er niet meer was
ik had gezegt nooit meer , geen poezen meer
maar al vlug zat ik onbewust te zoeken en zo is thor heeeel plots in mn leven gekomen
vergeten doe je nooit , maar hier heeft bo een plaatje gekregen
ik had hem onder een rozenstruik gelegt en toen we heel plots moesten verhuizen heb ik hem uitgegraven en in een schoendoosje gelegt
in onze nieuwe tuin komt hij terug onder de rozenstruik
dan hebben we elk jaar een bosje bo'tjes
god wat kan een mens verdriet hebben voor zn vriend
ik wou dat ik iets kon doen voor je echt se :cry:
soms is het leven echt nie fair he
zoveel poesjes die geent huis kennen , zoveel mensen die geen respect hebben voor hun huisdieren , en dan moet gij die hem zoveel liefde , respect , troost gegeven hebt , je best vriend afgeven door een standaart operatie
ik heb echt schrik om mila volgende maand te laten gaan naar de dierenarts
veel sterkte meid

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#173 Geplaatst 30 mei 2009 - 09:25

ja 1 op 1000 is de kans , en ja clydeje was het niet gegund maar ook al werd hij niet gecastreerd , de eerste volgend operatie , castratie , medicatie of zelfs verdoving kon fataal zijn
hij heeft denk ik geen pijn geleden en rust nu op mijn schouder , je moet geen schrik  hebben dat het met jou poezels gebeurt , het is routine mijn dierenarts had het nog nooit meegemaakt , door een aangeboren bloedstollingsziekte heeft hij ons moeten verlaten , ik zal hem nooit vergeten :hart:

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#174 Geplaatst 30 mei 2009 - 09:34

Zo te zien ben ik niet de enige die uit bed is gekomen en onmiddellijk de pc op heeft gezet om te zien hoe het met jou is.

Hij heeft een prachtige tijd gehad bij jou, daar ben ik zeker van.

Niels + Evelyn
Niels + Evelyn
  • 3.389 berichten
  • 2 katten

#175 Geplaatst 30 mei 2009 - 09:48

Ik moest daarnet (toen ik wakker werd) ook onmiddellijk aan Clyde denken...
Ik vind het bewonderenswaardig Zoe dat je al met zoveel moed schrijft... Clyde zal inderdaad altijd bij jou zijn en wie weet gidst hij jou wel verder op bepaalde momenten...

Jij zal hem ongetwijfeld nooit vergeten en steeds blijven graag zien... maar hier blijven we ook aan hem denken!

Knuffel!

Geplaatste afbeelding

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#176 Geplaatst 30 mei 2009 - 09:48

amai amai , zoveel verdriet heb ik nog nooit in mijn leven gehad , het is precies als ik mijn kamer binnenwandel dat ik hem ga zoeken , in zijn mandje , krabpaal , onder bed , vroeger als ik naar buiten ging stond hij aan het raam te kijken of te slapen en nu is er een leegte , heel zijn geur is weg , pff wat moeilijk , dinsdag wordt hij gecremeerd ( individueel ) en dan binne 2 tot 4 weken is de steen klaar
ik ga nu eventjes winkelen met mama want hier in mijn kamer word ik gewoon gek

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#177 Geplaatst 30 mei 2009 - 09:49

en voor jullie allemaal , heel fel bedankt , als ik jullie steun en begrip niet had dan was het veel moeilijker , ik had nooit gedacht dat er zo een steun en band zou creeren

Niels + Evelyn
Niels + Evelyn
  • 3.389 berichten
  • 2 katten

#178 Geplaatst 30 mei 2009 - 09:54

Hopelijk kan je je gedachten wat verzetten bij het winkelen... :rub:

Ik moet toegeven dat het mezelf goed doet dat we er hier allemaal over schrijven...ik denk dat we allemaal ook heel erg geschrokken zijn,he...Wat natuurlijk niet te vergelijken is met Zoe's gevoel...

Geplaatste afbeelding

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#179 Geplaatst 30 mei 2009 - 10:04

Probeer ondanks het verdriet en vele pijn ff te genieten met je mama te gaan winkelen , even weg van je kamer

Een hele dikke knuf
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#180 Geplaatst 30 mei 2009 - 10:31

Ja, verzet je gedachten maar een beetje.
De periode zal heel moeilijk worden. Dat moeten we niet wegsteken.
Oh dat gevoel dat jij nu moet hebben...ik word er zelf helemaal niet goed van om te weten dat je zo verdrietig moet zijn om het verlies van dit ooh zo jonge knaapje.
Misschien even een rare vraag en je mag het zeker zeggen als het niet gepast is, maar heb je de fokker al iets laten weten?
Geplaatste afbeelding