Spring naar inhoud

- - - - -

Clyde 29mei2009 longbloeding

• Log in om te reageren
259 reacties op dit onderwerp
miranda
miranda
  • 7.830 berichten
  • 1 katten

#91 Geplaatst 29 mei 2009 - 20:51

wadde clyde??? zeg dat het niet waar is he dat het mijn lievelingsbritje van het forum overleden is :cry: :cry: :cry: ik ben echt sprakeloos ... alvast heel veel sterkte en dju de tranen schieten me hier in de ogen

tash
tash
  • 7 katten

#92 Geplaatst 29 mei 2009 - 20:52

oh meid toch, ik vind dit zo erg voor je, ben hier al mee aan het janken (al heb ik jou en clyde nooit gezien), dit is zo erg..... kan je niet naar hem toe?
Mahalo vzw - Thuiszorg voor overleden huisdieren & herdenkingsjuweeltjes: http://mahalo.simplesite.com

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#93 Geplaatst 29 mei 2009 - 20:53

Ik heb ook een grote zakdoek nodig..
Ik zou toch ook bij hem willen zijn denk ik maar dat moet oh zo pijnlijk zijn..

Guest_Mirella_*
Guest_Mirella_*

#94 Geplaatst 29 mei 2009 - 20:54

poezemannen zei:

Ik heb ook een grote zakdoek nodig..
Ik zou toch ook bij hem willen zijn denk ik maar dat moet oh zo pijnlijk zijn..

Ongelooflijk hé!!

kiki
kiki
  • 8.951 berichten
  • 7 katten

#95 Geplaatst 29 mei 2009 - 20:55

Meisje toch! Verschrikkelijk is dit. Ik weet niet wat te zeggen, ben zelf tranen met tuiten aan 't wenen. Het lijkt zo onwezenlijk.
Lieve lieve schat volhouden, je moet! Kunnen we iets doen? Zal ik je ff bellen? Zeg maar wat je wilt, arme schat.
Hééééééél veel sterkte en een lieve knuffel....

Geplaatste afbeelding

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#96 Geplaatst 29 mei 2009 - 20:55

goh meisje wat erg!!!
hier duim ik ook mee!!!!!
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Tamara
Tamara
  • 1.402 berichten
  • 1 katten

#97 Geplaatst 29 mei 2009 - 20:56

Oh nee verschrikkelijk... :(
Heel veel sterkte...
Weet niet goed wat zeggen. Ik denk wel dat iedereen hier met je meeleeft. Heel veel sterkte :hug:

Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#98 Geplaatst 29 mei 2009 - 20:56

lees dit allemaal nu pas, wat vreselijk.
Ik vind dit zo erg :cry: :cry: :cry: .
Enorm veel sterkte :hug: :hug: :hug:
Geplaatste afbeelding

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#99 Geplaatst 29 mei 2009 - 20:56

Zo jammer dat je zo ver weg woont..dus het moet dan maar via KS..dan kan ik tenminste nog iets typen want ik denk niet dat ik veel tegen jou zou kunnen zeggen..'k zou alleen maar mee wenen..
Willen jouw ouders je brengen?

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#100 Geplaatst 29 mei 2009 - 20:58

Ik zou toch ook vragen om afscheid te kunnen nemen van Clyde, misschien heb je daar nu teveel pijn voor, maar ik denk toch dat je er anders nadien spijt van krijgt. Sterkte met je verdriet :rub:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#101 Geplaatst 29 mei 2009 - 20:58

oh ik lees net wat er gebeurd is
jongens tranen komen naar boven ,

ik had een paar dingen overgeslagen met lezen precies
pffffffffff
wat een gevoel
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#102 Geplaatst 29 mei 2009 - 20:58

Weet je, ook al heb ik jullie niet gekend maar een ding weet ik zeker: Clyde was een prachtpoezel!!! Elke dag opnieuw keek ik uit naar jullie verhalen en jullie foto's!
Ik vind het zo oneerlijk... en ik zou je in mijn armen willen sluiten zodat we samen kunnen huilen. Hopelijk mag je er nog naartoe om afscheid van hem te nemen ook al is het moeilijk. En geef hem aub nog een allerlaatste knuffel van mij.
Je weet dat we er zijn voor jou ook al staan we op dit moment allemaal machteloos! :hug:

Geplaatste afbeelding

Pixel
Pixel
  • 17.020 berichten

#103 Geplaatst 29 mei 2009 - 21:00

Ik had de eerste pagina van dit topic daarstraks nog gelezen, en ik dacht "Dat komt vast wel in orde".
En nu dit... :o :cry: :cry: :cry: Arme Clyde, dat zoiets gebeurt tijdens zo'n routine operatie. En arme jij, zo onverwacht je maatje kwijtgeraken :8 :hug:

Guest_AnnDB_*
Guest_AnnDB_*

#104 Geplaatst 29 mei 2009 - 21:00

Het is mss een magere troost. Maar hoe kort Clyde's leven ook was :cry: , hij zal er tenvolle van kunnen genieten hebben met een baasje als jij.

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#105 Geplaatst 29 mei 2009 - 21:01

clyde zei:

wat moet ik nu doen ??????,,,,, :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
heel  veel sterkte gewenst.
Mag je hem niet naar huis halen om nog rustig afscheid te  nemen. Dat hebben wij met ons Floortje ook gedaan. Rustig thuis afscheid genomen, foto's genomen en als we ons er klaar voor voelden hebben we haar naar het crematorium gedaan.
Het zullen hele moeilijke tijden worden met heel veel tranen en "rare" reacties van andere mensen, maar vergeet niet: jij hebt verdriiet om Clyde, hij was jou huisgenootje, jou maatje,....
Een hele dikkke knuffel vanuit Antwerpen