Spring naar inhoud

- - - - -

Geen reactie meer van gemeente voor sterilisatie!!

• Log in om te reageren
7 reacties op dit onderwerp
Jessie_A&A
Jessie_A&A
  • 2.940 berichten
  • 4 katten

#1 Geplaatst 04 maart 2011 - 13:18

Ik had zo'n anderhalve maand geleden een mail gestuurd naar de gemeente voor de sterilisatie voor Donna en Dina (zo hebi k ze gisteren genoemd :d 2 zwerfpoezen, moeder en dochter, die we dagelijks eten geven en die eigenlijk bij ons in de carport wonen sinds de buur beslist heeft om ze geen eten meer te geven...)  

Daarna kreeg ik reactie dat de gemeente Hamme wel een zwerfkatten beleid heeft, dat ze me iets ging laten weten en bla bla...

Nu na 5 herinnering mails van mezelf laten ze NIETS meer weten...  Maar omdat Dina en Donna toch bij ons in de buurt blijven wonen wil ik ze zo snel mogelijk laten steriliseren en vaccineren.  

GELUKKIG zitten er op de moment geen ongecastreerde katers meer in de buurt!

Ik ga vandaag nog eens bellen en als ze dan geen actie nemen betaal ik het zelf !

Nadine
Nadine
  • 1.284 berichten

#2 Geplaatst 04 maart 2011 - 15:50

Kan je niet via Zwerfkat in Nood gaan? Of Cat Shelter? Of vragen wat je nog zou kunnen ondernemen om de gemeente wakker te schudden? Ik vind het natuurlijk schitterend dat jij ze zelf zou laten doen, maar als de gemeente zich geëngageerd heeft om dit te doen, dan moeten ze wel over de brug komen he...

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#3 Geplaatst 04 maart 2011 - 16:20

Persoonlijk tot op het gemeentehuis gaan heeft meer effect mss. ;)

Marjananas
Marjananas
  • 2.897 berichten
  • 4 katten

#4 Geplaatst 04 maart 2011 - 16:58

Of de schepen van milieu (denk dat die dienst over de zwerfkatten gaat) eens mailen ?
Ik werk zelf op een gemeentebestuur en dat is een veel gebruikte techniek door inwoners... :d
Groetjes van Marjan en pootje van Lies, Bas, Minne en  Pixie.
  Duizenden jaren geleden werden katten aanbeden als goden. Katten zijn dit nooit vergeten...

Jessie_A&A
Jessie_A&A
  • 2.940 berichten
  • 4 katten

#5 Geplaatst 14 maart 2011 - 13:12

heb klacht naar gemeentesecretaris gestuurd, na 1 dag was alles in kannen en kruiken :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

Marjananas
Marjananas
  • 2.897 berichten
  • 4 katten

#6 Geplaatst 14 maart 2011 - 14:06

Jessie_A&A zei:

heb klacht naar gemeentesecretaris gestuurd, na 1 dag was alles in kannen en kruiken :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

:thumb: :thumb:

Dat was inderdaad ook nog een optie, de secretaris...  :twisted:
Niet reageren op 5 mails is ook absoluut "not done".  Hoe leg je dat dan nog uit...

Bewerkt door Marjananas, 14 maart 2011 - 14:07.

Groetjes van Marjan en pootje van Lies, Bas, Minne en  Pixie.
  Duizenden jaren geleden werden katten aanbeden als goden. Katten zijn dit nooit vergeten...

Guest_Ginger_*
Guest_Ginger_*

#7 Geplaatst 24 maart 2011 - 21:48

Bij ons heeft het ook zo'n dikke anderhalve maand geduurd vooraleer we het formulier in de bus kregen O:) (we hebben het dan ook zelf betaald)

Bewerkt door Ginger, 24 maart 2011 - 21:49.

Guest_brit_*
Guest_brit_*

#8 Geplaatst 24 maart 2011 - 22:16

mijn schoonmoeder doet het ook zelf
zo zijn er 6 wilde kittens bij haar toegekomen (garage is beetje kattenhotel ;) met luikje en al en op dezelfde tijdstippen voedsel)
+er staan altijd korrels vooraan de oprit mijn schoonmoeder is een echte kattenbewaarder inplaats van engelbewaarder
en die heeft ze 1 voor 1 naar de dierenarts gebracht voor sterilisatie/castratie (de 2 wildste moet ze nog proberen te pakken te krijgen)
gelukkig bestaan er nog zo'n mensen hé
nu nog de mama poes zien te doen want dit is al het 2de nestje dat ze daar laat en terug naar huis gaat (ergens in de wijk)