Spring naar inhoud

- - - - -

Clyde 29mei2009 longbloeding

• Log in om te reageren
259 reacties op dit onderwerp
Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#196 Geplaatst 30 mei 2009 - 13:49

Nem je tijd ook hierin meisje , laat het komen wat eruit moet,
dikke knuf
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#197 Geplaatst 30 mei 2009 - 13:51

Wat mij zou helpen is afspreken met de dierenarts en hem laten vertellen hoe het gegaan is, de medische achtergrond wil ik zeggen. Ik heb natuurlijk geen idee of dat voor jezelf gaat helpen of niet... Ik ben iemand die graag alles weet, dan kan ik het veel beter aanvaarden. Misschien is het een idee, moet je maar eens over nadenken.

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#198 Geplaatst 30 mei 2009 - 13:53

ze hebben mij verteld hoe het gegaan is

kitten
kitten
  • 1.036 berichten

#199 Geplaatst 30 mei 2009 - 14:26

ik heb zo met je te doen he
als er iets is wat ik kan doen voor je , dan roep je maar he
dikke knuf meid

Guest_Lisje_*
Guest_Lisje_*

#200 Geplaatst 30 mei 2009 - 15:10

Oooh hemeltje, de tranen lopen gewoon over men wangen. :cry:
Lees heel dit topic nu nog maar!
Verschikkelijk dat je zoiets moeten meemaken!!!
Heel veel sterkte met het verlies van je allerbeste maatje!!! :hug: :hug: :hug:
Lieve knuffels,
Lisje en Phoebe!!

amazingdolls
amazingdolls
  • 3.501 berichten
  • 18 katten

#201 Geplaatst 30 mei 2009 - 15:11

Ik lees het nu maar pas, veel sterkte.
Ik hoop dat alle mooie herinneringen troost zullen bieden :cry:
Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#202 Geplaatst 30 mei 2009 - 15:25

clyde zei:

verder , kan ik het nog heel moeilijk begrijpen en dat wordt uitgedrukt in tranen :cry:

Het is nog heel recent ook hé meisje, geef jezelf de nodige tijd om dit verdriette verwerken. Je liefde voor Clyde zat heel diep in jou hartje en het is dus normaal dat je je nu zo verdrietig voelt. Laat de tranen maar toe hoor :rub:

Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#203 Geplaatst 30 mei 2009 - 17:35

Lieve Zoë meid...Ik bewonder je voor je moed. Ik weet dat het maar schijn is want vanbinnen doet het enorm veel pijn :cry:
Natuurlijk ween je nu veel. Dat is echt normaal. Toen ik mijn 2 katten op 2 dagen tijd verloor heb ik weken aan een stuk door gehuild. En nog steeds denk ik heeel vaak aan hun. Vergeten doe je nooit. Ze zitten in je hart.
Zo ook Clyde. Hij zal altijd bij je zijn. Maar ooit ga je leren genieten en blij zijn om de mooie momenten die jullie samen gehad hebben.
Weet je dat ik nu nog steeds een traantje moet laten als ik hier schrijf?
En zelfs ik heb niet veel zin om in al die leuke topics te schrijven. Dat hoeft toch ook niet.
Neem je tijd...we zullen er altijd voor je zijn als je ons nodig hebt :hug:
De urne die je gekozen hebt is echt prachtig. Goed gekozen.

xxx

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#204 Geplaatst 30 mei 2009 - 17:42

We vinden het heel erg voor je!! Clyde was echt jouw alles! En om hem dan te verliezen via een castratie, wat een routineklus is, is vreselijk. We leven heel erg met jou mee. En je hebt een hele mooie urne gekozen. Als er iets is wat we kunnen doen.. Sterkte!!

Guest_garnet_*
Guest_garnet_*

#205 Geplaatst 30 mei 2009 - 18:16

Oh nee ik lees het nu pas ik had nog gehoopt dat alles goed zou komen met Clyde :cry: . Zoë heel veel sterkte met het verlies van Clyde :hug: :hug: :hug:

Roosje
Roosje
  • 7.935 berichten
  • 2 katten

#206 Geplaatst 30 mei 2009 - 18:25

Lieve Clyde, ik was normaal niet van plan om vandaag on-line te komen maar Peggy heeft me het vreselijke nieuws gemeld. :o Ik wil je laten weten dat ik gemeend met je meeleef, ik wens je echt hééél veel sterkte, het zal heel moeilijk zijn om dit te verwerken maar wij zijn hier om je te troosten. Je kan op ons rekenen. Schrijf het maar van je af.
Geplaatste afbeelding

Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#207 Geplaatst 30 mei 2009 - 18:39

Ik ken je nog niet goed Zoë, maar ik wil je heel veel sterkte wensen met het verlies van jouw vriend Clyde.
Clyde was een prachtkat en hij zal altijd bij je zijn.

Ik weet helaas hoe je je voelt :( . Het doet verschrikkelijk veel pijn en het lijkt alsof alles nooit meer goed gaat komen, maar ooit zal je met een glimlach en met rust kunnen terugdenken aan die lieve Clyde.

Dikke knuffel,
Nathalie.

Bewerkt door poezemannen, 30 mei 2009 - 18:47.

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#208 Geplaatst 30 mei 2009 - 18:47

Het verbaast me telkens weer hoeveel tranen ik moet laten als ik hier begin te lezen..ik snap mezelf niet zo goed. Hoe kan ik nu zo'n verdriet hebben voor Zoë en Clyde? Ik ken jullie allebei niet..'k moest deze morgen naar de DA en ze vroeg of ik een allergie had omdat m'n ogen gezwollen waren..en ik begon terug te wenen terwijl ik iets van KS stamelde. 'k vond het zelf eigenlijk op dat moment echt wel dom. De DA liet me doen..zal ook wel raar gekeken hebben.

Het zal inderdaad die band zijn die hier toch heerst..we kunnen ons allemaal ongeveer voorstellen hoe je je nu moet voelen Zoë.
Als er iets is, laat maar horen..

(@ Nathalie, sorry..het lijkt nu alsof ik je bericht heb aangepast maar da's niet waar hoor..ik wou nog iets bij het mijne zetten maar ik drukte per ongeluk op 'bewerk' bij jouw topic dus ja.. :oops: )

Guest_quid_faciendum_*
Guest_quid_faciendum_*

#209 Geplaatst 30 mei 2009 - 19:15

Ook hier wordt er heel erg meegeleefd met je verdriet! Ik kan me gewoon niet voorstellen hoeveel pijn het moet doen om die mooie Clyde al zo snel te moeten afgeven.
Sterkte!

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#210 Geplaatst 30 mei 2009 - 20:10

ik denk dat het vooral is omdat een deel van ons spijtig genoeeg al eens een poes verloren heeft (of een ander dier). Ik word ook telkens verdrietig als ik deze topic open en zou zo graag de klok willen terugdraaien, net zoals toen met ons Floortje en Duchesse. Maar dat kan nu éénmaal niet. Toen mijn poezen stierven (Duchesse in '93 en Floortje 2 maanden geleden heb ik dagenlang geweend en was ik blij dat ik op dat moment in  ziekenverlof was en niet hoefde buiten te komen. Nu nog kan ik zo maar beginnen huilen om Floortje omdat ik ze zo hard mis of gewoon door dit berichtje te typen. Maar ik weet dat iedereen hier op  dit forum dit "normaal" vind en dus schaam ik me er zeker niet voor.
Het huis zal leeg zijn zonder Clyde, de eerste dagen zal je hem achter elk hoekje verwachten, of denken dat hij ergens lekker ligt te slapen. Soms dringt het pas wat later door dat enorme gemis. Gelukkig heb je beslist om een urne te nemen, zo kan je Clyde toch steeds wat bij je houden. Van Floortje hebben we de assen in een mooie potje gedaan en ook kocht ik een speciaal hangertje waar een klein beetje as in zit. Niemand van mijn vrienden, familie, collega's weet dat. Ze vinden het een mooi hangertje en vinden het raar dat ik, die nooit juwelen droeg, nu plots wel een hangertje aan heb. Maar het is mijn geheim (en van een paar mensen ) en nu van jullie ook. Zo heb ik Floortje ook altijd een klein beetje bij mij.
Zoë, nog een hele dikke knuffel